Allerhande Klaagtopic

13-03-2016 21:07 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net op de bank mopperend de Allerhande van maart doorgebladerd.

Wat een doffe ellende zeg.

Alwéér zwarte quinoa, babyboerenkoolsmoothies en een veganistische linzensalade met blauwe bessen.

En alweer die Jamie Oliver op de cover. Ik ben er een tikkeltje op uitgekeken.

Zijn er mensen die deze traktaties maken?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik heb hem ook net doorgebladerd.

Nee, nee en nee. Gaat nergens meer over.
ik heb hem niet eens meegenomen, bah
Ik heb de Allerhande van maart nog niet gezien, maar blijkbaar mis ik er niets aan Ik vind het altijd wel leuk om ze door te bladeren. De ene keer haal ik er veel recepten uit, de andere keer niet.
Ik dacht dat ik hier mijn chagrijn kon komen spuien over.. van alles.
Ik bekijk de Allerhande nooit dus heb er ook geen klachten over.
Niet geschoten is altijd mis
Ik heb 'm ook nog niet gezien. Wat mij irriteert, is dat Albert Heijn recepten in de Allerhande zet en vervolgens niet alles in het assortiment heeft. Ik neem 'm altijd wel mee, maar de recepten die jij in je openingspost opnoemt spreken mij ook niet aan, jammer.
Ik vind er de laatste tijd ook niets meer aan.
Ik neem hem al jaren niet meer mee, alle recepten staan ook online. Dat bespaart weer oud papier
Hallo?!
Ik vind vooral de reclame om de bladzijde erg vervelend. Ik snap dat dat blaadje zo gefinancierd wordt, maar de grenzen van wat nog prettig is worden wel erg opgerekt. De recepten zelf zijn vaak wel lekker.
Hallo?!
Ik heb m niet gelezen. Maar zwarte quinoa, babyboerenkoolsmoothies en een veganistische linzensalade met blauwe bessen.

Dat klinkt helemaal niet lekker. Babyboerenkoolsmoothie, gadver.
quote:plous schreef op 13 maart 2016 @ 21:10:

Zeker!

Wees welkom!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik ben blij met de Allerhande. Alles wat moeilijk/ingewikkeld/niettoepasbaarisomewelkeredendankook kan ik aanpassen. Of krijg ik inspiratie door.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Heb m nog wel liggen trouwens. Ik ga m meteen doorbladeren. Heb er ook wel zin in om me lekker te ergeren.
Weet je, ik zou maar wat dankbaar zijn voor een Allerhande, hoe slecht ook. De dichtsbijzijnde Albert Heijn is op 20 km en altijd als ik toevallig in dorp S. ben, is net de Allerhande op. Nu weet ik niets over Jamie Oliver en Quinoa.

Maar ik kook ook zelden iets uit Allerhande. Ik vind het alleen leuk als het Chinees eten betreft, of heel simpele Italiaanse salades of ouderwetse stamppot. Dat kook ik zelf ook graag.
Ik vond het ook niet echt vernieuwend.

Lijkt me ook wel lastig trouwens, om steeds met iets anders te komen
De quiches zien er altijd wel lekker uit. Niet dat ik ze maak, maar toch.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ga lekker met mijn eigen vent het bed in denk ik. Veel beter dan met Jamie Oliver op de bank.

Maar ben blij dat jullie ook even mee kunnen mopperen!
quote:Pil0u schreef op 13 maart 2016 @ 21:18:

Ik vond het ook niet echt vernieuwend.

Lijkt me ook wel lastig trouwens, om steeds met iets anders te komenZe recyclen weleens recepten. Ik bewaar al jaren lekkere recepten in een map en ik zie weleens recepten in een nieuwe Allerhande die al jaren in mijn map zitten.
Ik heb het recept voor curry met zoete aardappel uitgescheurd.
Ik kan mij de laatste keer dat oliver op de cover stond echt niet voor de geest halen, maar uit de OP begrijp ik is het schrikbarend vaak. Zal er wel overheen kijken denk

Ik haal er wel inspiratie uit, de ene maand wat meer dan de ander. Het is een gratis reclame blaadje van een supermarkt, daar ga ik niet over lopen klagen
Ik neem het al maanden niet meer mee. Ik vond het op een gegeven moment een saai blad en gerechten die mij niet aanspraken.

Vind ik jammer. Ooit vond ik het een leuk blad en leuke recepten.
Tis gratis he, een gunst die je wel of niet aan kan nemen. Beetje gegeven paard in de bek kijken zo..
Ik heb de smoothie recepten uitgescheurd.

En voor de rest sluit ik mij aan bij de OP...
quote:plous schreef op 13 maart 2016 @ 21:10:

Wilde ook al klagen over een collega....

Allerhande is gewoon een reclameblaadje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven