Vreemde stank
vrijdag 26 februari 2016 om 16:51
Ja, daar is weer zo'n mysterieus topic over onverklaarbare stank in huis. Wie o wie heeft de gouden tip want ik word er gek van ondertussen.
Sinds een week hangt er een luchtje in de slaapkamer. Heel specifiek, een soort schimmel/rottingslucht. In de hoek waar ik en mijn dochter, in de co-sleeper, slapen. En ik kan de oorsprong niet vinden!!!
Wat heb ik uitgezocht, geprobeerd en bedacht:
- bed van de plek, ligt niets onder
- co-sleeper van de plek, ligt niets onder
- de hele matras besnuffeld van zowel mij als dochter, ik ruik de geur maar de matras lijkt onaangedaan
- de ramen opengezet om goed te luchten, doe ik dagelijks al maar nu de hele bovenverdieping, alle ramen tegelijkertijd
- achter de verwarming gekeken en geroken, niets
- de uitgang van de buizen bekeken en beroken, niets
- bedden verschoond, elke dag, drie dagen op rij, het wordt niet minder
- de bedden uitgeklopt, komt geen heftiger geur vrij dan
- het ventilatierooster tegen het plafond besnuffeld maar dat is het ook niet
- ik heb geen etenswaar, planten, dieren of anderszins op de kamer
- geef borstvoeding maar het is ook geen zure melk in het bed...
Het hangt op een specifieke plek, een anderhalve meter boven de grond, met een oppervlakte van een vierkante meter. Je ruikt het als je de slaapkamer binnenkomt, maar het is ook snel weer weg, behalve op die specifieke plek.
Help
Sinds een week hangt er een luchtje in de slaapkamer. Heel specifiek, een soort schimmel/rottingslucht. In de hoek waar ik en mijn dochter, in de co-sleeper, slapen. En ik kan de oorsprong niet vinden!!!
Wat heb ik uitgezocht, geprobeerd en bedacht:
- bed van de plek, ligt niets onder
- co-sleeper van de plek, ligt niets onder
- de hele matras besnuffeld van zowel mij als dochter, ik ruik de geur maar de matras lijkt onaangedaan
- de ramen opengezet om goed te luchten, doe ik dagelijks al maar nu de hele bovenverdieping, alle ramen tegelijkertijd
- achter de verwarming gekeken en geroken, niets
- de uitgang van de buizen bekeken en beroken, niets
- bedden verschoond, elke dag, drie dagen op rij, het wordt niet minder
- de bedden uitgeklopt, komt geen heftiger geur vrij dan
- het ventilatierooster tegen het plafond besnuffeld maar dat is het ook niet
- ik heb geen etenswaar, planten, dieren of anderszins op de kamer
- geef borstvoeding maar het is ook geen zure melk in het bed...
Het hangt op een specifieke plek, een anderhalve meter boven de grond, met een oppervlakte van een vierkante meter. Je ruikt het als je de slaapkamer binnenkomt, maar het is ook snel weer weg, behalve op die specifieke plek.
Help
zaterdag 27 februari 2016 om 15:05
zaterdag 27 februari 2016 om 15:12
quote:MarianneDavids schreef op 27 februari 2016 @ 15:05:
[...]
Brrr, dan moet één van jullie ook jeukende pukkels hebben.Nou, dat hoeft niet; iets meer dan de helft zal geen overgevoelige reactie krijgen. Dan zie je alleen iets wat op een wondje van een injectienaald lijkt.
[...]
Brrr, dan moet één van jullie ook jeukende pukkels hebben.Nou, dat hoeft niet; iets meer dan de helft zal geen overgevoelige reactie krijgen. Dan zie je alleen iets wat op een wondje van een injectienaald lijkt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
zaterdag 27 februari 2016 om 15:23
zaterdag 27 februari 2016 om 15:31
Hier heb ik dat bij vocht ook. Soms kruipt ongedierte in de spouwmuren. We hebben ook plafondplaten en daarboven is ook wel eens een muis te horen. Van alles geprobeerd, maar liever dat ze leven, dan dat ze liggen te rotten daarboven. Nu is de woning opnieuw geisoleerd, dus hoop dat ze weg blijven. Kan een raar luchtje zijn inderdaad. Misschien ruik je geen dode muis, maar juist de muizen zelf?
zaterdag 27 februari 2016 om 16:21
quote:Ceylon schreef op 27 februari 2016 @ 16:12:
Muis kan ook IN de matras gekropen zijn he...
Yakkie waar is de kostsmiley heen als die eens echt gepast is.
TO, ben erg benieuwd wat het is, hou ons vooral op de hoogte niets is erger dan mysterie topics die geen updates krijgen
Muis kan ook IN de matras gekropen zijn he...
Yakkie waar is de kostsmiley heen als die eens echt gepast is.
TO, ben erg benieuwd wat het is, hou ons vooral op de hoogte niets is erger dan mysterie topics die geen updates krijgen
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben