Vakantie!
maandag 29 februari 2016 om 11:01
Wij willen in de meivakantie graag een (mid)weekje weg. Ergens in een (kindvriendelijk) vakantiepark in Nederland of net over de grens. We zoeken een schone, nette accommodatie en een leuk zwembad. Graag ook in een mooie omgeving waar we lekker kunnen wandelen en nog wat andere dingen kunnen ondernemen. Denk aan een dierentuin.
Leeftijd van onze kinderen: bijna 3 jaar en bijna 1 jaar.
Ik google me gek, maar zie door de bomen het bos niet meer! Wie heeft tips?!
Leeftijd van onze kinderen: bijna 3 jaar en bijna 1 jaar.
Ik google me gek, maar zie door de bomen het bos niet meer! Wie heeft tips?!
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
maandag 29 februari 2016 om 11:09
Is Landal Coldenhove een optie? Het zwembad is er redelijk, de binnenspeeltuin goed, handig als het weer niet meewerkt. De animatie is niet heel professioneel, maar doet wel oprecht zijn best. Er zijn supermooie wandelingen te doen vanaf het park (het heideveldje ten noorden ervan), of na een stukje rijden (posbank). Op een stukje rijden ben je bij Burgers Zoo.
De huisjes zijn er wel vrij eenvoudig (zorg dat je niet in het meest eenvoudige type zit, dan is het meubilair wel redelijk recent vernieuwd), maar dat wordt weer gecompenseerd door een ligging midden in het bos, eekhoorntjes kijken is voor de 2-jarige vast leuk.
Als je kinderen niet leerplichtig zijn zou ik alleen niet precies in de vakantie gaan, maar ik weet niet wat je mogelijkheden verder zijn?
De huisjes zijn er wel vrij eenvoudig (zorg dat je niet in het meest eenvoudige type zit, dan is het meubilair wel redelijk recent vernieuwd), maar dat wordt weer gecompenseerd door een ligging midden in het bos, eekhoorntjes kijken is voor de 2-jarige vast leuk.
Als je kinderen niet leerplichtig zijn zou ik alleen niet precies in de vakantie gaan, maar ik weet niet wat je mogelijkheden verder zijn?
maandag 29 februari 2016 om 11:29
Heerlijk die tips van jullie. Nu ben ik tenminste een beetje gericht aan het googelen!
We zitten helaas wel gebonden aan de vakanties @yyy, want ik werk in het onderwijs.. .
Meer tips zijn uiteraard welkom!
We zitten helaas wel gebonden aan de vakanties @yyy, want ik werk in het onderwijs.. .
Meer tips zijn uiteraard welkom!
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
maandag 29 februari 2016 om 11:57
Wij zijn een keer naar Molenheide bij Hasselt geweest, was erg leuk voor mijn dochter van toen 2,5. Leuk zwembad, binnenspeeltuin, buiten mooi bosachtig en ook speeltuintjes en naast het park lekker wandelen op de hei met herten, wilde zwijnen etc. We zijn ook nog een dagje naar Hasselt geweest. Zowel bij mooi als slecht weer een leuk park.