Het Stamcafé VII

09-03-2016 21:31 3008 berichten
Deel zeven alweer van ons topcafé!

Ditmaal zitten we lekker luxe in een mansion in het zuiden van Noord Amerika.

Stofzuigen mag. Graag zelfs. Anderzins zuigen graag elders. Ruzie en vetes houden we ook graag buiten de deur.

Klets mee met o.a. LV, Star, Yas en Lé!

Alle reacties Link kopieren
Blijf maar binnen Yas, het is stervenskoud!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
nope geen voortplanting hoor. niet nu iig.
very metal
quote:Nouschi schreef op 11 maart 2016 @ 13:50:

Blijf maar binnen Yas, het is stervenskoud!Er zullen toch boodschappen gedaan moeten worden.
quote:-KING- schreef op 11 maart 2016 @ 13:54:

nope geen voortplanting hoor. niet nu iig.Zó leuk joh, kinderen!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
knocked up
very metal
quote:Nouschi schreef op 11 maart 2016 @ 13:56:

[...]

Zó leuk joh, kinderen!mwah..kweenie hoor
very metal
waar is die f*ing lente nou?
very metal
Ik kan kindvrije weekenden enorm aanraden!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:BridgetteDubois schreef op 11 maart 2016 @ 13:50:

[...]

Eerst nog op zoek naar mannen voor in de schuilkelder!

King is nog jong, die kan in zijn eentje wel wat schuilkelderettes bevruchten natuurlijk.

Ik heb niet zo veel zin in 'vreemde' mannen in de kelder eerlijk gezegd.
Prachtig nummer!
quote:Nouschi schreef op 11 maart 2016 @ 13:50:

Moi toch?O, is dat vast?
quote:Eleonora-1 schreef op 11 maart 2016 @ 14:08:

[...]

King is nog jong, die kan in zijn eentje wel wat schuilkelderettes bevruchten natuurlijk.

Ik heb niet zo veel zin in 'vreemde' mannen in de kelder eerlijk gezegd.
very metal
Waar is die kelder nou weer? Help!
ik heb geen idee peacy.
very metal
quote:Eleonora-1 schreef op 11 maart 2016 @ 14:08:

[...]

Ik heb niet zo veel zin in 'vreemde' mannen in de kelder eerlijk gezegd.King is een goeie optie, wie nog meer? Er moet natuurlijk geen inteelt komen he?
quote:Peacy schreef op 11 maart 2016 @ 14:19:

Waar is die kelder nou weer? Help!

Er was ooit een 'dreiging derde WO' topic waardoor we op het idee kwamen om dan op mijn boerderij, in de kruipruimte, een schuilplaats te maken met allemaal leuke forummers.

En dan gezamenlijk verzetswerk doen, in deeltijd, en loopgraven graven met z'n allen maar ook spelletjes spelen en koken etc.

We hadden er allemaal erg veel zin in toen, in WOIII.
quote:Nicotientje schreef op 11 maart 2016 @ 14:53:

[...]

King is een goeie optie, wie nog meer? Er moet natuurlijk geen inteelt komen he?

Nee, nou, hier op het forum weet ik verder geen leuke, ongebonden, heren.

En als gebonden geen obstakel is weet ik er nog één.
quote:Eleonora-1 schreef op 11 maart 2016 @ 14:59:

[...]

Nee, nou, hier op het forum weet ik verder geen leuke, ongebonden, heren.

En als gebonden geen obstakel is weet ik er nog één.Dito!
quote:Eleonora-1 schreef op 11 maart 2016 @ 14:57:

[...]

Er was ooit een 'dreiging derde WO' topic waardoor we op het idee kwamen om dan op mijn boerderij, in de kruipruimte, een schuilplaats te maken met allemaal leuke forummers.

En dan gezamenlijk verzetswerk doen, in deeltijd, en loopgraven graven met z'n allen maar ook spelletjes spelen en koken etc.

We hadden er allemaal erg veel zin in toen, in WOIII.Ik heb echt blauw gelegen om alle reacties. Geweldig
quote:Eleonora-1 schreef op 11 maart 2016 @ 14:57:

[...]

We hadden er allemaal erg veel zin in toen, in WOIII.

Oooh, dat was vast van voor mijn tijd of in de periode dat ik er even minder was.

Maar, nu snap ik het! Haha.. Klinkt heel erg goed, eerlijk gezegd.
Ow wacht, leuke forummers lees ik. Wie doet de ballotage dan? Kortom waar moet ik dan gaan slijmen?
Hoefde niet hoor.

Het waren de forummers die hier ook posten, daar hoor je zelf ook bij toch?
Zo ben er weer, een jurk rijker. En omdat het hier lente is (sorry King, hier is ie dus) ga ik me vanavond ook maar even flink fake tannen en die melkflessen even laten luchten na maandenlang opaque zwarte panties. Wel een beetje balen van dat familiepak M&Ms vandeweek, dus ik ga nu maar even 24 uur stoppen met eten dan past die jurk ongetwijfeld perfect morgenavond.

Ben zomaar ineens per ongeluk ook twee paar schoenen rijker. Kon niet kiezen en de parkeermeter was aan het verlopen.

Nicotientje, bedoel je nou de ballotagecommissie voor King of voor de kelder?
Had KING niet een eigen Queen?

En ik zit in de buurt Leo! Ben er binnen driekwartier! Als t mot he.
quote:ainne schreef op 11 maart 2016 @ 15:43:

Zo ben er weer, een jurk rijker. En omdat het hier lente is (sorry King, hier is ie dus) ga ik me vanavond ook maar even flink fake tannen en die melkflessen even laten luchten na maandenlang opaque zwarte panties. Wel een beetje balen van dat familiepak M&Ms vandeweek, dus ik ga nu maar even 24 uur stoppen met eten dan past die jurk ongetwijfeld perfect morgenavond.

Ben zomaar ineens per ongeluk ook twee paar schoenen rijker. Kon niet kiezen en de parkeermeter was aan het verlopen.

Nicotientje, bedoel je nou de ballotagecommissie voor King of voor de kelder?Hahaha! Ik bedoel de kelder, al denk ik nu ineens....arme KING, dus daar moet er zeker een voor komen! Denk dat hij die moet voorzitten en iets met veto recht ofseau.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven