Het Stamcafé VII

09-03-2016 21:31 3008 berichten
Deel zeven alweer van ons topcafé!

Ditmaal zitten we lekker luxe in een mansion in het zuiden van Noord Amerika.

Stofzuigen mag. Graag zelfs. Anderzins zuigen graag elders. Ruzie en vetes houden we ook graag buiten de deur.

Klets mee met o.a. LV, Star, Yas en Lé!

Was ik gewoon vergeten dat ik morgen een toets geef. Gelukkig had ik alle opdrachten al verzameld
Alle reacties Link kopieren
quote:barbaracartland schreef op 10 maart 2016 @ 21:55:

[...]

Daar moet je niet van schrikken, dat moet je omhelzen, in al zijn drentse appeltaartige bruinebonen gezelligheid.Ik schrok denk ik omdat ik niet in Drenthe ben opgegroeid, had het niet verwacht. En heb het niet omhelsd hoor, ben het kwijtgeraakt
I like being a mess. It's who I am.
Ik sprak Rotterdams toen ik hier kwam.

Dat vind ik nu zoooo akelig klinken.

En Amsterdammers vind ik slissen.

Eigenlijk praten ze alleen hier waar ik woon gewoon normaal.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Diie kokosnoot tegen zijn oor
quote:Moiren_ schreef op 10 maart 2016 @ 21:56:

Was ik gewoon vergeten dat ik morgen een toets geef. Gelukkig had ik alle opdrachten al verzameld gekke juf
very metal
O meeeeeen wat ruikt dat brood lekker! En ik had ook al zo lekker gekookt! En morgen ga ik weer lekker koken! Pasta met kipstoof heerlijk!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:-KING- schreef op 10 maart 2016 @ 22:06:

[...]

gekke jufVinden mijn leerlingen ook
Hey Yas!
quote:Moiren_ schreef op 10 maart 2016 @ 22:07:

[...]

Vinden mijn leerlingen ook <-- je lievelingssmiley
very metal
quote:-KING- schreef op 10 maart 2016 @ 22:10:

[...]

<-- je lievelingssmiley
Moet je zo beginnen Moi! 'Oja, we hadden een toes he? Was ik toch helemaal vergeten!' Heel die klas blij en dan jij 'maar gelukkig had ik m al voorbereid!'
quote:hatsetats schreef op 10 maart 2016 @ 22:11:

Moet je zo beginnen Moi! 'Oja, we hadden een toes he? Was ik toch helemaal vergeten!' Heel die klas blij en dan jij 'maar gelukkig had ik m al voorbereid!'Dat begrijpen ze niet
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 10 maart 2016 @ 21:20:

[...]

Goed dat je het aangekaart hebt! Wat zeiden ze?De mevrouw aan de tel bekende heel aandoenlijk dat ze zelf dat wachtmuziekje nog nooit gehoord had en zei dat ze zelf met haar mobiel ging bellen om het te horen. Vond ik al een heel fijne, eerlijke reactie. En blijkbaar heeft ze het daarna ook echt opgepakt en werd er actie ondernomen. Zo fijn om weer eens menselijkheid in het gedigitaliseerde systeem te ervaren.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Moiren_ schreef op 10 maart 2016 @ 21:52:

[...]

Alleen als je belooft om de 2 minuten een huilbui te krijgen. En dan onderhand proberen te praten.

Mag ik dan ook komen?

Ik jank om het minste geringste.

Heel lelijk.

En lachen ook trouwens. Heel hard en ook heel lelijk.
Wij hadden een doorstart op Dubai vanmiddag. Was al aan de grond en ineens weer omhoog. Met die grote A380.

Kon landing niet afmaken ivm wind. Paar rondjes gedraaid boven landingsbaan en uiteindelijk geland.
quote:Eleonora-1 schreef op 10 maart 2016 @ 22:16:

[...]

Mag ik dan ook komen?

Ik jank om het minste geringste.

Heel lelijk.

En lachen ook trouwens. Heel hard en ook heel lelijk.Twee jankerts kan ik nog wel handelen.
quote:Moiren_ schreef op 10 maart 2016 @ 22:12:

[...]

Dat begrijpen ze niet Doe dan maar niet
Godsakke, die cake is te lekker. Die haalt zaterdag nooit.
quote:yasmijn schreef op 10 maart 2016 @ 22:16:

Wij hadden een doorstart op Dubai vanmiddag. Was al aan de grond en ineens weer omhoog. Met die grote A380.

Kon landing niet afmaken ivm wind. Paar rondjes gedraaid boven landingsbaan en uiteindelijk geland.Wat spannend!
quote:Moiren_ schreef op 10 maart 2016 @ 21:56:

Was ik gewoon vergeten dat ik morgen een toets geef. Gelukkig had ik alle opdrachten al verzameld Post je die opdrachten even op social media. Kwestie dat je studenten die hartverzakking die jij had, bespaard blijft
quote:hatsetats schreef op 10 maart 2016 @ 22:07:

O meeeeeen wat ruikt dat brood lekker! En ik had ook al zo lekker gekookt! En morgen ga ik weer lekker koken! Pasta met kipstoof heerlijk! Ik eis dat je al die heerlijkheden nu hier bij bij thuisbezorgd!
Hé Yas!! Welcome back!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Yas! Welkom in de natte kou!
quote:Oudblond schreef op 10 maart 2016 @ 22:20:

[...]

Post je die opdrachten even op social media. Kwestie dat je studenten die hartverzakking die jij had, bespaard blijft Daar hebben ze geen toegang toe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven