Foto's van mobiel direct laten afdrukken?

17-03-2016 22:50 13 berichten
Ik zou graag een aantal foto's die ik in dropbox heb staan direct laten afdrukken bij een direct klaar Service. Iemand enig Idee waar dat zou kunnen? Kan zo'n apparaat bij het kruidvat of de hema dat?
Alle reacties Link kopieren
Bij Kruidvat kun je wel zo'n usb kabeltje im je telefoon stoppen en zo de foto's afdrukken. Dropbox, ik heb geen idee
Hebben ze dat kabeltje al standaard bij de kruidvat? Want ik zou niet weten waar die van mij gebleven is
Kan dat niet gewoon met je eigen usbkabel die je gebruikt voor opladen?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 17 maart 2016 @ 23:06:

Kan dat niet gewoon met je eigen usbkabel die je gebruikt voor opladen?

Voel me een beetje blond....
Ik zag laatst iemand bij Kruidvat haar telefoon aansluiten op het fotokastje. Ik zou zeggen, ga gewoon langs en kijk of ze daar de juiste aansluiting hebben. Tenzij je een hele oude tel hebt, zal je wel iets algemeens hebben als micro usb.
Via bluetooth kan het ook!
quote:rianne323 schreef op 17 maart 2016 @ 23:40:

Via bluetooth kan het ook!Bij het kruidvat?
Ja. Van de week nog gedaan. 29 cent per foto (10 bij 15) en 1.25 verwerkingskosten.
quote:rianne323 schreef op 17 maart 2016 @ 23:41:

Ja. Van de week nog gedaan. 29 cent per foto (10 bij 15) en 1.25 verwerkingskosten.Bedankt! Ga ik het daar morgen proberen.
quote:rianne323 schreef op 17 maart 2016 @ 23:41:

Ja. Van de week nog gedaan. 29 cent per foto (10 bij 15) en 1.25 verwerkingskosten.

Hé, dat is handig! Ik wist niet dat dat kon.

Kun je ze dan direct meenemen?
Heb dat laatst bij de Hema gedaan. Wel slechtere kwaliteit afdruk wanneer je kiest voor direct klaar.
Ja bij de kruidvat kan het ook inderdaad. Volgens mij niet via dropbox. Want de telefoon wordt als een harde schijf geopend op het apparaat. Maar via bluetooth moet het misschien wel met dropbox lukken.

Ik vind alleen wel dat het heel lang duurt voordat er een foto is afgedrukt op dat apparaat.

Via de Kruidvat Foto app kan je wel foto's openen vanuit dropbox. Dan zijn de foto's ook goedkoper dan in de winkel. Alleen dan duurt het wel iets langer voordat ze in de winkel liggen / thuis worden bezorgt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven