Accommodatie Kaapstad

01-03-2016 12:53 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
In augustus ga ik met mijn man en 2 pubers een rondreis maken in Zuid Afrika. Nu heb ik alle accommodatie vastgelegd behalve in Kaapstad. Ik denk aan een appartement of airbnb. Heeft iemand van jullie misschien een tip? Ik denk over het gebied in de buurt van Waterfront. Heb ook gekeken naar Camps Bay maar omdat het daar natuurlijk winter is, is het misschien leuker om in het centrum te zitten op loopafstand van wat leuke restaurantjes. We hebben een huurauto omdat we de nodige uitstapjes willen doen dus een parkeergarage dus het liefst met parkeergarage. We zijn er 5 nachten. Vast bedankt.
primi oxfort house mooie ruime kamers ongeveer 10 min lopen naar het waterfront . hebben overdag begin van de avond gelopen . sávonds de taxi terug genomen vanwege veiligheid dit koste minder dan 5euro. parkeren kan gewoon voor de deur kost niets wel staat je auto dan langs de weg.

vond het een fijne buurt .
het is zoals het is,daar moet je het mee doen
The B.I.G backpackers.

Het is officieel een hostel maar ze hebben geweldige prive kamers en de sfeer is er geweldig. Voor pubers denk ik ideale plek! Ook lekker ontbijtje is inbegrepen. Het is in greenpoint. Overdag makkelijk lopen naar waterfront in de avond gebruikte ik Uber. Goede tip is om je aan te melden voor Uber via de app. Ideaal!
Dank, ik ga er naar kijken.
quote:sensotouch schreef op 01 maart 2016 @ 13:24:

The B.I.G backpackers.

Het is officieel een hostel maar ze hebben geweldige prive kamers en de sfeer is er geweldig. Voor pubers denk ik ideale plek! Ook lekker ontbijtje is inbegrepen. Het is in greenpoint. Overdag makkelijk lopen naar waterfront in de avond gebruikte ik Uber. Goede tip is om je aan te melden voor Uber via de app. Ideaal!Helemaal mee eens, B.I.G is top! Twee maal verbleven en was erg goed. Mocht je iets luxer willen dan is Kingslyn Guesthouse in GreenPoint erg goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven