Het Stamcafé VII

09-03-2016 21:31 3008 berichten
Deel zeven alweer van ons topcafé!

Ditmaal zitten we lekker luxe in een mansion in het zuiden van Noord Amerika.

Stofzuigen mag. Graag zelfs. Anderzins zuigen graag elders. Ruzie en vetes houden we ook graag buiten de deur.

Klets mee met o.a. LV, Star, Yas en Lé!

quote:Peacy schreef op 11 maart 2016 @ 15:27:

[...]

Oooh, dat was vast van voor mijn tijd of in de periode dat ik er even minder was.

Maar, nu snap ik het! Haha.. Klinkt heel erg goed, eerlijk gezegd. WWIII - Bereid jij je voor?

Kijk, dit topic was het. Even de eerste pagina's door en dan gaan we los.
Alle reacties Link kopieren
wat is dit voor fantasie, ik moet verschillende vrouwen gaan bevruchten in een kelder waar allerlei spelletjes gedaan worden?
very metal
quote:-KING- schreef op 11 maart 2016 @ 16:10:

wat is dit voor fantasie, ik moet verschillende vrouwen gaan bevruchten in een kelder waar allerlei spelletjes gedaan worden?In een notendop.....
quote:Eleonora-1 schreef op 11 maart 2016 @ 16:12:

[...]

In een notendop.....ik drink eerst ff mijn koffie op hoor..
very metal
Trek je ook even wat gezelligs aan, King?
Het is nog niet echt zover he Ainne...ik snap je enthousiasme wel hoor en je inzet zal ook door de rest zeker gewaardeerd worden maar die oorlog en therefore keldersessie duurt hopenlijk nog even.....
quote:ainne schreef op 11 maart 2016 @ 16:16:

Trek je ook even wat gezelligs aan, King?wat versta jij onder gezellig?
very metal
quote:-KING- schreef op 11 maart 2016 @ 16:26:

[...]

wat versta jij onder gezellig?Aangezien Ainne niet antwoord kan je t lekker zelluf bedenkenM
Sorryyy moest even werken ( )

Nou eh, lijkt me dat het met die leren pakken niet makkelijk bevruchten is, dus misschien iets met een wat soepelder stofje?
Zit ik een spelletje yatzee online te spelen, krijg ik een scheldpartij over mij heen, omdat er eentje niet tegen zijn verlies kan.
quote:Eleonora-1 schreef op 11 maart 2016 @ 16:09:

[...]

,

WWIII - Bereid jij je voor?

Kijk, dit topic was het. Even de eerste pagina's door en dan gaan we los.Dat was een heel leuk topic
quote:Eleonora-1 schreef op 11 maart 2016 @ 16:09:

[...]

WWIII - Bereid jij je voor?

Kijk, dit topic was het. Even de eerste pagina's door en dan gaan we los.Oh ja
Heeft Maxima een kokosnoot op dr hoofd?

http://nos.nl/artikel/209 ... afe-aanslagen-parijs.html
Zal ik iemand die een TO wijst op een taalfout even wijzen op haar eigen joekel van een taalfout?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 11 maart 2016 @ 18:07:

Zal ik iemand die een TO wijst op een taalfout even wijzen op haar eigen joekel van een taalfout?Gewoon omdat het kan!
Oh, mijn mooie tas is binnen. En hij is echt heel mooi!

En waarom lees ik toch telkens tegelpomp ipv tepelpomp? Gevalletje vermijdingsdrift?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 11 maart 2016 @ 18:07:

Zal ik iemand die een TO wijst op een taalfout even wijzen op haar eigen joekel van een taalfout?Ja, waarom niet? Gewoon omdat het kan, idd.
quote:Nicotientje schreef op 11 maart 2016 @ 18:10:

[...]

Gewoon omdat het kan!Ok, ik ga het doen.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 11 maart 2016 @ 18:11:

Oh, mij mooie tas ik binnen. En hij is echt heel mooi!

?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 11 maart 2016 @ 18:11:

Oh, mij mooie tas ik binnen. En hij is echt heel mooi!

En waarom lees ik toch telkens tegelpomp ipv tepelpomp? Gevalletje vermijdingsdrift?

Ik ben zo onder de indruk van die tas en heb hele koude vingers, ik ga er allemaal typefouten van maken.
Vertel es wat over die tas? ( afleiden van kouwe stressvingers)
Hij is een beetje strakke kunstig. Leer en in best felle kleuren. Deze, alleen in het echie zijn de kleuren feller.

Oooooo die pasta!!!!!!!!!!!!!!!! Té lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Eleonora-1 schreef op 11 maart 2016 @ 14:57:

[...]

Er was ooit een 'dreiging derde WO' topic waardoor we op het idee kwamen om dan op mijn boerderij, in de kruipruimte, een schuilplaats te maken met allemaal leuke forummers.

En dan gezamenlijk verzetswerk doen, in deeltijd, en loopgraven graven met z'n allen maar ook spelletjes spelen en koken etc.

We hadden er allemaal erg veel zin in toen, in WOIII.Ik heb begrepen dat de groentetuin cq kas enigszins uit de hand is gelopen
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven