Vakantie 2016

04-03-2016 23:06 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Mijn vriend (22 jaar) en ik (19 jaar) willen dit jaar graag eind augustus (of later) op een zon vakantie willen gaan. Als het maar warm is.

Wij zaten zelf te denken aan gran canaria, maar een andere bestemming is ook goed.

Doordat ik student ben, heb ik niet veel te besteden en daarom zou ik het niet te duur willen maken (rond de 600,= p.p. reis-logies-ontbijt/all in)

Nu is mijn vraag of jullie een mooi hotel/appartement weten in gran canaria of een andere bestemming voor weinig?

Ik hoor het graag van jullie & alvast bedankt!
Herinner je gisteren, Denk aan morgen, maar leef vandaag!
http://www.prijsvrij.nl/v ... 32&reisduur=2&transport=2
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
De Canarische eilanden zijn beduidend duurder dan het Spaanse vaste land.
www.tripadvisor.nl
Zoek gewoon een pakketreis naar Spanje bij vakantiediscounter of elmar of d-reizen oid.
Griekse eilanden zijn ook niet zo duur meer.
https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=jongerenreizen
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
¤ 600,- inclusief alles? Reis, verblijf, eten?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Macedonië is prachtig en erg goedkoop, past prima binnen je budget! Misschien lijkt je dat iets?
Wat wil je allemaal in die 600 euro hebben? Vliegreis+hotel en dan p.p?

Dat wordt in augustus een onmogelijke missie. Sowieso is het in augustus overal best prijzig.

wat voor soort vakantie willen jullie?

Luisteren aan het strand, het land bekijken of veel uitgaan?
Grief is just love with nowhere to go
Geen Spanje maar wij zijn een paar jaar geleden naar hotel Elpida geweest op Kreta, in het rustige gedeelte. Bus stopt voor de deur en is spotgoedkoop. Waren toen voor een week all inclusive 600 euro pp kwijt. Hotel was klein, mooi en gezellig. Strand 5 minuten lopen.
Turkije
Bedankt voor alle reacties!

Wij zouden graag een zon vakantie willen.

Ik bedoelde inderdaad ongeveer ¤600,= p.p.

(Reis, logies en onbijt/all-in)

Het mag eventueel ook in een andere maand zijn, behalve juli en begin augustus.

Als het maar warm, mooi en goedkoop is!
Herinner je gisteren, Denk aan morgen, maar leef vandaag!
Busreis naar Spanje... Is denk Ik een oplossing
Vliegen kan ook als je net voor of na de schoolvakanties gaat. Spanje is vind ik best goedkoop,ook met uit eten etc.

Ik zou voor een appartement gaan,veel fijner dan een hotel. Wij ontbijten altijd daar,lunchen afwisselend buiten de deur of in appartement en avond eten elke avond ergens anders tijdens zulke vakanties.
quote:xAnneloveyou schreef op 05 maart 2016 @ 08:32:

Bedankt voor alle reacties!

Wij zouden graag een zon vakantie willen.

Ik bedoelde inderdaad ongeveer ¤600,= p.p.

(Reis, logies en onbijt/all-in)

Het mag eventueel ook in een andere maand zijn, behalve juli en begin augustus.

Als het maar warm, mooi en goedkoop is! Turkije en bepaalde Griekse eilanden. Die hebben echt moeilijk en zijn strakjes als last minute spotgoedkoop als ze dat nu al niet zijn. All inn zonvakantie Turkije helemaal.
Kijk eens naar hotel granit in Macedonië. Ligt aan een heel mooi meer. Wel een kamer met meer uitzicht nemen die zijn groter.

Verder is het allin dus geen extra kosten en mocht je buiten de deur uit eten gaan is het er erg goedkoop. Bijvoorbeeld kipspies met patat 6 euro. Taxi naar centrum 3 euro. Er is alleen niet zo'n spetterde uitgaanscentrum als bijvoorbeeld op kreta oid.
Hou er rekening mee dat het langs de Costa brave rond september wel meer kans is op regen.

Wij zijn een keer heel goedkoop naar cran canaria geweest met http://goedkoopnaarspanje.jimdo.com/
Hotel Avra Beach in Ixia op Rhodos en dan ergens in september gaan. Dan zit de prijs tussen de 600-700 p.p. en is het weer daar nog lekker zomers.

Kleinschalig, goed, all inclusive hotel. Rhodos stad zit op 10 minuten met de bus, bushalte zit voor de deur.

Rhodos is sowieso een mooi eiland.

Eten en drinken (inclusief ongeveer 25 cocktails die allemaal met zorg worden klaar gemaakt) is zeer goed.

Cor en don is (met stip!) de goedkoopste aanbieder voor dit hotel.
Wij boeken de vlucht en het appartement altijd apart. Dat scheelt heel veel geld! Gewoon het appartement rechtstreeks boeken en niet bij een organisatie. Daarna online een vlucht boeken bij een klein vliegveld.
voor 600 PP kan je heeel veel, en best ver!

als je in europa wil blijven;

portugal, canarische eilanden, andalusie (west kust), sardine, griekenlands, bulgarije...

Vliegen met Ryan Air is meestal de goedkoopste optie, kijk een beetje naar verschillende prijzen, op verschillende dagen. boek niet in het weekend!.. kijk op dinsdag, woensdag..

Airbnb, hostelworld voor verblijf - 25€ pp heb je iets moois! 50euro voor en kamer / 200/300 voor een appartementje..

Augustuus is hoogseizoen( veel toeristen, veel gedoe, iets hogere prijzen voor alles), september is net na het hoogseizoen en vaak super lekker weer!!!

met zn 2e op vakantie is het misschien wel leuk om ook wat actiefs te doen.. voro 50€ pp heb je wel een hele dag activiteit (snorkelen, windsurfen, surfen, noem is wat... )

je kan een auto'tje huren en lekker gaan cruisen..

of in portugal een camper huren voor de hele week heb je je verblijf en je auto in 1...

actieve vakanties : fuerteventura / portugal..

strand vakanties, cultureel doen en in t zwembad hangen die andere locaties ...
follow your heart!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven