Het Stamcafé VII

09-03-2016 21:31 3008 berichten
Deel zeven alweer van ons topcafé!

Ditmaal zitten we lekker luxe in een mansion in het zuiden van Noord Amerika.

Stofzuigen mag. Graag zelfs. Anderzins zuigen graag elders. Ruzie en vetes houden we ook graag buiten de deur.

Klets mee met o.a. LV, Star, Yas en Lé!

quote:Eleonora-1 schreef op 10 maart 2016 @ 22:20:

[...]

Wat spannend!Mwoah.....
Ben nog niet thuis. Dat duurt nog even.
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 10 maart 2016 @ 22:24:

Yas! Welkom in de natte kou!ik vond het eigenlijk behoorlijk lente achtig vandaag.
very metal
quote:yasmijn schreef op 10 maart 2016 @ 22:27:

Ben nog niet thuis. Dat duurt nog even.Waar ben je dan nu?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Maar dank voor het welkom!
quote:Oudblond schreef op 10 maart 2016 @ 22:22:

[...]

Ik eis dat je al die heerlijkheden nu hier bij bij thuisbezorgd!Tuurlijk joh, ik spring meteen in de auto.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:-KING- schreef op 10 maart 2016 @ 22:28:

[...]

ik vond het eigenlijk behoorlijk lente achtig vandaag.Ben 2 keer tot op mijn sokken natgeregend vandaag en toen kwam ik thuis in een ondergelopen keuken. Mijn lieslaarsen gaan de volgende dagen echt niet meer uit
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ha, Yas, je hebt de zon meegenomen!
Life is short. Eat dessert first.
quote:Nouschi schreef op 10 maart 2016 @ 22:28:

[...]

Waar ben je dan nu?Net geland op Ams. Nu nog met trein naar huis. Duurt 2.10 uur.
quote:Oudblond schreef op 10 maart 2016 @ 22:30:

[...]

Ben 2 keer tot op mij sokken natgeregend vandaag en toen kwam ik thuis in een ondergelopen keuken. Mijn lieslaarsen gaan de volgende dagen echt niet meer uit Huh? Ik heb buiten nog in het zonnetje gezeten.
quote:hatsetats schreef op 10 maart 2016 @ 22:30:

[...]

Tuurlijk joh, ik spring meteen in de auto.Merci! Even aanbellen beneden, dan laat ik je binnen en lever je het aan de voordeur op etage xx af toch?
quote:Moiren_ schreef op 10 maart 2016 @ 22:31:

[...]

Huh? Ik heb buiten nog in het zonnetje gezeten.Ja ik heb ook zon opgedaan vandaag maar vanochtend en vanavond met van huis naar werk en omgekeerd kreeg ik een bui over me heen, vanavond zelfs met hagel.
quote:Oudblond schreef op 10 maart 2016 @ 22:30:

[...]

Mijn lieslaarsen gaan de volgende dagen echt niet meer uit foto?
very metal
quote:Oudblond schreef op 10 maart 2016 @ 22:32:

[...]

Merci! Even aanbellen beneden, dan laat ik je binnen en lever je het aan de voordeur op etage xx af toch?Ik hol die tien trappen wel ff op hoor, net zo makkelijk!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:-KING- schreef op 10 maart 2016 @ 22:36:

[...]

foto?jeweettoch dat ik de muts ben die geen plaatjes geplakt krijg. maar omwille van mijn kippenpotenbeentjes heb ik in elk geval charetelles nodig om die laarzen omhoog te houden.t
quote:Oudblond schreef op 10 maart 2016 @ 22:38:

[...]

jeweettoch dat ik de muts ben die geen plaatjes geplakt krijg. maar omwille van mijn kippenpotenbeentjes heb ik in elk geval charetelles nodig om die laarzen omhoog te houden.tDeze?

I like being a mess. It's who I am.
quote:hatsetats schreef op 10 maart 2016 @ 22:36:

[...]

Ik hol die tien trappen wel ff op hoor, net zo makkelijk!Oh lekkerrrrrr !!! Dank je. En goede workout he die trappen! *je had ook de lift kunnen nemen, maar in het kader van zaterdag voel ik me nu helemaal niet meer schuldig*
Andre Kuipers (de astronaut) zat vlakbij ons in het vliegtuig op het stuk Dubai Amsterdam. Hij was naar de zonsverduistering op Sulawesi wezen kijken.
quote:AllyMcBeal schreef op 10 maart 2016 @ 22:40:

[...]

Deze?

[afbeelding]Ally je bent geweldig. Als je er - zoals de celebs doen - ook nog wat vanaf kan photoshoppen lijkt het een beetje.
quote:yasmijn schreef op 10 maart 2016 @ 22:42:

Andre Kuipers (de astronaut) zat vlakbij ons in het vliegtuig op het stuk Dubai Amsterdam. Hij was naar de zonsverduistering op Sulawesi wezen kijken.Ik zag het op het journaal. Zo cool!
quote:Oudblond schreef op 10 maart 2016 @ 22:43:

[...]

Ally je bent geweldig. Als je er - zoals de celebs doen - ook nog wat vanaf kan photoshoppen lijkt het een beetje.Helaas photoshoppen zit er niet in bij mij. Misschien kan King je daar mee helpen?
I like being a mess. It's who I am.
quote:Oudblond schreef op 10 maart 2016 @ 22:38:

[...]

jeweettoch dat ik de muts ben die geen plaatjes geplakt krijg. maar omwille van mijn kippenpotenbeentjes heb ik in elk geval charetelles nodig om die laarzen omhoog te houden.teh..
very metal
Nah raar joh, kreeg net een telefoontje, van DHL, of het pakje van Comvoeter klaar was om opgehaald te worden. Ik zei, doe normaal joh, heb je ooit van zo'n achterlijke bedrijfsnaam gehoord, dat is overduidelijk nep, haal die maar uit je database.

Meteen gedaan natuurlijk, aardige lui daar, bij DHL.

Ik kreeg drop opgestuurd vandaag, niet via DHL trouwens, gewoon via de post. Denk dat de frankering duurder was dan de drop zelf
quote:AllyMcBeal schreef op 10 maart 2016 @ 22:44:

[...]

Helaas photoshoppen zit er niet in bij mij. Misschien kan King je daar mee helpen?ik lig in bed.
very metal
en ik wens u allen een goede nacht toe.
very metal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven