Goeie stofzuiger?

16-01-2016 14:02 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 3 katten en een baby onderweg. Ik ben op zoek naar een goede stofzuiger met goede zuigkracht. Ik heb nu een oudje van philips die niet echt goed zuigt meer alles gewoon verspreid. Er zijn er zoveel, wat is nou een goede, fijne?
quote:Amand schreef op 06 maart 2016 @ 11:48:

Geef het maar op, slobberbone. Dyson rules!

Qua marketing wel, voor de rest is het een matige stofblazer die veel te duur is en met berg onderhoud en als mensen dat graag willen hebben prima.

Ik heb liever een stofzuiger die met gemak 20 jaar meegaat en liefst eens in het jaar een nieuwe stofzak en zo min mogelijk poespas en dan kom je niet terecht bij dyson.
quote:Amand schreef op 16 januari 2016 @ 14:47:

Dyson. There is no replacement.

Dit is overtuigend Amand

De gemiddelde dyson is echt op na 5 jaar en vaak veel eerder dus moet wel vaak vervangen worden als het op kosten aankomt, zelfde geld voor reinigen filters en dagelijkse verversen/reinigen legen stofbak.
Is een Dyson makkelijk op te bergen en mee de trap op te nemen?

Ik heb nu een Miele en de motor is nog steeds heel krachtig. Alleen beginnen de wieltjes slecht te worden. (Mag ook wel na een jaar of 17). Maar omdat hij op de overloop staat is het fijn dat ie compact op te ruimen is.

Hoe is dat met de Dyson?
Ozo.
quote:hallekie schreef op 07 maart 2016 @ 09:37:

Is een Dyson makkelijk op te bergen en mee de trap op te nemen?

Ik heb nu een Miele en de motor is nog steeds heel krachtig. Alleen beginnen de wieltjes slecht te worden. (Mag ook wel na een jaar of 17). Maar omdat hij op de overloop staat is het fijn dat ie compact op te ruimen is.

Hoe is dat met de Dyson?

Dat stofzuigers de trap op meenemen, snap ik niet zo. Heb er hier een slang aanzitten extra van 5 meter veel goede merken hebben dat dus stofzuiger staat altijd op de grond en dus nooit op de trap.

Als je honderden euro,s uit wil geven voor matige stofzuiger met veel onderhoud en zeker geen 17 jaar mee gaat.

Tip: koop voor paar euro een defecte/oude Miele en zet onderdelen over zo kun je weer voordelig vele jaren stofzuigen met een goede stofzuiger.
quote:slobberbone schreef op 07 maart 2016 @ 09:45:

[...]

Dat stofzuigers de trap op meenemen, snap ik niet zo. Heb er hier een slang aanzitten extra van 5 meter veel goede merken hebben dat dus stofzuiger staat altijd op de grond en dus nooit op de trap.

Als je honderden euro,s uit wil geven voor matige stofzuiger met veel onderhoud en zeker geen 17 jaar mee gaat.

Tip: koop voor paar euro een defecte/oude Miele en zet onderdelen over zo kun je weer voordelig vele jaren stofzuigen met een goede stofzuiger.

Ik heb niet op elke verdieping een stofzuiger staan, dat bedoel ik met de trap op en af nemen.

En als ik de slang aan de stofzuiger klik, dan kan hij heel compact in een hoekje staan, dat vind ik heel fijn. Ik heb het idee dat de Dyson nogal breeduit staat.
Ozo.
Miele! na 15 jaar weer eenzelfde gekocht en de oude (die met duct tape aan elkaar hangt maar nog steeds waanzinnig zuigt) naar de bovenverdieping verplaatst.

Ik vind het schoonmaken van een dyson een smerig karweitje
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
quote:hallekie schreef op 07 maart 2016 @ 10:02:

[...]

Ik heb niet op elke verdieping een stofzuiger staan, dat bedoel ik met de trap op en af nemen.

En als ik de slang aan de stofzuiger klik, dan kan hij heel compact in een hoekje staan, dat vind ik heel fijn. Ik heb het idee dat de Dyson nogal breeduit staat.

Oh zo, nou ik heb liever dan wat onhandige stofzuiger maar die wel goed stofzuigt en zo 20 jaar meegaat.

Kijk eens bij Sebo nieuwe E series is zeer robuust en compact net een stapje hoger dan Miele.
dyson,s sprookjes:

http://www.dailymail.co.u ... no-suction-ten-years.html

dyson,s werkelijkheid:

https://www.youtube.com/watch?v=gToZaFyBMoY

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven