Het Stamcafé VII
donderdag 10 maart 2016 om 22:30
quote:-KING- schreef op 10 maart 2016 @ 22:28:
[...]
ik vond het eigenlijk behoorlijk lente achtig vandaag.Ben 2 keer tot op mijn sokken natgeregend vandaag en toen kwam ik thuis in een ondergelopen keuken. Mijn lieslaarsen gaan de volgende dagen echt niet meer uit
[...]
ik vond het eigenlijk behoorlijk lente achtig vandaag.Ben 2 keer tot op mijn sokken natgeregend vandaag en toen kwam ik thuis in een ondergelopen keuken. Mijn lieslaarsen gaan de volgende dagen echt niet meer uit
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 10 maart 2016 om 22:32
donderdag 10 maart 2016 om 22:34
quote:Moiren_ schreef op 10 maart 2016 @ 22:31:
[...]
Huh? Ik heb buiten nog in het zonnetje gezeten.Ja ik heb ook zon opgedaan vandaag maar vanochtend en vanavond met van huis naar werk en omgekeerd kreeg ik een bui over me heen, vanavond zelfs met hagel.
[...]
Huh? Ik heb buiten nog in het zonnetje gezeten.Ja ik heb ook zon opgedaan vandaag maar vanochtend en vanavond met van huis naar werk en omgekeerd kreeg ik een bui over me heen, vanavond zelfs met hagel.
donderdag 10 maart 2016 om 22:36
donderdag 10 maart 2016 om 22:38
donderdag 10 maart 2016 om 22:40
donderdag 10 maart 2016 om 22:41
quote:hatsetats schreef op 10 maart 2016 @ 22:36:
[...]
Ik hol die tien trappen wel ff op hoor, net zo makkelijk!Oh lekkerrrrrr !!! Dank je. En goede workout he die trappen! *je had ook de lift kunnen nemen, maar in het kader van zaterdag voel ik me nu helemaal niet meer schuldig*
[...]
Ik hol die tien trappen wel ff op hoor, net zo makkelijk!Oh lekkerrrrrr !!! Dank je. En goede workout he die trappen! *je had ook de lift kunnen nemen, maar in het kader van zaterdag voel ik me nu helemaal niet meer schuldig*
donderdag 10 maart 2016 om 22:43
donderdag 10 maart 2016 om 22:44
donderdag 10 maart 2016 om 22:44
donderdag 10 maart 2016 om 22:46
donderdag 10 maart 2016 om 22:46
Nah raar joh, kreeg net een telefoontje, van DHL, of het pakje van Comvoeter klaar was om opgehaald te worden. Ik zei, doe normaal joh, heb je ooit van zo'n achterlijke bedrijfsnaam gehoord, dat is overduidelijk nep, haal die maar uit je database.
Meteen gedaan natuurlijk, aardige lui daar, bij DHL.
Ik kreeg drop opgestuurd vandaag, niet via DHL trouwens, gewoon via de post. Denk dat de frankering duurder was dan de drop zelf
Meteen gedaan natuurlijk, aardige lui daar, bij DHL.
Ik kreeg drop opgestuurd vandaag, niet via DHL trouwens, gewoon via de post. Denk dat de frankering duurder was dan de drop zelf