Pissen onder de douche

01-03-2016 11:20 163 berichten
Oke even een hele gore topic maar vanmorgen hing er dus een enorme pislucht in de badkamer. Blijkt dat mijn vriend regelmatig de gele vlag uithangt onder de douche, was echt woest want ik kon het natuurlijk gaan schoonmaken. Hij plast dus niet alleen 's morgens onder de douche maar ook savonds als we op bed liggen en hij geen zin heeft om de trap af te lopen. Vind dit heel vreemd gedrag en heb een opmerking gemaakt naar vriend toe dat hij toch zeker geen lui varken is en voortaan maar lekker op de pot gaat pissen. Hij vond dit onzin en is nu dus ook soort van beledigd door mijn reactie. Jammer voor hem maar dit vind ik dus echt onbehoorlijk gedrag. Hoe denken jullie hierover?
Alle reacties Link kopieren
En waarom moet jij dat schoonmaken?
Ik had het hem zelf laten schoonmaken. ..
Tja op zich niets mis mee, maar wordt inderdaad een probleem als de boel een beetje begint te verstoppen door andere oorzaken (bv haar/zeepresten). Zou het hem in ieder geval zelf laten opruimen
Kijk, luister en geniet... want mooier dan dit wordt het niet!
Niet mijn type, geef hem een emmer in de douche om te pissen, kan hij het zelf opruimen.
Bedoel je nu dat hij niet zelf onder de douche staat en wel in de douchebak plast?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Blijkbaar is je vriend wel een lui varken, als hij te besodemieterd is om naar de wc te gaan én het normaal vindt dat jij vervolgens schoonmaakt.........
Oh dear, how sad, never mind.
Ik deel je mening. Ik zou zeggen tegen hem dat ie naar beneden kan gaan of dat ik hem de volgende keer met zijn gezicht er doorheen haal net zoals je het met honden doet om binnen plassen af te leren. Net als dat cartoontje dat je een paar jaar geleden op facebook had.
Met je eens, de enige keer dat ik het gerechtvaardigd vind is als je pas bevallen vrouw niet kunt zitten en druk kunt zetten. Gelukkig zelf niet hoeven doen, maar wel begrijpelijk.

Er is niet voor niets een toilet.
.
Hij plast in je douche terwijl hij niet doucht??.

Das wel heeel goor. Ik kan me voorstellen dat hij plast terwijl hij doucht dan loopt het direct weg. Maar nu gebruikt hij het gewoon als wc dus, wat een rare kwiebus!
Ik neem aan dat het 's ochtends al douchend gebeurd, maar 's nachts niet. Al douchend plassen, nou ja oke. Maar de douche echt als toilet gebruiken uit luiheid? Ik snap niet dat je vriend zelf niet ziet dat dat vies is. Ik ga ervan uit dat het 's nachts niet de muren en de douchebak schoon spoelt.

Ik kan mij voorstellen dat je hier echt pissig om bent. Geef hem een plasfles.
Deed hij dat vroeger thuis ook al?
Mwah:

http://www.volkskrant.nl/ ... onder-de-douche~a3374469/
Wat bijzonder dat je het nodig vindt hier een topic over te openen. Jullie delen samen jullie leven, huis en badkamer. Wij niet.
Hahahahaha sorry dit topic werkt op mijn lachspieren. Hahahaha sorry Geen oplossing voor je, je hebt mij wel flink aan 't lachen gemaakt, dus daar was je topic al goed voor
Als hij daar plast terwijl hij niet doucht, dan vind ik hem ook erg lui. Laat het hem lekker zelf schoonmaken zou ik zeggen. Dat is niet zoveel moeite toch. Gewoon de douche aanzetten en dan afspoelen. Dus laat je vriend lekker zelf zijn urine opruimen
quote:Doordraaier schreef op 01 maart 2016 @ 11:28:

Mwah:

http://www.volkskrant.nl/ ... onder-de-douche~a3374469/Vriend van to neemt dat onder de douche plassen wel heel serieus.
Ok, even een mannelijke mening: wat een goorlap. En het is helemaal niet 'natuurlijk' dat jij dat moet schoonmaken. En met zijn of jouw blote voeten in de pis bij het douchen, of de lucht van opgewarmde ouwe pis uit het putje als je de douche aan draait is goor. Kan ie wel beledigd lopen doen, maar hij zit gewoon fout. Zelfs mannen vinden dat. En ook foute macho alphamannen.
quote:Doordraaier schreef op 01 maart 2016 @ 11:28:

Mwah:

http://www.volkskrant.nl/ ... onder-de-douche~a3374469/Als je al douchend plast is er ook geen probleem en bespaar je een paar liter water. De vriend van TO plast echter 's nachts niet al douchend. Hij gebruikt de douche als toiletpot en spoelt het kennelijk niet na.
Buiten wat ik ervan denk of vind....

'Pissen'

Plassen tijdens het douchen vind ik nog niet eens echt heel gek ofzo, het spoelt weg en je kan je direct wassen down under. Maar er plassen terwijl het water niet stroomt en je gewoon niet naar de wc wilt vind ik wel ver gaan. En vies, als het opdroogt en niet weggespoeld is.
quote:Lungs schreef op 01 maart 2016 @ 11:31:

Plassen tijdens het douchen vind ik nog niet eens echt heel gek ofzo, het spoelt weg en je kan je direct wassen down under. Maar er plassen terwijl het water niet stroomt en je gewoon niet naar de wc wilt vind ik wel ver gaan. En vies, als het opdroogt en niet weggespoeld is.

Nou precies dit en wat oa Dahlia ook al zegt.

Voor doe nachtelijke ik-ben-te-lui-om-naar-de-wc-te-lopen bezoekjes zou ik wel een ruzie over hebben.
Dat hij daar pist is een duidelijk teken van dominantie.
Als hij te lui is om naar beneden te lopen zet een emmer met water en sop in de badkamer, plast hij daarin en kan hij het mooi de volgende morgen zelf weg gooien.

Net als op de camping

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven