Het stamcafé VIII

18-03-2016 18:13 3006 berichten
Deel acht van ons heerlijke café!

Ditmaal een mix tussen noordelijke sferen en het zonnige zuiden.

Virtueel kan tenslotte alles.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Ik moet naar bed, morgen weer werken. Maar geen zin.............

Toch maar doen, anders heb ik er morgen weer spijt van.

Fijne avond stammers.
Waar is EN eigenlijk gebleven. Haar nieuwe nick dan, weet even niet wat die is
quote:Sapsorrow schreef op 20 maart 2016 @ 21:59:

Hee, Elle is geanonimiseerd! Heeft ze een nieuwe nick? Nee! Elle! Weet iemand waarom?Als ze terug is herken je haar wel hoor. Wees maar niet bang.
Alle reacties Link kopieren
fijn Solo, even rust voor jullie allebei
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Moiren_ schreef op 20 maart 2016 @ 22:05:

Waar is EN eigenlijk gebleven. Haar nieuwe nick dan, weet even niet wat die is dat zat ik me laatst ook al af te vragen, misschien op wereldreis?
quote:Peacy schreef op 20 maart 2016 @ 22:01:

[...]

Ze is boos, want ik heb haar van de stoel afgehaald.Ze neemt nog wel wraak. Ooit
quote:fietsie schreef op 20 maart 2016 @ 21:56:

[...]

Gelukkig horen er dan ook geen plichten bij, en hoef ik niet te solliciteren op banen die ik liever niet wil. Ik hoef niet voor een job van niks ook nog eens veel reistijd en reiskosten te maken.Begrijp ik helemaal. Maar hoe gaat dat in je hoofd als je geen eigen inkomen hebt? Zeker niet veroordelend, echt interesse. Toen ik jong was werd me door iedereen verteld dat ik me met mijn aandoening beter af zou laten keuren. Ik heb toen gekozen om alles op alles te zetten en eventueel zonder inkomen te komen zitten. Ik heb mijn weg gelukkig gevonden en verdien meer dan goed mijn boterham. Maar ik kan nog nachtmerries hebben van het idee om geen inkomen te hebben.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Slaap lekker Wollie.
slaap lekker Wollie, ik zwaai morgenochtend wel
Rosanna: ik durf dat gewoon. Die wraak krijg ik nog wel, zoals Puss al zegt.
quote:Moiren_ schreef op 20 maart 2016 @ 22:05:

Iets met een energiedrankje
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 20 maart 2016 @ 22:09:

[...]

Iets met een energiedrankjeAh toch! Ik begon te twijfelen.
quote:Peacy schreef op 20 maart 2016 @ 22:09:

Rosanna: ik durf dat gewoon. Die wraak krijg ik nog wel, zoals Puss al zegt.
Slaap wel Wollie.

Fijn Solo!

Ik ga aan het avondritueel. Even in bad en daarna krullen laten drogen en naar bed. Hoop dat mijn dut van vanmiddag niet in de weg zit voor de nachtrust want zware week voor de boeg.

Dank voor de gezelligheid Stammers
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Fijn Solo! Even allebei rust.
slaap lekker OBtje
Ik ga ook naar boven. Zou graag nog wat lezen, maar weet niet wat. Iemand nog een boekentip? Ik zoek iets makkelijks zoals bijvoorbeeld Harry Potter. Iets wat lekker weg leest, wat je wel uit wil lezen, maar waar je niet teveel bij na moet denken. Nadenken doe ik al te veel.
Trusten ob.
quote:Kittens schreef op 20 maart 2016 @ 22:17:

Ik ga ook naar boven. Zou graag nog wat lezen, maar weet niet wat. Iemand nog een boekentip? Ik zoek iets makkelijks zoals bijvoorbeeld Harry Potter. Iets wat lekker weg leest, wat je wel uit wil lezen, maar waar je niet teveel bij na moet denken. Nadenken doe ik al te veel.

Ontworteld!

Zo'n fijn boek vond ik dat.
slaap lekker Kittens
Bedankt voor de tip Moi, klinkt goed!

Dank je Rosanna, jij ook straks.
quote:Oudblond schreef op 20 maart 2016 @ 22:08:

[...]

Begrijp ik helemaal. Maar hoe gaat dat in je hoofd als je geen eigen inkomen hebt? Zeker niet veroordelend, echt interesse. Toen ik jong was werd me door iedereen verteld dat ik me met mijn aandoening beter af zou laten keuren. Ik heb toen gekozen om alles op alles te zetten en eventueel zonder inkomen te komen zitten. Ik heb mijn weg gelukkig gevonden en verdien meer dan goed mijn boterham. Maar ik kan nog nachtmerries hebben van het idee om geen inkomen te hebben.Daar kan ik wel een A4-tje over vol typen, of twee, of drie. Nu geen zin meer in. Zit op de rand van mijn bed. Wel altijd de behoefte gehad om eigen geld te hebben. Marktplaats, zwart schoonmaken bij een bejaarde, en een oppaskind zorgden daarvoor. Later een vrijwilligersjob met een vrijwilligersvergoeding gehad. Helaas in 2015 niets van dat alles.
quote:Kittens schreef op 20 maart 2016 @ 22:17:

Ik ga ook naar boven. Zou graag nog wat lezen, maar weet niet wat. Iemand nog een boekentip? Ik zoek iets makkelijks zoals bijvoorbeeld Harry Potter. Iets wat lekker weg leest, wat je wel uit wil lezen, maar waar je niet teveel bij na moet denken. Nadenken doe ik al te veel.Miss Peregrine's Home for Peculiar Children! Van Ransom Riggs. Prima los te lezen, maar er is ook een deel 2 en 3. Ze zijn vast wel vertaald als je liever Nederlands leest.
Och, boeken. Ik moet meer gaan lezen. Dat wilde ik gaan doen.
quote:yette schreef op 20 maart 2016 @ 22:29:

[...]

Miss Peregrine's Home for Peculiar Children! Van Ransom Riggs. Prima los te lezen, maar er is ook een deel 2 en 3. Ze zijn vast wel vertaald als je liever Nederlands leest.O ja, goed idee! De verfilming van Tim Burton lijkt me ook geweldig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven