Stel jezelf eens anders voor
donderdag 3 maart 2016 om 19:26
Gisteravond zat ik met een lieftallige dame te eten en door ons gesprek kwam ik op een idee voor een "ander" voorsteltopic. Geen idee of het leuk wordt, we zien wel. Het idee is als volgt: stel jezelf voor via de volgende vijf begrippen, uitleg is niet direct nodig:
- Titel van een boek
- Titel van een liedje
- Titel van een schilderij/beeld
- Een sport
- Een kleur
- Titel van een boek
- Titel van een liedje
- Titel van een schilderij/beeld
- Een sport
- Een kleur
donderdag 3 maart 2016 om 21:22
Boek: reiziger serie - Diana Gabaldon / iets van Marianne Fredriksson
Liedje: Sitting on the Dock of the bay - Otis Redding
Kunstwerk: waterlelies van Monet
Sport: bootcamp/crossfit
Kleur: Blauw
Film: pffff geen idee, misschien iets van LOTR
Thee: Gember citroen
IJs : Choclate fudge brownie van B&J
Bloem: Ridderspoor
Serie: Breaking Bad
Liedje: Sitting on the Dock of the bay - Otis Redding
Kunstwerk: waterlelies van Monet
Sport: bootcamp/crossfit
Kleur: Blauw
Film: pffff geen idee, misschien iets van LOTR
Thee: Gember citroen
IJs : Choclate fudge brownie van B&J
Bloem: Ridderspoor
Serie: Breaking Bad
donderdag 3 maart 2016 om 21:27
- Titel van een boek - Een kus voor je sterft - Ira Levin
- Titel van een liedje - Papa was a rolling stone - Temptations
- Titel van een schilderij/beeld - “De ontdekking van Amerika door Columbus” - Salvador Dali
- Een sport - Schaatsen
- Een kleur - Groen
- Titel van een liedje - Papa was a rolling stone - Temptations
- Titel van een schilderij/beeld - “De ontdekking van Amerika door Columbus” - Salvador Dali
- Een sport - Schaatsen
- Een kleur - Groen
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
donderdag 3 maart 2016 om 21:30
- Titel van een boek Life after life
- Titel van een liedje Sunshine
- Titel van een schilderij/beeld De tuin, plaatje hier: http://jacobusvanlooy.nl. ... /03/ks_2013_001_nieuw.jpg
- Een sport fietsen
- Een kleur geel
- Titel van een liedje Sunshine
- Titel van een schilderij/beeld De tuin, plaatje hier: http://jacobusvanlooy.nl. ... /03/ks_2013_001_nieuw.jpg
- Een sport fietsen
- Een kleur geel
donderdag 3 maart 2016 om 22:30
donderdag 3 maart 2016 om 22:36
donderdag 3 maart 2016 om 22:39
vrijdag 4 maart 2016 om 00:15
quote:lilalinda schreef op 03 maart 2016 @ 20:05:
Ik begrijp de vraag geloof ik heel anders. Dacht dat het meer filosofisch was, welke titel iets over je zegt. Maar lijkt me nu, dat anderen het opvatten als een soort vriendenboek? Wat is je lievelingsboek, favoriete eten? Wat was je bedoeling TO?, denk ik te moeilijk?Nee je denkt precies wat ik bedoelde
Ik begrijp de vraag geloof ik heel anders. Dacht dat het meer filosofisch was, welke titel iets over je zegt. Maar lijkt me nu, dat anderen het opvatten als een soort vriendenboek? Wat is je lievelingsboek, favoriete eten? Wat was je bedoeling TO?, denk ik te moeilijk?Nee je denkt precies wat ik bedoelde
vrijdag 4 maart 2016 om 00:17
quote:Toverspiegel schreef op 03 maart 2016 @ 20:17:
Is het topic wat je ervan had verwacht?
ik zie trouwens referenties voorbij komen van boeken of liedjes die ik zelf ook heel leuk vindt! maar de rest is dan weer niet echt mijn smaak.
American psycho was mijn 'lievelingsboek' op de middelbareschool. Daar kon ik een beetje mee shockeren bij engels.Ja, vind het erg leuk om te lezen. Leuke verrassingen zitten er bij
Is het topic wat je ervan had verwacht?
ik zie trouwens referenties voorbij komen van boeken of liedjes die ik zelf ook heel leuk vindt! maar de rest is dan weer niet echt mijn smaak.
American psycho was mijn 'lievelingsboek' op de middelbareschool. Daar kon ik een beetje mee shockeren bij engels.Ja, vind het erg leuk om te lezen. Leuke verrassingen zitten er bij