Autohouder telefoon

14-03-2016 11:45 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een autohouder kopen voor mijn telefoon, maar ik zie door de bomen het bos niet meer

Je hebt zowel universele als merkspecifieke, zuignap (raam/dashboard) of ventilatierooster, softgrip of magnetisch...

Mijn vraag: wat voor houder hebben jullie en zou je deze aanbevelen?

Wat verdere info:

- HTC one mini 2

- Te gebruiken ter navigatie

- Zou graag de telefoon niet uit het hoesje hoeven halen

- tot ¤30

Bedankt!
"I love not Man the less, but Nature more..."
Ik heb een universele van Brodit. Die heb ik in mijn dashboard geklikt. Hij bevalt prima. Omdat de breedte aan te passen was door een schuifmechanisme kon ik hem precies op maat voor mijn telefoon maken.

Wat voor soort hoesje heb je bij jouw telefoon?
Even een plaatje opgezocht

Zo een soort hoesje heb ik:

Als je de navigatie wilt gebruiken op je telefoon dan zul je je hoesje helemaal naar achter moeten vouwen voordat je hem in de houder zit. Let op dat je telefoon dan wel dikker en breder is dan zonder hoesje en dat je misschien een andere houder nodig hebt.
Ik heb deze, past zowel de s5mini als de s5 makkelijk in (wel zonder hoesje). Je kan hem draaien als je de navigatie wil gebruiken. Is makkelijk in gebruik en zit niet in de weg bij het autorijden.
..
Goed punt Rubber_Ducky.....als het hoesje toch een probleem is dan ontkom ik er niet aan de telefoon er toch uit te halen dus...

Miehoen, die van jouw plaats je in het luchtrooster....je blijft dan wel goed zicht houden op de navigatie? Bij mijn auto zou de telefoon dan qua hoogte, net boven het midden van mijn stuur uitkomen.
In mijn vorige auto had ik een goedkope houder die je in je ventilatierooster kon klikken. Ideaal, want hij was klein en onopvallend (zo veel van die houders zijn vrij groot en lomp), alle soorten telefoons pasten erin door een schuifsysteem, en hij zat toen goed in het zicht. Helaas in mijn huidige auto heb ik niet meer zulke 'standaard' roosters. Voor deze auto nog geen handige oplossing gevonden.
Ik zat net in de auto en heb mijn telefoon even bij het rooster gehouden....zou wel kunnen inderdaad. Dan heb je tenminste niet zo een ronde afdruk van de zuignap op je raam
Off topic hoor, maar je wil een autohouder voor je telefoon. Ik zou echter een telefoonhouder voor je auto zoeken

On topic: ik heb een zuignap-ding op het raam met een grote klem/knijper. Daar zou zelfs een kleine tablet in passen.

Zoiets dus.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
quote:streepjessokken schreef op 14 maart 2016 @ 15:56:

Off topic hoor, maar je wil een autohouder voor je telefoon. Ik zou echter een telefoonhouder voor je auto zoeken

On topic: ik heb een zuignap-ding op het raam met een grote klem/knijper. Daar zou zelfs een kleine tablet in passen.

Zoiets dus.

Autohouder is een gewoon te gebruiken woord, in meerdere online winkels is het zo beschreven....al snap ik dat telefoonhouder een meer logische woordkeuze zou zijn

Dat klemsysteem werkt dus goed.

Dan ben ik er wel uit en kan voor een universele, met zo een klemsysteem, gaan. Om in het ventilatierooster te bevestigen. Ik kijk nu bij één winkel omdat ik daar ook een cadeaubon van heb

Deze: https://www.bol.com/nl/p/ ... tphones/9200000035017488/

Ander merk en wat goedkoper https://www.bol.com/nl/p/ ... -houder/9200000042722044/

Bedankt voor het meedenken!
Ik heb deze echt ideaal en geschikt voor iedere telefoon

http://www.google.nl/search?q=telefoonh ... m5bPOEM%3A
Carpe diem
Bij de action verkopen ze soms die klemmen aan een zuignap voor 2 euro. Werkt perfect. Een navigatiesysteem op je roosters lijkt me niet handig met het op de weg letten. Ik heb er zelf ook een gehad die in je in je rooster moest klemmen maar met het loshalen is er gelijk iets afgebroken in mijn rooster.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven