Welk vandervalk hotel

06-03-2016 15:38 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een fijn hotel waar ik met manlief even tijd voor 2 kan plannen. Nu hoor ik vaak over vandervalk

Wie kan me er 1 aanraden ? Of juist niet ?

Ik zoek eenruime kamer met mooie badkamer met jacuzzi oid en uitgebreid ontbijt in omgeving waar genoeg te doen is

Andere tips zijn uiteraard ook welkom
Hotel de Cantharel. Bij Apeldoorn

Fantastisch!!!!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik vind vd Valk best mooie hotels maar ik vind het zo jammer dat ze altijd aan de snelweg zitten. Ik wil zelf liever in een stad of juist in mooie natuur. Aan de snelweg is altijd zo treurig.
Wat is je budget? Ik weet misschien een fantastische plek voor je, PM maar even voor de details.
quote:Haley schreef op 06 maart 2016 @ 15:44:

Ik vind vd Valk best mooie hotels maar ik vind het zo jammer dat ze altijd aan de snelweg zitten. Ik wil zelf liever in een stad of juist in mooie natuur. Aan de snelweg is altijd zo treurig.Cantharel is niet aan de snelweg.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
In Harderwijk zit ook een mooie, wandel je zo vanuit het hotel de natuur in!
Van der Valk Arnhem/Papendal is fijn, aan het bos/buitengebied gelegen. Mooi wandelen daar.

Sassenheim ook een aanrader qua Lamers, maar de omgeving weer minder. Hotel Tiel is net nieuw, super mooi en mooi gebied eromheen (klein eindje rijden).
Nou... wel 100m van de snelweg!
Arnhem, kun je naar de dierentuin en naar het openluchtmuseum. Wel direct naast de snelweg, maar mooie ruime kamers met bubbelbad.
quote:Eindeloos schreef op 06 maart 2016 @ 15:51:

[...]

Cantharel is niet aan de snelweg.Jawel, aan de A1 afslag Hoenderloo
Avifauna, of in hengelo
De biltsche hoek vind ik altijd gezellig ligt ook vlakbij Utrecht, dus genoeg te doen.

Edit : heet nu van der valk de Bilt.
Vdv dordrecht!!! Is bij ons favoriet

Verder ben ik ik vdv, almere, hoorn, akerlsoot en schiphol en geweest die was wel mijn minst favoriet
Geen echt budget eigenlijk. Ik zit liefst in een rustige omgeving. Niet bij stil gestaan dat meeste vdv bij snelweg staan. Dom :/

Als omgeving maar iets te doen heeft.
Hotel Duiven. Kamers met 2 persoons jacuzzi,mooi zwembad en goed ontbijtbuffet. Dichtbij Arnhem,Hoge Veluwe en de Posbank

De Cantharel......
Avi fauna idd! Die is ook leuk, kun je het vogelpark in maar ook naar het archeon. En je zit niet langs de snelweg!
De Cantharel is inderdaad mooi! De comfort de luxe suite heeft een bad in de slaapkamer. Heel gaaf.
quote:Lowis-Lane schreef op 06 maart 2016 @ 16:12:

De Cantharel is inderdaad mooi! De comfort de luxe suite heeft een bad in de slaapkamer. Heel gaaf.Ik ben er zoo vaak geweest, heb altijd onwijs genoten.
Van der Valk hotel ARA in Zwijndrecht. Heel mooi en rustig gelegen aan de Oude Maas. Heerlijk hotel met zwembad en sauna, ben er vaak geweest.

Hotel Ara
Die van Dordrecht heeft een heerlijk binnen zwembad
Ik Google mee nu bij Biltse hoek aan t kijken
Apeldoorn van der Valk!

Mooi gelegen, prachtig hotel, mooie stijlvolle luxe kamers, geweldig restaurant.
Nog best lastig
Grappig, ik vind de cantharel echt niks. Zo ouderwets van der valk. Omgeving is wel mooi.

Onlangs in Haarlem bij Vd valk geweest en de nieuwe kamers zijn heel goed en modern.

De eetgelegenheid is nog niet gerenoveerd en in de keuken mogen ze ook wel wat meer aan scholing doen.

Wat echt top was was de Vd valk in Amersfoort. Mooie kamers én goed eten, niet de standaard appelmoes met kers, maar er werd écht gekookt
Schuin spaan en Zee gras planten potjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven