hoe heet dit ook alweer?
dinsdag 8 maart 2016 om 21:47
Hai allemaal-
Weten jullie hoe zo' n sjabloon ook alweer heet waarmee je al draaiend een soort cirkel-bloem kunt maken? Diameter ca 10 cm, maar je hebt zo ook kleiner. Kenmerkend is dat de platte plastic sjabloon als het ware zelf draait als je de contouren volgt.
Ik speelde er als kind veel meer en kan het nu goed gebruiken voor iets maar kan me by golly niet meer herinneren hoe zo'n ding heet.
Ik zoek al hele avond op internet omdat ik niet meer weet hoe het ding heet, ZO frustrerend, hopelijk kan iemand me verder helpen hoe zo' n ding heet en waar ik t kan krijgen?
MERCI
(ik besef dat het vaag is, maar serieus, beter kan ik t niet omschrijven!!)
Weten jullie hoe zo' n sjabloon ook alweer heet waarmee je al draaiend een soort cirkel-bloem kunt maken? Diameter ca 10 cm, maar je hebt zo ook kleiner. Kenmerkend is dat de platte plastic sjabloon als het ware zelf draait als je de contouren volgt.
Ik speelde er als kind veel meer en kan het nu goed gebruiken voor iets maar kan me by golly niet meer herinneren hoe zo'n ding heet.
Ik zoek al hele avond op internet omdat ik niet meer weet hoe het ding heet, ZO frustrerend, hopelijk kan iemand me verder helpen hoe zo' n ding heet en waar ik t kan krijgen?
MERCI
(ik besef dat het vaag is, maar serieus, beter kan ik t niet omschrijven!!)
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
dinsdag 8 maart 2016 om 22:01
OMG, weinig dingen zo erg als uren niet op iets komen en tientallen zoektermen intypen (cirkel tekenen sjabloon etc) en dat dan niks oplever..............dus picture de opluchting aan het andere eind van het scherm: DAT IS HET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JJAAA!!!
EEN SPIROGRAAF!!!! JOEPIE!!
Dank jullie wel.
Er gaat ook niks boven Viva-forummers
JJAAA!!!
EEN SPIROGRAAF!!!! JOEPIE!!
Dank jullie wel.
Er gaat ook niks boven Viva-forummers
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
dinsdag 8 maart 2016 om 22:09
quote:ponny schreef op 08 maart 2016 @ 21:53:
De bloemen die je maakt, die stijl heet toch Mandala?
Zie ook "Spiral designer" bij Bart Smit op de website.
Moest even zoeken, ken het nog van vroeger :-)Ja ponny hier ook nostalgie ....... kan het gebruiken in mijn werk.
De bloemen die je maakt, die stijl heet toch Mandala?
Zie ook "Spiral designer" bij Bart Smit op de website.
Moest even zoeken, ken het nog van vroeger :-)Ja ponny hier ook nostalgie ....... kan het gebruiken in mijn werk.
woensdag 9 maart 2016 om 03:53
donderdag 10 maart 2016 om 23:39
Ja @schattigmeisje: het is zo' n kindergevoel dat er ook bij mij weer op komt.
Niet dat ik rook, maar je zou jezelf ervan af kunnen helpen (en in hypnose for that matter ) met een Spirograaf
Zonder gekheid: met een uitgebreide spirograafset kun je echt veel. T is niet gauw saai
En dankje Swaentje voor de online versie .