Het stamcafé VIII

18-03-2016 18:13 3006 berichten
Deel acht van ons heerlijke café!

Ditmaal een mix tussen noordelijke sferen en het zonnige zuiden.

Virtueel kan tenslotte alles.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

quote:gardalimone schreef op 20 maart 2016 @ 18:50:

[...]

Graag nog een keer hetzelfde recept.

9,5% Dus daar was ik de hele dag van onder de indruk.
Ik trakteer.

Groot genoeg voor de groep.

Ik ga zo een overheerlijk droog wit wijntje inschenken!
Alle reacties Link kopieren
quote:gardalimone schreef op 20 maart 2016 @ 18:50:

[...]

Graag nog een keer hetzelfde recept.Dag Italiaantje! Ik heb naar jou (en de andere lieverds) geluisterd, ik ging even rusten en heb de hele middag gedut
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Mag ik ook een glaasje WD? Mag toch wel alweer? Ik ga morgen werken, dan mag ik ook dus dan mag ik ook wel een glas wijn.

Perzikje, topvintage... ik word daar heel vaak verliefd. Jammer genoeg heb ik noch de boezem of de billen of... om die prachtige jurkjes eer aan te doen. En er zijn weinig tante Sidonia modelletjes.
Je zal het nodig hehad hebben. Goed dat je thuis bent gebleven.

En proost!
Hallootjes.
OB, dan had je het nodig! En Topvintage, ik heb de boezem wel, de billen niet. Maar toch eens proberen.

Witte droge voor je? Dan schenk ik het in.

Hoi Yas!
Dag Yasmijn, wij zitten aan de wijn. Vind jij ook lekker toch?
quote:Peacy schreef op 20 maart 2016 @ 20:13:

OB, dan had je het nodig! En Topvintage, ik heb de boezem wel, de billen niet. Maar toch eens proberen.

Witte droge voor je? Dan schenk ik het in.

Hoi Yas!Rood graag lieverd. De mussen moeten door de hitte van het dak vallen voor ik wit echt lekker vind.
quote:yasmijn schreef op 20 maart 2016 @ 20:11:

Hallootjes.Haloo! Heb het vorige topic, groen van jaloezie, gemeden als de pest, maar nu wil ik wel weer met je praten.
Man leest mijn Sidonia post en merkt op dat ik echt op mijn AVA lijk. Complimenteus ssstttt... ik dacht dat hij sinds vanochtend al in het kanaal lag!
Zo, met het topic over handtasje van 1500 euro denk ik spontaan hier aan.

https://www.youtube.com/watch?v=9dt-4pYLHxs
Hello
Hier geen vallende maar wel rare mussen. Er proberen er sinds vanmorgen twee een nestje te bouwen in het mezenkastje. Meneer kan er amper in of uit, zo klein is de opening. Geen gezicht. Maar zij is blijkbaar de baas.

We hebben veel lol met het verzorgen van de voice overs

Doe mij dus ook maar een rooie.
quote:Oudblond schreef op 20 maart 2016 @ 20:09:

Mag ik ook een glaasje WD? Mag toch wel alweer? Ik ga morgen werken, dan mag ik ook dus dan mag ik ook wel een glas wijn.

Perzikje, topvintage... ik word daar heel vaak verliefd. Jammer genoeg heb ik noch de boezem of de billen of... om die prachtige jurkjes eer aan te doen. En er zijn weinig tante Sidonia modelletjes.
quote:yette schreef op 20 maart 2016 @ 20:20:

Hier geen vallende maar wel rare mussen. Er proberen er sinds vanmorgen twee een nestje te bouwen in het mezenkastje. Meneer kan er amper in of uit, zo klein is de opening. Geen gezicht. Maar zij is blijkbaar de baas.

We hebben veel lol met het verzorgen van de voice overs

Doe mij dus ook maar een rooie.Lijkt me hilarisch Yette een feministische mu(t)s!
Ik hoef geen wijn. Ik heb gisteren al bier gedronken. Nou.... zonder kan ik beter slapen.

Maar, Paprika heeft enkele A-lijn jurkjes. Maar misschien zijn die te groot. Ik heb een kleinere maat dan waar zij mee beginnen.

Only heeft enkele vintage tops die op de buik minder strak vallen en met taille in de pasvorm.

Die prima om een pencil-rok gedragen kunnen worden.

Krijg je die Coco Chanel retro look mee. Ik geloog dat Vila en Object er ook een paar heeft staan. Ik weet niet precies, want zoek niet echt naar iets op dat gebied. Ik heb er niet zo op gelet.

Maar geniet en prettig weekeinde verder.
quote:Oudblond schreef op 20 maart 2016 @ 20:16:

Man leest mijn Sidonia post en merkt op dat ik echt op mijn AVA lijk. Complimenteus ssstttt... ik dacht dat hij sinds vanochtend al in het kanaal lag!

Is er nog plek in het kanaal voor de mijne?

Dochter en ik waren aan het koken. Dochter eten voor vandaag, ik een ovenschotel voor morgen, de keuken leek ontploft dus de lieverd komt even opruimen en is dan wel heel rigoureus. Wij hadden een plastic bakje laten staan om alle plastic rommeltjes in te doen zodat dat in een keer weg kon. Gooit hij dat bakje vast weg, zet de vergiet in de vaatwasser, ruimt de pan op die ik net had gepakt. En dan zeer beledigd zijn als we vragen of hij niet iets anders kan gaan doen, want hij wilde alleen maar helpen
Vooral de voice overs bij ons hebben ook alle dieren stemmetjes en hele verhalen.
Zelfbediening Proost.

Dat kanaal heeft toch wel afvoer naar zee?

Anders kruipen al die mannen er gewoon weer uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven