verjaardagen op facebook

18-03-2016 13:27 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand of het mogelijk is niet alle felicitaties aan een jarige connectie te hoeven zien?

Ik vind het zo vervelend, er is zo vaak iemand van mijn 'vrienden' jarig en dan staat mijn FB vol met felicitaties van onbekenden aan mijn 'vriend'.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
En als je nou bij het bericht 'zie minder soortgelijke berichten' aanvinkt?
Geen idee. Maar ik vind het ook zwaar irritant dus hopelijk heeft iemand de oplossing.

Ik heb wel zelf mijn verjaardag uitgezet. Heb ik ook even naar moeten zoeken. Vorig jaar werd ik nog door veel mensen gefeliciteerd, maar dit jaar online door niemand.
tvp
geneet van 't laeve
Ik zit met hetzelfde

Ik feciliteer niemand meer op Facebook daardoor
Frankly my dear, I don"t give a damn
Bij het bericht dat kleine vinkje aanklikken. Meldingen voor dit bericht inschakelen (klinkt raar als je het wil uitschakelen maar goed...) Als het goed is krijg je dan alleen van dat bericht geen meldingen meer binnen.
quote:nina1966 schreef op 18 maart 2016 @ 14:57:

Bij het bericht dat kleine vinkje aanklikken. Meldingen voor dit bericht inschakelen (klinkt raar als je het wil uitschakelen maar goed...) Als het goed is krijg je dan alleen van dat bericht geen meldingen meer binnen.

Ok dat heb ik gedaan, ben benieuwd!

Ik feliciteer ook niemand via FB, hooguit via messenger, ook vanwege mijn aversie tegen de meldingen, verder stoor ik me nauwelijks aan meldingen tussen 'anderen', het zijn vooral de verjaardagen die me irriteren.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
quote:chocolol schreef op 18 maart 2016 @ 13:44:

En als je nou bij het bericht 'zie minder soortgelijke berichten' aanvinkt?Ik heb dat al meerdere keren gedaan bij verschillende mensen en toch blijven bij nieuwe verjaardagen al die felicitaties verschijnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven