Het stamcafé VIII

18-03-2016 18:13 3006 berichten
Deel acht van ons heerlijke café!

Ditmaal een mix tussen noordelijke sferen en het zonnige zuiden.

Virtueel kan tenslotte alles.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Kittens

Lv, hopelijk vinden jullie snel de goede balans met de medicijnen.
quote:Oudblond schreef op 18 maart 2016 @ 19:04:

[...]

Ja het is gelukt, met enige vertraging omdat ik twee keer flauw viel Ik heb pijnstillers meegekregen en ontstekingsremmers en spoelgedoe. Fijn om te horen dat ik me snel weer beter ga voelen! Dan probeer ik het zonder die zware pijnstilling want dat vindt mijn andere aandoening nooit een goed idee. Trouwens aan Yette: nogmaals dank voor je tip: buurman is heel lief met me meegegaan en heeft mijn handje vast gehouden.Wat lief van de buurman .
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 18 maart 2016 @ 19:09:

Kittens

Woll
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 maart 2016 @ 19:10:

[...]

Wat lief van de buurman .Ja het is een grote schat! Wij wonen heel fijn met allemaal fijne buren. Ik had denk ik eender waar kunnen aanbellen voor hulp. Maar daar had ik in de ellende zelf niet aan gedacht.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 maart 2016 @ 18:29:

Goed, maar wat wilde ik ook weer zeggen?

Morgen krijgt zoon voor de allereerste keer ADHD-medicatie. Ik was er altijd reuze op tegen, maar inmiddels vindt hij het zelf ook echt vervelend worden die ADHD en hij wil zo graag naar het VWO om bioloog te worden maar voor stuiterballen-zonder-medicatie is er geen VWO (wel een stuiterballen-HAVO, daar zit hij nu), en regulier gaat ie echt niet redden zoals ie nu is. Dus vooruit dan maar, met de geit. We kunnen er altijd weer mee stoppen niewaar. Maar ik vind het wel spannend hoor.

Dat kan ik me nou helemaal voorstellen LV.

Ik hoop dat het meevalt.

Spannend zeg.
quote:Oudblond schreef op 18 maart 2016 @ 19:14:

[...]

Ja het is een grote schat! Wij wonen heel fijn met allemaal fijne buren. Ik had denk ik eender waar kunnen aanbellen voor hulp. Maar daar had ik in de ellende zelf niet aan gedacht.Ob-tje, ik heb je even geloept, want ik heb t allemaal niet gevolgd. Beterschap!
Hallo
quote:Oudblond schreef op 18 maart 2016 @ 19:04:

[...]

Ja het is gelukt, met enige vertraging omdat ik twee keer flauw viel Ik heb pijnstillers meegekregen en ontstekingsremmers en spoelgedoe. Fijn om te horen dat ik me snel weer beter ga voelen! Dan probeer ik het zonder die zware pijnstilling want dat vindt mijn andere aandoening nooit een goed idee. Trouwens aan Yette: nogmaals dank voor je tip: buurman is heel lief met me meegegaan en heeft mijn handje vast gehouden.

O dat is fijn zeg, van de buurman...

Heftig dus die ingreep.

Ik hoop echt dat je snel opknapt lieverd.

Hallo trouwens iedereen!

Welkom!
quote:Kittens schreef op 18 maart 2016 @ 19:18:

[...]

Ob-tje, ik heb je even geloept, want ik heb t allemaal niet gevolgd. Beterschap! Ik ben blij dat LV de ervaring heeft dat ik morgen alweer een stuk opgeknapt ben! En ik zit nu rechtop in bed - in de kussens onder de dekens want rillerig en een beetje dizzy - en het lijkt inderdaad dat mijn hoofd nog maar twee keer zo groot voelt ipv 3 keer. 👍
quote:Oudblond schreef op 18 maart 2016 @ 19:14:

[...]

Ja het is een grote schat! Wij wonen heel fijn met allemaal fijne buren. Ik had denk ik eender waar kunnen aanbellen voor hulp. Maar daar had ik in de ellende zelf niet aan gedacht.Fijn dat het uiteindelijk goed is gegaan. Zulke buren hebben is ook fijn. In onze vorige straat hadden we dat ook, en hier eigenlijk ook wel als je maar weet bij wie je het gaat vragen. Niet aan onze naaste buren, die zijn niet zo sociaal, maar eerder zeer bijzonder en die daarnaast ook. Bij de rest kun je met nood wel terecht.
Oh ja sorry! Hallo iedereen! Het ging heel smoooth verhuis- en makelaarscomité 👍 Ik vind het top hier.

Speciale gebakjes voor de openingsavond. Tast toe.
Ik vind het hier mooi. Ik zou jullie graag trakteren op karamelzeezoutpaaseitjes van Aldi, maar die eet ik lekker zelf. Hahaha.
quote:Kittens schreef op 18 maart 2016 @ 19:53:

[afbeelding]

Speciale gebakjes voor de openingsavond. Tast toe.Wat zien die er heerlijk uit!
Tvp omdat ik nu even te moe ben
quote:barbaracartland schreef op 18 maart 2016 @ 19:55:

Ik vind het hier mooi. Ik zou jullie graag trakteren op karamelzeezoutpaaseitjes van Aldi, maar die eet ik lekker zelf. Hahaha.Nou moe!
Wat ziet dat er leuk uit Kittens, maar ik durf nog niet goed eten. Iemand een idee wat ik zou kunnen proberen?
quote:ainne schreef op 18 maart 2016 @ 19:58:

Tvp omdat ik nu even te moe benNog niet helemaal opgeknapt Ainne? Of St Patrick's day kater?
Iets vloeibaars Ob'tje? IJs? Yoghurt oid? Beterschap hoor.

Leo, hoe is 't afgelopen met Herman?

Lust je hier wat slokjes van blondje?
Hier at net een vriendin van dochter mee. Ze wilden de bus van 18.25 halen om naar de film te gaan maar konden hier pas om 17.35 zijn uit school. Meisje heeft echt zes keer bedankt voor het lekkere eten en de goede timing. Krijg ik net nog een berichtje, via dochter om te bedanken. Zo lief!
Of liever iets kouds

quote:fietsie schreef op 18 maart 2016 @ 20:06:

Hier at net een vriendin van dochter mee. Ze wilden de bus van 18.25 halen om naar de film te gaan maar konden hier pas om 17.35 zijn uit school. Meisje heeft echt zes keer bedankt voor het lekkere eten en de goede timing. Krijg ik net nog een berichtje, via dochter om te bedanken. Zo lief!Lief ja!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven