Dubai

20-03-2016 13:42 10 berichten
Ik kan waarschijnlijk volgende maand een weekend naar Dubai. Wat mag ik daar zeker niet missen? Ik wil in ieder geval naar de Burj Khalifa en het aquarium.

Is het echt noodzakelijk dat ik lange rokken/jurken/omslagdoeken meeneem of kun je ook in een gewone zomerjurk (knielengte, korte mouw) in het openbaar?
Knieeen bedekt en geen blote schouders is eigenlijk het advies. Je zal echt niet meteen opgepakt worden hoor, maar ze zullen blote knieen niet echt waarderen

http://www.allesoverdubai ... n-in-dubaikleding-regels/
Dubbel
Die had ik ook gevonden maar ik heb dus geen zomerkleding langer dan de knie. Denk dat ik maar een bezoekje breng aan Hennes of Primark voor een lange rok. Die kan ik dan wel met een normaal shirt combineren.
Gewoon een spijker/katoenen broek en t-shirt?

Zo warm is het er nu nog niet.
Alle reacties Link kopieren
Legging eronder ?
Ik ben pas geweest en droeg een maxidress of een lange rok met topje en heb er dus wel rekening mee gehouden.

Maar er zijn zo veel toeristen die dat niet doen, dus als je gewoon je normale zomerkleding draagt val je echt niet op hoor.

Maar ik vond het gepast om dat wel te doen.

Wij hebben bij restaurant One & only gegeten op het eerste Palmeiland, heerlijk en ook leuk om dat gedeelte te zien (wel met de boot gaan, taxi 's doen er heel lang over naar de palmeilanden en zeer prijzig).

Burj Khalifa vond ik enorm tegenvallen. Heel erg lang in de rij gestaan (anderhalf uur zo'n beetje) en prachtig uitzicht hoor maar vond het niet heel bijzonder.

Oude gedeelte Dubai vond ik ook leuk om te zien. Markt met alle specerijen, leuk om even te slenteren.

Veel plezier!
Ik was nog noooit in de woestijn geweest en vond het zon geweldige ervaring!!

Dat aquarium is leuk, maar niet super bijzonder. Heb je wel in meer landen. Wij hebben het toen bezocht voor verfrissing.
Hoeveel tijd moet je rekenen voor zo'n woestijnexcursie? Ik heb er maar 2 volle dagen, dus niet heel veel tijd.
Woestijnexcursie vond ik zelf ook erg leuk in Dubai.

Ik werd toen volgens mij in de middag ergens opgehaald en je at daar dan in zo'n tentenkamp met dansshow etc..

Zo'n grote Mall van binnen bekijken is ook wel leuk en lekker koel om in rond te slenteren.

Ik vond de fonteinshow ook erg leuk om te zien!

Je hebt er natuurlijk strand of een groot aquapark mocht dat je interesse hebben.

Je zou ook een stadstour kunnen doen o.a. naar de oude stad. Ik vond dat wel ook heel leuk om te zien met alle kruiden en diamanten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven