Het stamcafé VIII

18-03-2016 18:13 3006 berichten
Deel acht van ons heerlijke café!

Ditmaal een mix tussen noordelijke sferen en het zonnige zuiden.

Virtueel kan tenslotte alles.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 20 maart 2016 @ 21:19:

[...]

Ach, geef toe een prachtige rode leren tas in de woonkamer hebben staan is geen straf. Een lelijke kattenmand wel. Het is toch redelijk win-win geworden op deze manier Het is een vormvaste, grote langwerpige tas, dus sinds ze hem gekregen heeft kruipt mevrouw er ook echt in en dan komt dat kopje af en toe piepen als ze iets hoort.foto!!!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Oudblond schreef op 20 maart 2016 @ 20:59:

[...]

Hoe doe je dat bejaarden nasynchroniseren. 'Mien kijk eens op de kaart op welke weg we zitten, die zit in het handschoenkastje. Oh en misschien ligt daar mijn bril ook wel. Op welke weg zitten?' 'Bert niet zo hard rijden hoor en je bent te dicht bij de bomen'! Zoiets of zit ik er helemaal naast?

Zoiets ja. Irl zijn ze altijd leuker dan naverteld

Maar goed, laatst bij een oude dame waarbij de richtingaanwijzer nog nutteloos aan stond, met een tutstem: 'Ik moet er hier toch ergens af? Waar blijft die Van de Valk nou? Ik ben er toch zeker nog niet voorbij hè? Oh jeetje, ik hou het haast niet meer! Drie koffie was echt teveel. Zit ik wel op de juiste weg? Eventjes goed opletten hoor. Ik snap hier hoegenaamd werkelijk niks van!!!'

En opgelucht, toen de richtingaanwijzer uit ging: 'Aaah, zo blij met m'n Tena!'
quote:rosanna08 schreef op 20 maart 2016 @ 21:20:

[...]

foto!!!! Ik ben nog steeds blond he, kan nog steeds geen plaatjes plakken
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
En nu gaat die vent echt in het kanaal, die vraagt net of ik nog een jaaropgave of loonstrook van 2015 heb en waar het ding dan ligt. Ik antwoord: 'Ligt nergens!' Vraagt hij of ik die nog niet gekregen heb, dus ik zeg : 'Nee en die ga ik niet krijgen ook!' Vraagt hij ook nog waarom niet.

Was hij even vergeten dat ik heel 2015 werkloos was.

[...]

Ach, geef toe een prachtige rode leren tas in de woonkamer hebben staan is geen straf. Een lelijke kattenmand wel. Het is toch redelijk win-win geworden op deze manier Het is een vormvaste, grote langwerpige tas, dus sinds ze hem gekregen heeft kruipt mevrouw er ook echt in en dan komt dat kopje af en toe piepen als ze iets hoort.Je hebt PB
quote:yette schreef op 20 maart 2016 @ 21:23:

[...]

Zoiets ja. Irl zijn ze altijd leuker dan naverteld

Maar goed, laatst bij een oude dame waarbij de richtingaanwijzer nog nutteloos aan stond, met een tutstem: 'Ik moet er hier toch ergens af? Waar blijft die Van de Valk nou? Ik ben er toch zeker nog niet voorbij hè? Oh jeetje, ik hou het haast niet meer! Drie koffie was echt teveel. Zit ik wel op de juiste weg? Eventjes goed opletten hoor. Ik snap hier hoegenaamd werkelijk niks van!!!'

En toen de richtingaanwijzer uit ging: 'Aaah, zo blij met m'n Tena!'

Yette, jij bent finalist en gaat door voor de Tomtom!
quote:Oudblond schreef op 20 maart 2016 @ 21:23:

[...]

