Het stamcafé VI
vrijdag 26 februari 2016 om 20:32
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.
Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:
Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!
Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.
Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:
Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!
Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.
Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
vrijdag 26 februari 2016 om 20:43
quote:AllyMcBeal schreef op 26 februari 2016 @ 20:36:
Volgens mij is dit een heel ander soort hoog dan Oudblond bedoelde ja! Maar gelukkig ben ik van aanleg nieuwsgierig, dus ik ervaar graag hoe het in een bergkroeg gaat. Als de apres ski jodelaars maar buiten blijven!
Volgens mij is dit een heel ander soort hoog dan Oudblond bedoelde ja! Maar gelukkig ben ik van aanleg nieuwsgierig, dus ik ervaar graag hoe het in een bergkroeg gaat. Als de apres ski jodelaars maar buiten blijven!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras