Jouw nutteloze masterclass

25-02-2016 21:30 225 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand die ik ken moet een workshop geven in iets wat ze goed kan. Adh daarvan ging ik een beetje filosoferen over de dingen waarin of waarover ik een workshop of masterclass zou kunnen geven. Helaas zijn het niet echt nuttige dingen, maar het werd toch een leuk lijstje.

Waar gaan jouw nutteloze masterclasses over?
Now then, then now, now then, then, then, then now. - Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett
quote:nlies schreef op 25 februari 2016 @ 22:26:

[...]

Die masterclass kan ik overslaan, of ik zou jouw invalster kunnen wordenDuopresentatie doen?
quote:S0LEIL schreef op 25 februari 2016 @ 22:50:

[...]

Duopresentatie doen?Lijkt me heel goed, dan kan de helft van ons achter de schermen nog even oefenen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:nlies schreef op 25 februari 2016 @ 22:54:

[...]

Lijkt me heel goed, dan kan de helft van ons achter de schermen nog even oefenenof me voorbereiden op de cursus die ik ga geven: hoe overleef ik die cursussen, heb al meteen een vervolgworkshop: hoe ontloop ik die workshops
quote:nlies schreef op 25 februari 2016 @ 22:54:

[...]

Lijkt me heel goed, dan kan de helft van ons achter de schermen nog even oefenenNeuh, oefenen stel ik toch uit
quote:nlies schreef op 25 februari 2016 @ 22:57:

[...]

of me voorbereiden op de cursus die ik ga geven: hoe overleef ik die cursussen, heb al meteen een vervolgworkshop: hoe ontloop ik die wokshopsHeb je er ook een: Hoe word ik niet recalcitrant bij teamuitjes en idiote workshops?
quote:S0LEIL schreef op 25 februari 2016 @ 22:57:

[...]

Neuh, oefenen stel ik toch uit Gaat goed komen die cursus vooral als ik zelf meteen deel 2 van mijn workshop toepas
quote:S0LEIL schreef op 25 februari 2016 @ 22:58:

[...]

Heb je er ook een: Hoe word ik niet recalcitrant bij teamuitjes en idiote workshops?Ja dat komt na de pauze, en voor de vervolgcursus, want die zal moeilijk vol te krijgen zijn
quote:ChuckTaylor schreef op 25 februari 2016 @ 21:46:

Overigens gooi ik er ook maar even een masterclass in dat Star Trek en Star Wars NIET hetzelfde is en dat doctor Spock niks met Mr Spock te maken heeft.Hear hear
quote:Marels schreef op 25 februari 2016 @ 21:43:

Masterclass mijn muzieksmaak en waarom die wel niet zo verschrikkelijk goed is.

Ofwel misschien getiteld "Waarom metal briljant is en Rihanna een teef".

Very catchy, ik zou wel komen!

Ik geef een masterclass genaamd 'the cutest cat in the world' over waarom mijn kat het allerleukste pluizenbeest is wat er is, inclusief filmpjes, foto's etc en voor de lucky few een meet&greet op het einde.
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
quote:nlies schreef op 25 februari 2016 @ 22:59:

[...]

Ja dat komt na de pauze, en voor de vervolgcursus, want die zal moeilijk vol te krijgen zijnDegene die niet opdagen op de vervolgcursus krijgen het getuigschrift opgestuurd
quote:JollyJ schreef op 25 februari 2016 @ 22:47:

[...]

Ok, kook je zelf of boeken we een restaurant?

Ik ging er vanuit dat dat allebei niet meer nodig is dan.

Ik wilde gewoon een lijst aanleveren met alles wat ik heeeeel lekker vind. En dan wil ik een prezipresentatie. Met foto's en die feiten van jou. Die kan ik dansfeest terugkijkend als ik de Gore feiten heb verdrongen.

Maar een restaurant is ook goed.
Masterclass 'hoe zoveel mogelijk dingen willen doen op een dag en dan s avonds gefrustreerd op de bank blijven hangen omdat je geen zin meer hebt om iets te doen en het lijstje nog niet afgestreept is' lijkt me wel een kolfje naar mijn hand.
Oh, en een masterclass Net niet precies genoeg meten bij het klussen. Kan ik ook heel goed
quote:ChuckTaylor schreef op 25 februari 2016 @ 21:34:

Een masterclass in klitten en pluishaar repareren bij barbies en my little ponies (het jaren 80 model)Oh wat jammer. Die masterclass had ik graag gevolgd tooen mijn dochter nog in de barbiejaren zat!
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
Onzin uitkwaken aan de bar.

Verder kan ik echt niets bedenken waar ik echt goed in ben. O jawel, een rolmops maken van mezelf in dekbed.
quote:poldervrouw schreef op 25 februari 2016 @ 22:04:

Masterclass zinloze dagen vullen. Ik ben enorm goed in doelloos op de bank liggen ;)Maar wat vertel je daar dan over? Ja dat je af en toen van houding moet wisselen om doorligplekken te voorkomen. Maar verder gaat het op gevoel..
Iemand nog een workshop in de aanbieding; zo kort mogelijk op viva forum per dag, zeg iets van max 15 min.
Kletsen en Kakelen

Moeilijk doen als het makkelijk kan

Ik heb altijd gelijk, vooral als het op huishouden aankomt
Er zitten er trouwens tussen die ik echt interessant vind. Bijvoorbeeld die slaapzak.
quote:Boarn schreef op 25 februari 2016 @ 21:46:

Masterclass Word documenten schrijven - waarom het noodzakelijk is om je teksten altijd uit te lijnen!

Bedoel je links of rechts uitlijnen? Of beide?

(en mag ik een preview?)
quote:Nelladella1 schreef op 25 februari 2016 @ 23:34:

Er zitten er trouwens tussen die ik echt interessant vind. Bijvoorbeeld die slaapzak.Proppen. Echt.
Ik kan een masterclass "vermoorden van kamerplanten" aanbieden.
Ik heb er nog een:

Veel te laat gaan slapen

Ik geef daarin een aantal goeie tips voor hoe je jezelf lekker lang wakker houdt met volledig zinloze bezigheden.
Is er iemand geïnteresseerd in:

- Kerstlampjes ontwarren voor gevorderden - en hoe hou je het zo

- Plotseling toegeworpen mandarijntjes opvangen met links (ook zonder te kijken)

- Ontspannen in de stoel van de tandarts; als ik het kan, kan jij het ook.

- Lekker slapen na een liter cola (cafeïnevrij is voor mietjes!)

- Koken als abstracte kunst: de intrinsieke schoonheid van zwarte aardappels en slappe prei

(Wat heerlijk dat er een topic is waarin ik deze unieke skills kan etaleren!)
Ik moet helemaal niks!
-Postcodes van Apeldoorn tot en met de eerste letter.

-Hitler is een hele rare man.

-Ik ben dol op kinderen. 10 goede recepten..

-Lamzakken op de bank. De rol van snuggies en onesies door de jaren heen.

-nuttige cadeaus om aan je vriendin te geven. Of: hoe je een relatie beëindigt zonder het zelf te zeggen. -15 cadeautips-

-De onderhoudsarme tuin. Hoe je zevenblad eindelijk op waarde weet te schatten.

-krassen in het parket.

-debiele dierennamen

-een pittig kort kapsel. Hoe het nog erger kan.
blub

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven