Het Stamcafé VII

09-03-2016 21:31 3008 berichten
Deel zeven alweer van ons topcafé!

Ditmaal zitten we lekker luxe in een mansion in het zuiden van Noord Amerika.

Stofzuigen mag. Graag zelfs. Anderzins zuigen graag elders. Ruzie en vetes houden we ook graag buiten de deur.

Klets mee met o.a. LV, Star, Yas en Lé!

quote:barbaracartland schreef op 11 maart 2016 @ 20:18:

Is verder een anekdote van niks, maar ik dacht, kom, ik breek even in.

Ik verveel me een beetje.

Ik ook.

Grapjes maken mag niet meer, heb ik begrepen in de Napraat, dus kom ik hier maar wat neulen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 11 maart 2016 @ 20:19:

[...]

Belachelijk toch?

Ik vind u een vervelende klant dus u mag lekker geen 50 rozenstruiken kopen want de lievere klanten willen er misschien ook wel eentje. Ik geloof dat ik ook knap pissig zou worden, als vervelende klant.Don't shoot the messenger. Mijn man zag het zo in de winkel gebeuren.
quote:Lady_Voldemort schreef op 11 maart 2016 @ 20:20:

[...]

Ik ook.

Grapjes maken mag niet meer, heb ik begrepen in de Napraat, dus kom ik hier maar wat neulen.Ik had het gelezen, wat een idioterie daar.

[...]

Ik ook.

Grapjes maken mag niet meer, heb ik begrepen in de Napraat, dus kom ik hier maar wat neulen.Wat zei je? Gaan we keten in napraat?
Alle reacties Link kopieren
quote:barbaracartland schreef op 11 maart 2016 @ 20:18:

Is verder een anekdote van niks, maar ik dacht, kom, ik breek even in.

Ik verveel me een beetje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nicotientje schreef op 11 maart 2016 @ 20:23:

[...]

Wat zei je? Gaan we keten in napraat?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:WD-40 schreef op 11 maart 2016 @ 20:19:

[...]

Cm of 20, worden een meter hoog.20 cm is groot genoeg hoor.

[...]

Ik ook.

Grapjes maken mag niet meer, heb ik begrepen in de Napraat, dus kom ik hier maar wat neulen.Ik las wat anders
quote:Moiren_ schreef op 11 maart 2016 @ 20:26:

[...]

20 cm is groot genoeg hoor.Voor de rozenstruiken of denk ik nu aan wat anders?
quote:WD-40 schreef op 11 maart 2016 @ 20:21:

[...]

Don't shoot the messenger. Mijn man zag het zo in de winkel gebeuren.Ach je weet niet wat er achter zit. Ik heb laatst een kwartier staan te wachten op een enorm ruzie-achtige mevrouw bij de kassa, stond me werkelijk helemaal dood te ergeren, wilde het mens al doodschieten en toen vertelde het arme mens in het vuur van de strijd dat ze inmiddels al aan haar zesde chemo toe was. Tja.
Ze zoenen!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Nouschi schreef op 11 maart 2016 @ 20:25:

[...]

Oh verkeerd gelezen zeker.
Die mijnheer stond al bekend als zeer vervelende klant in die winkel met eerder waarschuwingen .

Meer weet ik er niet van.
quote:ainne schreef op 11 maart 2016 @ 17:05:

Sorryyy moest even werken ( )

Nou eh, lijkt me dat het met die leren pakken niet makkelijk bevruchten is, dus misschien iets met een wat soepelder stofje?ik wil ook niemand bevruchten, dat laat ik aan anderen over. dus ik hou mijn leren pak mooi dicht tot boven aan toe.
very metal
quote:-KING- schreef op 11 maart 2016 @ 20:34:

[...]

ik wil ook niemand bevruchten, dat laat ik aan anderen over. dus ik hou mijn leren pak mooi dicht tot boven aan toe. Niet verder vertellen hoor, maar ik schat zo dat er een heul stel geeneens es bevrucht willen worden, oorlog of geen oorlog, maar een excuus voor een leuke vent er bij zoeken. Denk ik he....weet ik niet 100% zeker
quote:Nicotientje schreef op 11 maart 2016 @ 20:40:

[...]

Niet verder vertellen hoor, maar ik schat zo dat er een heul stel geeneens es bevrucht willen worden, oorlog of geen oorlog, maar een excuus voor een leuke vent er bij zoeken. Denk ik he....weet ik niet 100% zekerIs dit een nieuwe manier van hengelen?

[...]

Ik ook.

Grapjes maken mag niet meer, heb ik begrepen in de Napraat, dus kom ik hier maar wat neulen.Ik las het. Ik dacht dat het Vivaforum een van de weinige plekken was waar ik wel gemene grappen mocht maken en dat mensen dan wel zouden begrijpen dat ik wel deug, maar gewoon stoom afblaas. Niet dus.
Humor is ook verwerking. Bij mij althans. Ik zou ook wel de hele dag kunnen bleren om mijn bepaald niet jofele levensgeschiedenis, maar dat schiet ook niet op.
quote:Nicotientje schreef op 11 maart 2016 @ 20:40:

[...]

Niet verder vertellen hoor, maar ik schat zo dat er een heul stel geeneens es bevrucht willen worden, oorlog of geen oorlog, maar een excuus voor een leuke vent er bij zoeken. Denk ik he....weet ik niet 100% zekerm'kay
very metal
quote:barbaracartland schreef op 11 maart 2016 @ 20:42:

[...]

Ik las het. Ik dacht dat het Vivaforum een van de weinige plekken was waar ik wel gemene grappen mocht maken en dat mensen dan wel zouden begrijpen dat ik wel deug, maar gewoon stoom afblaas. Niet dus.daar trek je je toch niks van aan?
very metal
quote:barbaracartland schreef op 11 maart 2016 @ 20:42:

Humor is ook verwerking. Bij mij althans. Ik zou ook wel de hele dag kunnen bleren om mijn bepaald niet jofele levensgeschiedenis, maar dat schiet ook niet op.Nou ja dat bedoel ik. En als ik dan ook nog moet gaan bleren om andermans niet jofele levensgeschiedenis is het eind helemaal zoek.
Ik ga eens naar sbs6 kijken

Lekker Nederlands
quote:WD-40 schreef op 11 maart 2016 @ 20:41:

[...]

Is dit een nieuwe manier van hengelen? Zou t?
Ik zit heerlijk Mr Selfridge te kijken.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Wat de gevolgen kunnen zijn van het nuttigen van een joint ( tv)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven