Het Stamcafé VII
donderdag 10 maart 2016 om 22:48
donderdag 10 maart 2016 om 22:52
quote:hatsetats schreef op 10 maart 2016 @ 22:48:
[...]
Ik moet altijd zo lachen om dat name droppen van jou
Dat is een reuze interessante man! Zat met de neus op de tv toen hij weer op aarde kwam.
Ik had het niet eens door, ik dacht dat ie John van de Heuvel was
Maar toen begon het over die zonsverduistering wat mijn man mega interessant vindt en toen viel het kwartje pas.
[...]
Ik moet altijd zo lachen om dat name droppen van jou
Dat is een reuze interessante man! Zat met de neus op de tv toen hij weer op aarde kwam.
Ik had het niet eens door, ik dacht dat ie John van de Heuvel was
Maar toen begon het over die zonsverduistering wat mijn man mega interessant vindt en toen viel het kwartje pas.
donderdag 10 maart 2016 om 23:46
quote:ainne schreef op 10 maart 2016 @ 22:46:
Nah raar joh, kreeg net een telefoontje, van DHL, of het pakje van Comvoeter klaar was om opgehaald te worden. Ik zei, doe normaal joh, heb je ooit van zo'n achterlijke bedrijfsnaam gehoord, dat is overduidelijk nep, haal die maar uit je database.
Meteen gedaan natuurlijk, aardige lui daar, bij DHL.
Ik kreeg drop opgestuurd vandaag, niet via DHL trouwens, gewoon via de post. Denk dat de frankering duurder was dan de drop zelf
Nah raar joh, kreeg net een telefoontje, van DHL, of het pakje van Comvoeter klaar was om opgehaald te worden. Ik zei, doe normaal joh, heb je ooit van zo'n achterlijke bedrijfsnaam gehoord, dat is overduidelijk nep, haal die maar uit je database.
Ik kreeg drop opgestuurd vandaag, niet via DHL trouwens, gewoon via de post. Denk dat de frankering duurder was dan de drop zelf
The owls are not what they seem
vrijdag 11 maart 2016 om 01:18
quote:ainne schreef op 10 maart 2016 @ 22:46:
vrijdag 11 maart 2016 om 06:08
quote:Oudblond schreef op 10 maart 2016 @ 22:34:
[...]
Ja ik heb ook zon opgedaan vandaag maar vanochtend en vanavond met van huis naar werk en omgekeerd kreeg ik een bui over me heen, vanavond zelfs met hagel.
Hier was het één lange stralende dag. Zelfs nauwelijks wolken gezien.
Goedemorgen. Kan echt merken dat ik weer een jaar ouder ben, ik heb een kater. En dat zonder alcohol.
[...]
Ja ik heb ook zon opgedaan vandaag maar vanochtend en vanavond met van huis naar werk en omgekeerd kreeg ik een bui over me heen, vanavond zelfs met hagel.
Hier was het één lange stralende dag. Zelfs nauwelijks wolken gezien.
Goedemorgen. Kan echt merken dat ik weer een jaar ouder ben, ik heb een kater. En dat zonder alcohol.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 11 maart 2016 om 10:15
Morning lieffies en welcome back Yasmijn. Hier is het lente, hoop bij jullie ook! Edit: Oh, niet dus
Zit nu lekker aan de croissant en koffie, baas is voorlopig nog niet op kantoor, dus zit helemaal allening. Nou ja, zitten zeker 200 man hier, maar op onze gang zitten maar twee kantoren dus.
En mijn dilemma voor vandaag is, zal ik straks in mijn lunchpauze proberen een jurrekie te scoren voor mijn weekend (nou ja, nacht) weg morgen, of zal ik een bestaand kleedje meenemen....?