Sfeerhaard
zaterdag 27 februari 2016 om 09:34
Ik ga binnenkort mijn kamer opknappen, en ben ook aan het denken aan een sfeerhaard
Gashaard, elektrisch, bio ethanol.
Ik vind het moeilijk om door de bomen het bos nog te zien..
Wie heeft ervaringen met bovengenoemde haarden en heeft voor en nadelen?
Op zich vind ik de bio ethanol het mooist van vormgeving, maar is het handig, heb ik wel zin in het bijvullen van het reservoir, wordt het niet te duur?
Gashaard, elektrisch, bio ethanol.
Ik vind het moeilijk om door de bomen het bos nog te zien..
Wie heeft ervaringen met bovengenoemde haarden en heeft voor en nadelen?
Op zich vind ik de bio ethanol het mooist van vormgeving, maar is het handig, heb ik wel zin in het bijvullen van het reservoir, wordt het niet te duur?
zaterdag 27 februari 2016 om 10:10
wij hebben een gashaard aan laten leggen, en ik ben er zo blij mee! als ik koud thuis kom, dan kan ik met de afstandsbediening binnen een paar seconden de haard aanzetten en ik ben zo warm. Heerlijk. mooie vlammen, fijne sfeer en dan de warmte. Kortom, ik kan een gashaard aanraden. enig nadeel dat ik kan bedenken is dat je gasrekening omhoog gaat.
met elektrisch en bio ethanol heb ik geen ervaring.
met elektrisch en bio ethanol heb ik geen ervaring.
The past may be in tatters
But today is all that matters
zaterdag 27 februari 2016 om 10:10
Persoonlijk ben ik meer fan van gashaarden.
Bio ethanol lijkt mij een risico door het navullen.
http://kassa.vara.nl/nieu ... eerhaard-levensgevaarlijk
Bio ethanol lijkt mij een risico door het navullen.
http://kassa.vara.nl/nieu ... eerhaard-levensgevaarlijk
zaterdag 27 februari 2016 om 10:50
Een gashaard vind ik het allermooist, maar is in verhouding echt een stuk duurder in aanschaf.
Eerst had ik een electrische haard en nu een bio ethanol. Deze is mij wel tegengevallen. De vlammen vind ik niet echt geweldig en meestal steken we 'n niet aan omdat een fles vloeistof best doortikt. Denk dat ik de volgende keer toch weer eerder voor electrisch zou kiezen, Liefst dus een gashaard maar ik zeg al, dat kost nogal.
Eerst had ik een electrische haard en nu een bio ethanol. Deze is mij wel tegengevallen. De vlammen vind ik niet echt geweldig en meestal steken we 'n niet aan omdat een fles vloeistof best doortikt. Denk dat ik de volgende keer toch weer eerder voor electrisch zou kiezen, Liefst dus een gashaard maar ik zeg al, dat kost nogal.
zaterdag 27 februari 2016 om 10:59
zaterdag 27 februari 2016 om 11:05
quote:gruffalo schreef op 27 februari 2016 @ 10:59:
een gashaard kan duur zijn in aanschaf omdat hij vaak ingebouwd wordt. Wij hebben een losstaande, en dat scheelt enorm. Bijvoorbeeld de Dru Trio of Faber Skive. Dan ben je voor 3000 euro helemaal klaar.Onze bio ethanol haard was iets van 229 euro, dus daar zit wel echt een groot verschil in.
een gashaard kan duur zijn in aanschaf omdat hij vaak ingebouwd wordt. Wij hebben een losstaande, en dat scheelt enorm. Bijvoorbeeld de Dru Trio of Faber Skive. Dan ben je voor 3000 euro helemaal klaar.Onze bio ethanol haard was iets van 229 euro, dus daar zit wel echt een groot verschil in.
zaterdag 27 februari 2016 om 11:06
quote:Joni_de_tweede schreef op 27 februari 2016 @ 11:05:
[...]
Onze bio ethanol haard was iets van 229 euro, dus daar zit wel echt een groot verschil in.een ingebouwde haard kun je vanaf zo'n 10.000 euro (compleet ingebouwd) krijgen. daar zit ook groot verschil in
[...]
Onze bio ethanol haard was iets van 229 euro, dus daar zit wel echt een groot verschil in.een ingebouwde haard kun je vanaf zo'n 10.000 euro (compleet ingebouwd) krijgen. daar zit ook groot verschil in
The past may be in tatters