Het stamcafé VIII
vrijdag 18 maart 2016 om 18:13
Deel acht van ons heerlijke café!
Ditmaal een mix tussen noordelijke sferen en het zonnige zuiden.
Virtueel kan tenslotte alles.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
Ditmaal een mix tussen noordelijke sferen en het zonnige zuiden.
Virtueel kan tenslotte alles.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
zaterdag 19 maart 2016 om 21:20
quote:-KING- schreef op 19 maart 2016 @ 21:15:
[...]
hij schijnt echt superlief te zijn, net als dikke dennis. alleen iets magerder.
King, heb jij 'life's too short' gezien toevallig?
De aflevering met de 'spiritual housekeeper'? Een heerlijke aardse benadering van spirituele zaken.
Staat op Netflix. Geregisseerd door Ricky Gervais.
[...]
hij schijnt echt superlief te zijn, net als dikke dennis. alleen iets magerder.
De aflevering met de 'spiritual housekeeper'? Een heerlijke aardse benadering van spirituele zaken.
Staat op Netflix. Geregisseerd door Ricky Gervais.
zaterdag 19 maart 2016 om 21:21
zaterdag 19 maart 2016 om 21:24
quote:Eleonora-1 schreef op 19 maart 2016 @ 21:20:
[...]
Staat op Netflix. Geregisseerd door Ricky Gervais.nee ken ik niet, zal eens kijken op netflix. ricky gervais is grappig in extra's en the office.
[...]
Staat op Netflix. Geregisseerd door Ricky Gervais.nee ken ik niet, zal eens kijken op netflix. ricky gervais is grappig in extra's en the office.
very metal
zaterdag 19 maart 2016 om 21:26
quote:SaveTheDay schreef op 19 maart 2016 @ 21:21:
[...]
19 jaar, vanaf 7 weken uit het nest.
Ik heb zoveel meegemaakt met dat beestje.
2 jaar geleden is ze gaan hemelen.
Ik mag er niet aan denken! De mijne zijn 18 en 14, binnenkatjes vanuit het nestje. Bij de verbouwing van ons huis hebben ze zelfs eigen doorgangetjes naast de deuren gekregen
Maar geen nieuwe poes dus bij jullie?
[...]
19 jaar, vanaf 7 weken uit het nest.
Ik heb zoveel meegemaakt met dat beestje.
2 jaar geleden is ze gaan hemelen.
Ik mag er niet aan denken! De mijne zijn 18 en 14, binnenkatjes vanuit het nestje. Bij de verbouwing van ons huis hebben ze zelfs eigen doorgangetjes naast de deuren gekregen
Maar geen nieuwe poes dus bij jullie?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 19 maart 2016 om 21:27
quote:-KING- schreef op 19 maart 2016 @ 21:24:
[...]
nee ken ik niet, zal eens kijken op netflix. ricky gervais is grappig in extra's en the office.
Ik vond aflevering een, met Liam Neeson en die met de spiritual housekeeper briljant. Ik hou erg van de Gervais atheïsten humor.
Verder ook een leuk serietje.
Maar zes afleveringen van 30 minuten of zo.
[...]
nee ken ik niet, zal eens kijken op netflix. ricky gervais is grappig in extra's en the office.
Ik vond aflevering een, met Liam Neeson en die met de spiritual housekeeper briljant. Ik hou erg van de Gervais atheïsten humor.
Verder ook een leuk serietje.
Maar zes afleveringen van 30 minuten of zo.
zaterdag 19 maart 2016 om 21:29
zaterdag 19 maart 2016 om 21:29
quote:Oudblond schreef op 19 maart 2016 @ 21:26:
[...]
Maar geen nieuwe poes dus bij jullie?Nee, we hebben Maurice nog. Tis dan geen kat maar zo gek als een deur en opgevoed door wijlen de kat, dus een bijna kat (cat dog) Hij ligt op de leuning van de bank, de dwaas
[...]
Maar geen nieuwe poes dus bij jullie?Nee, we hebben Maurice nog. Tis dan geen kat maar zo gek als een deur en opgevoed door wijlen de kat, dus een bijna kat (cat dog) Hij ligt op de leuning van de bank, de dwaas
zaterdag 19 maart 2016 om 21:31
quote:SaveTheDay schreef op 19 maart 2016 @ 21:29:
[...]
Nee, we hebben Maurice nog. Tis dan geen kat maar zo gek als een deur en opgevoed door wijlen de kat, dus een bijna kat (cat dog) Hij ligt op de leuning van de bank, de dwaas Ik heb ooit vrijwilligerswerk gedaan om asielhonden aan een nieuw gezin te helpen. Daar hadden we de rode loper die we de dogwalk noemden. Maurice zou er zo te horen op gestraald hebben!
[...]
Nee, we hebben Maurice nog. Tis dan geen kat maar zo gek als een deur en opgevoed door wijlen de kat, dus een bijna kat (cat dog) Hij ligt op de leuning van de bank, de dwaas Ik heb ooit vrijwilligerswerk gedaan om asielhonden aan een nieuw gezin te helpen. Daar hadden we de rode loper die we de dogwalk noemden. Maurice zou er zo te horen op gestraald hebben!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 19 maart 2016 om 21:36
zaterdag 19 maart 2016 om 21:37
zaterdag 19 maart 2016 om 21:42