Het stamcafé VI

26-02-2016 20:32 3019 berichten
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.

Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:

Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!

Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.

Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
quote:fietsie schreef op 27 februari 2016 @ 09:15:

Gaat iemand nog iets leuks doen vandaag?

Ik doe effe een paar boodschapjes en wasjes vandaag. En nog even naar zoons wedstrijd kijken. Eerst maar eens aankleden!

Neh. Zijn al naar een condoleance geweest en nu het ontplofte huis weer toonbaar maken Oh ja, de ramen zien er ook niet uit met de zon erop.

En boodschappen, altijd weer die eeuwige boodschappen..
Weet iemand hier of het ook erg is om kauwtabletten niet te kauwen?

Ik ga er geen topic voor openen maar ik heb de meest ranzige probiotica-tabletten gekocht die er bestaan volgens mij.

Ze zijn wel groot maar innemen met een glas water lijkt me vele malen beter dan zo'n vieze weeïge vanillesmaak iedere dag.
quote:AllyMcBeal schreef op 27 februari 2016 @ 10:32:

Goedemorgen allemaal.

Zo zeg STD jij hebt moeite gedaan om hier te komen Jaja, het was een hele klus
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 februari 2016 @ 10:45:

Blond, succes met je schoonvader vandaag, hopelijk gaat hij zich wat minder afhankelijk opstellen.

Save, ik stuur even wat beterschapbacillen jouw kant op, die vreten dan jullie ziektebacillen op!

Ik ben eigenlijk al "klaar" vandaag met de dingetjes die ik moest doen, vanmiddag komen mijn ouders de bank bekijken. Ik ga nog even naar Gall&Gall, ze hebben wilde whisky weken, en aangezien ik mijn oude bank gisteren heb verkocht kan ik daar vandaag even mijn slag slaan. Ik ben helemaal geen drinker, drink soms maanden geen alcohol, maar af en toe een klein glas whisky vind ik echt lekker.

Fijne dag stammers.Dank je wel en een fijne dag !
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 27 februari 2016 @ 11:08:

[...]

Neh. Zijn al naar een condoleance geweest en nu het ontplofte huis weer toonbaar maken Oh ja, de ramen zien er ook niet uit met de zon erop.

Gordijnen dicht helpt prima tegen vieze ramen.

Hier gister de boodschappen al gedaan gelukkig, zo meteen maar eens even de markt over. De zon schijnt en de lucht is blauw

Vandaag niet naar zieke schoonvader in het ziekenhuis, we hebben het bezoek mooi verdeeld met de rest van de familie naar om de dag dat is fijn.
I like being a mess. It's who I am.
quote:doornroosje9 schreef op 27 februari 2016 @ 10:53:

Fijne dag, Stone!

Goedemorgen.Goedemorgen
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 27 februari 2016 @ 11:24:

Ik ga er geen topic voor openen maar ik heb de meest ranzige probiotica-tabletten gekocht die er bestaan volgens mij.

Ze zijn wel groot maar innemen met een glas water lijkt me vele malen beter dan zo'n vieze weeïge vanillesmaak iedere dag.Volgens Google tast dat de werking toch behoorlijk aan.
Stone heb je gister lekker de hele avond op je nieuwe bank gelegen? Moet je hem in zitten of zit hij gelijk lekker?
quote:SaveTheDay schreef op 27 februari 2016 @ 11:28:

[...]

Volgens Google tast dat de werking toch behoorlijk aan.

Maar dat wordt ook weer tegengesproken 30 dagen lang zo'n ranzige pil ga ik niet trekken hoor. En ze kosten ¤ 0,50 per stuk dus weggooien is ook zo wat.

*grom*
Fijn Ally dat jullie een dagje 'vrij' zijn. En over de markt is wel lekker nu.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 27 februari 2016 @ 11:33:

[...]

Maar dat wordt ook weer tegengesproken 30 dagen lang zo'n ranzige pil ga ik niet trekken hoor. En ze kosten ¤ 0,50 per stuk dus weggooien is ook zo wat.

*grom*Ieuw kauwen, kauwen en een hap vla erachteraan.
Beter kauwen, Boots. En idd, iets lekkers erachteraan?
Life is short. Eat dessert first.
Niks is lekker genoeg
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 27 februari 2016 @ 11:41:

Niks is lekker genoeg Misschien die Stroh rum die ze hier gisteravond hadden.
Gewoon met water kan wel hoor boots.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 27 februari 2016 @ 11:41:

Niks is lekker genoeg
Tabletten kauwen heeft geen functie behalve dat het makkelijker doorslikken is.
En iets snellere afgifte omdat er minder af te breken valt, maar dat overleef je wel.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 27 februari 2016 @ 11:24:

Ze zijn wel groot maar innemen met een glas water lijkt me vele malen beter dan zo'n vieze weeïge vanillesmaak iedere dag.

Gewoon weggooien, probiotica is onzin. En vies.

Dus.

Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 27 februari 2016 @ 11:08:

[...]

Condoleance is nooit zo leuk, maar dat heb je nu gehad.

Tja, die ramen! Over twee uur is de zon eraf. En over drie uur staan de ramen aan de voorkant in de zon. *negeert rest van de dag de ramen* En boodschappen vind ik niet zo'n nare klus, moeten ze wel alles hebben. En dat hadden ze gisteren niet.
quote:Amaqanda schreef op 27 februari 2016 @ 11:47:

Tabletten kauwen heeft geen functie behalve dat het makkelijker doorslikken is.Ligt er wel aan wat voor kauwtabletten. In Frankrijk ooit paracetamol gekocht die je moest kauwen. Waren speciaal voor kinderen, die gingen dus knetteren in je mond, net als van dat knettersnoep. Ik slikte er twee heel door, bleven plakken en dus knetteren in mijn slokdarm. Vreselijk!
Lekker weertje.

Kan ik mijn winterjas al thuis laten?
quote:Solomio schreef op 27 februari 2016 @ 11:48:

[...]

Gewoon weggooien, probiotica is onzin. En vies.

Dus.

Dat dus
Wat heb ik een hekel aan administratie gekregen En aan Belgische online banksystemen! Neem je een rekening, zoek je het rekeningnummer, wil je het invullen: 'uitgelogd'. En nergens vind ik waar de tijd om ingelogd te blijven aan te passen is. Grrrrrr
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Amaqanda schreef op 27 februari 2016 @ 11:44:

Gewoon met water kan wel hoor boots.Met jou kan ik tenminste praten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven