't feeling good topic.
maandag 14 maart 2016 om 17:11
Voor mij werkt douchen en opmaken heel goed iedere dag. En sieraden om. Na een frisse dagelijkse douche voel ik me een ander mens. En naar buiten gaan, even de frisse lucht in. Hoeft echt niet lang of ver te zijn maar even buiten fietsen doet wonderen.
Verder fijne muziek luisteren en feel good boeken lezen (die ik eigenlijk bijna nooit lees, zoals Shopaholic, lekker luchtig).
Verder fijne muziek luisteren en feel good boeken lezen (die ik eigenlijk bijna nooit lees, zoals Shopaholic, lekker luchtig).
maandag 14 maart 2016 om 17:20
Lekker naar buiten! Of nieuwe dingen doen. Ik heb een poosje geleden in een uitverkoop in een opwelling een ukulele gekocht, op internet staan allemaal filmpjes met hoe je liedjes kunt spelen. Ik vind het zo leuk en kan mezelf er helemaal in verliezen. Sporten helpt ook, yoga voor mij al helemaal, zeker als ik het regelmatig doe (www.doyogawithme.com).
Ik ga dit topic even volgen:)
Ik ga dit topic even volgen:)
maandag 14 maart 2016 om 17:22
maandag 14 maart 2016 om 17:23
quote:lux. schreef op 14 maart 2016 @ 17:22:
Elke dag even naar buiten, sporten, zoveel mogelijk de zon in, zo vaak mogelijk leuke reisjes plannen (mijn hobby), zo vaak mogelijk paardrijden (mijn andere hobby), uit lunchen of uit eten met gezellige mensen. Dan voel ik me echt beter, wat voor dag ik ook heb, een van die dingen werkt altijd.Lijkt me fijn dat je dan altijd iets hebt om op terug te vallen!
Elke dag even naar buiten, sporten, zoveel mogelijk de zon in, zo vaak mogelijk leuke reisjes plannen (mijn hobby), zo vaak mogelijk paardrijden (mijn andere hobby), uit lunchen of uit eten met gezellige mensen. Dan voel ik me echt beter, wat voor dag ik ook heb, een van die dingen werkt altijd.Lijkt me fijn dat je dan altijd iets hebt om op terug te vallen!
maandag 14 maart 2016 om 17:30
maandag 14 maart 2016 om 20:29
quote:notalwaysdark schreef op 14 maart 2016 @ 17:23:
[...]
Lijkt me fijn dat je dan altijd iets hebt om op terug te vallen!Ik denk dat het iedereen helpt. Sporten en bewegen helpen om uit je hoofd te komen en in je lijf en ik denk dat mensen vaak ongelukkig zijn doordat ze teveel in hun hoofd zitten en te weinig in hun lijf.
[...]
Lijkt me fijn dat je dan altijd iets hebt om op terug te vallen!Ik denk dat het iedereen helpt. Sporten en bewegen helpen om uit je hoofd te komen en in je lijf en ik denk dat mensen vaak ongelukkig zijn doordat ze teveel in hun hoofd zitten en te weinig in hun lijf.
maandag 14 maart 2016 om 20:37
quote:Rose-87 schreef op 14 maart 2016 @ 18:35:
[...]
Dit! Lekker 6 km lopen met oordopjes in. Al je favoriete muziek erbij en van het zonnetje genieten!
Het fijnste wat er bestaat! Gister nog gedaan, ik wilde mede door het heerlijke weer niet meer stoppen.
Daar zagen mijn voetjes op een gegeven moment de humor niet meer van in...
[...]
Dit! Lekker 6 km lopen met oordopjes in. Al je favoriete muziek erbij en van het zonnetje genieten!
Het fijnste wat er bestaat! Gister nog gedaan, ik wilde mede door het heerlijke weer niet meer stoppen.
Daar zagen mijn voetjes op een gegeven moment de humor niet meer van in...