Ik ben nog steeds blond he, kan nog steeds geen plaatjes plakken naar iemand mailen die hem dan plakt?
Fiets, wat een knurft
Yette
Fiets: Die mag het kanaal in inderdaad. :facepalm
quote:fietsie schreef op 20 maart 2016 @ 21:24:

En nu gaat die vent echt in het kanaal, die vraagt net of ik nog een jaaropgave of loonstrook van 2015 heb en waar het ding dan ligt. Ik antwoord: 'Ligt nergens!' Vraagt hij of ik die nog niet gekregen heb, dus ik zeg : 'Nee en die ga ik niet krijgen ook!' Vraagt hij ook nog waarom niet.

Was hij even vergeten dat ik heel 2015 werkloos was.Als je een ww-uitkering had, heb je daar een jaaropgave van gekregen.
quote:rosanna08 schreef op 20 maart 2016 @ 21:25:

[...]

naar iemand mailen die hem dan plakt? Ik zal hem eerst eens maken en dan aan jouw mailen dolfijntje.
quote:Peacy schreef op 20 maart 2016 @ 21:28:

Fiets: Die mag het kanaal in inderdaad. :facepalmWel eerst de aangifte klaar maken, anders moet ik het zelf doen.
quote:Oudblond schreef op 20 maart 2016 @ 21:32:

[...]

Ik zal hem eerst eens maken en dan aan jouw mailen dolfijntje. dat is goed, dan zal ik hem plakken
quote:Peacy schreef op 20 maart 2016 @ 21:28:

Fiets: Die mag het kanaal in inderdaad. :facepalmEn heel even om de Elle reden, niet om de kroegreden van vanochtend. *Roept duikteam op stand by te zijn. Opdracht: zo snel mogelijk uit het kanaal hijsen en uit laten leggen hoe hij daar terecht kwam*
Ik zou de tuinslang pakken. Ze gaan zo stinken van een kanaal.

[...]

Ach, geef toe een prachtige rode leren tas in de woonkamer hebben staan is geen straf. Een lelijke kattenmand wel. Het is toch redelijk win-win geworden op deze manier Het is een vormvaste, grote langwerpige tas, dus sinds ze hem gekregen heeft kruipt mevrouw er ook echt in en dan komt dat kopje af en toe piepen als ze iets hoort.

Zoveel beter dan een stapelbed waar ze toch niet in gaan liggen..
quote:Kittens schreef op 20 maart 2016 @ 21:31:

[...]

Als je een ww-uitkering had, heb je daar een jaaropgave van gekregen.Heb ik nooit gehad, was elf jaar geleden eigen keus zeg maar. Niet echt, maar andere mogelijkheden waren er niet. Ik had de keus; ontslag nemen of krijgen wegens weigeren nieuw contract. Als ik ontslag nam kreeg ik 3 maanden salaris mee, als ik dat niet deed hadden ze een dichtgetimmerd plan waardoor ik er zonder één cent zou uitrollen.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 20 maart 2016 @ 21:37:

[...]

Zoveel beter dan een stapelbed waar ze toch niet in gaan liggen..

geef het ff de tijd, wie weet
quote:yette schreef op 20 maart 2016 @ 21:36:

Ik zou de tuinslang pakken. Ze gaan zo stinken van een kanaal.Dat is ook wel weer zo inderdaad. Maar dan kunnen ze gan douchen.

[...]

Zoveel beter dan een stapelbed waar ze toch niet in gaan liggen..Je weet niet, je weet niet...

[...]

Zoveel beter dan een stapelbed waar ze toch niet in gaan liggen..Oh Puss echt? Heb je zo je best gedaan en blieven ze het niet?
Heel demonstratief onder de tafel vandaag...

*poef*
bouw je dan geen nieuwe rechten op Fietsie?
quote:fietsie schreef op 20 maart 2016 @ 21:39:

[...]

Heb ik nooit gehad, was elf jaar geleden eigen keus zeg maar. Niet echt, maar andere mogelijkheden waren er niet. Ik had de keus; ontslag nemen of krijgen wegens weigeren nieuw contract. Als ik ontslag nam kreeg ik 3 maanden salaris mee, als ik dat niet deed hadden ze een dichtgetimmerd plan waardoor ik er zonder één cent zou uitrollen.In dat geval, in het kanaal met die vent...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven