Het stamcafé VI

26-02-2016 20:32 3019 berichten
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.

Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:

Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!

Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.

Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
Haha, leuk al die geleende deuntjes, je hoort Grease in dit liedje, op 2.08 ongeveer. Grease zelf is al een soort van zaterdag gevoel vind ik dan
quote:yasmijn schreef op 27 februari 2016 @ 01:32:

Ik hou van Herman Brood.Ik ook hoor, maar Herman is een beetje zwaar voor een kroeg soms, ik plak 'm zo voor je!
Deze eerst:

https://www.youtube.com/watch?v=u1qN6gLbUMw

Bij Hermans versie van zaterdag krijg ik niet echt een happy gevoel ^^.
Dat loopje....
Dat krijg ik hier niet open, dat trekt de wifi niet
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 27 februari 2016 @ 01:41:

Dat krijg ik hier niet open, dat trekt de wifi niet
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Kia-Ora schreef op 27 februari 2016 @ 01:43:

[...]

Erg he

Ik ga mijn ochtend strandwandeling doen. Jullie allemaal welterusten.
Herman Brood wel dan? Er zit alleen verschil in het ritme en de heupen en het soort liedje ^^. Maar goed ik plak Herman zo toch wel hoor. Al trekt je wifi het niet.

Gewoon voor mezelf en anderen die Herman ook leuk vinden

Komt ie:

Live versie
quote:yasmijn schreef op 27 februari 2016 @ 01:49:

[...]

Erg he

Ik ga mijn ochtend strandwandeling doen. Jullie allemaal welterusten.Geniet ervan en dankjewel .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Nu net nog even 112 gebeld in verband met een flink uit de hand gelopen huiselijk geweld.

Politie komt nu checken en dan komt de ambulance.
Wandel ze daar aan de andere kant van de wereld
quote:Moiren_ schreef op 27 februari 2016 @ 01:50:

Nu net nog even 112 gebeld in verband met een flink uit de hand gelopen huiselijk geweld.

Politie komt nu checken en dan komt de ambulance.Bah akelig zoiets.
quote:tattou schreef op 27 februari 2016 @ 01:52:

[...]

Bah akelig zoiets.Het is zoveel machteloosheid. Van ouders en kinderen.
Van beiden? Geweld komt vaak, niet altijd, maar vaak, maar van 1 partij.
quote:Moiren_ schreef op 27 februari 2016 @ 01:50:

Politie komt nu checken en dan komt de ambulance. Gats wat naar zeg!
Sorry hoor, maar ik plak nog even een Brood tussendoor, hoe kan het toch dat Nederlanders hem wel als junk verwelkomden? Omdat hij een artiest was, dan mag het wel?

Never be clever
quote:tattou schreef op 27 februari 2016 @ 01:22:

Even een liedje, gewoon omdat het Zaterdag is (hier dan ^^).

Saturdays - De la SoulIk quote even mezelf, van 0.00 tot 0.25 ongeveer, zo lekker die muziek!
Getver Moi. Alles weer rustig nu?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Oudblond schreef op 26 februari 2016 @ 22:08:

[...]

Nee dat is het stomme, van mensen die hier niet schrijven. Maar ik ben blijkbaar aanstootgevend, opruiend, rascistich en dom. Ik kan daar enkel aan toevoegen dat het me spijt maar dat ik 18 en blond ben en ik me denk ik nooit bemoei.

Dat ben je allesbehalve.

Zijn het wel bekende forummers of van die 'drie dagen lid types en dan de grootste smoel' figuren?

Enniehoe, ze moeten uit je mailbox blijven, dat soort sukkels.

Andere de mods er op zetten hoor.
Is de ruzie afgelopen Moi?
Wij gaan even op pad naar een lokale markt. Ik heb wel even imodium moeten innemen.

Gisteren ging het een beetje fout maar hele dag pool/strand dus dichtbij wc. Nog niks ingenomen. Net ging het weer mis dus toch maar de pil tot me genomen
Rauwe vis gehad?

Sterkte Yas!
Nee geen rauwe vis

De imodium doet haar werk. Niks meer aan de hand
Gelukkig!
Goedemorgen,

Yas, leuk zo'n lokale markt! Daar zou ik ook wel eens willen rondlopen, vooral de afdeling kruiden en specerijen.

Gisteren zei ik dat ik nooit iets tegen mijn studenten zeg dat op het randje is. Was een grapje, ik kan best bot zijn of soms een beetje opruiend. Of te open over bijv. dat ik vroeger drugs gebruikt heb. Maar ik vind dat niet zo erg, ben gewoon een mens en niet zo'n stijve, afstandelijk hark. Wat dat betreft zit ik bij mijn techniekstudenten goed op mijn plek. Daar zitten echt van die uit de klei getrokken rauwdauwers tussen, heerlijk. Ik kan ook vaak veel maken omdat ik eerlijk ben over mijn tekortkomingen en omdat ze weten dat ik altijd voor ze klaarsta.

Blond, wat een rare, "zwaar gebrek aan iq hebbende" mensen zijn dat die jou pb's sturen met zulke meningen. Daar klopt echt niets van. Blijkbaar roep je jaloezie op ofzo. Ik zou dat soort dingen even doormailen naar de mods als ze echt zo vervelend zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven