Het stamcafé VIII

18-03-2016 18:13 3006 berichten
Deel acht van ons heerlijke café!

Ditmaal een mix tussen noordelijke sferen en het zonnige zuiden.

Virtueel kan tenslotte alles.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 21 maart 2016 @ 12:09:

[...]

Naar lijkt me dat. Snel uitslag?Volgende week belt de arts maar ze zagen al dat het ontstoken was, al eerder geweest voor dit onderzoek 7 jaar geleden en toen had ik veel te veel gal in de maag. Misschien komt daarvan. We wachten maar weer af.
I like being a mess. It's who I am.
quote:AllyMcBeal schreef op 21 maart 2016 @ 12:15:

[...]

Heb al maanden pijn, al op de eerste hulp gezeten omdat alle artsen dachten dat het mijn hart was. Ik zei nog het is mijn maag maar ze wilden me niet geloven

Nu mocht ik voor dit onderzoek mijn nexium niet meer nemen, nou toen wist ik helemaal zeker waar het weg kwam zeg wat een crime. Hopelijk wordt er snel een goede oplossing gevonden Ally
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:doornroosje9 schreef op 21 maart 2016 @ 12:10:

Ally

Ben zo blij dat ze iig iets gezien hebben, voelde me zo ongelofelijk kut de afgelopen tijd.
quote:AllyMcBeal schreef op 21 maart 2016 @ 12:16:

[...]

Volgende week belt de arts maar ze zagen al dat het ontstoken was, al eerder geweest voor dit onderzoek 7 jaar geleden en toen had ik veel te veel gal in de maag. Misschien komt daarvan. We wachten maar weer af.Maar omeprazol en aanverwanten werken dus niet voldoende? Maagpijn is ruk!
quote:Star schreef op 21 maart 2016 @ 12:20:

[...]

Maar omeprazol en aanverwanten werken dus niet voldoende? Maagpijn is ruk!Nee heb dubbele dosis gehad en dat deed niks. Maar nu de laatste dagen zonder was helemaal erg dus het doet wel wat.
Thnx nogmaals

Ally, maagpijn sucks.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 21 maart 2016 @ 12:24:

Thnx nogmaals

Ally, maagpijn sucks.Ja
quote:AllyMcBeal schreef op 21 maart 2016 @ 12:23:

[...]

Nee heb dubbele dosis gehad en dat deed niks. Maar nu de laatste dagen zonder was helemaal erg dus het doet wel wat.

Sucks! Ik kreeg het juist van de Omeprazol. Dus nu een andere.

Sterkte!
quote:AllyMcBeal schreef op 21 maart 2016 @ 12:27:

[...]

Ja Ach gos...
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:AllyMcBeal schreef op 21 maart 2016 @ 12:15:

[...]

Heb al maanden pijn, al op de eerste hulp gezeten omdat alle artsen dachten dat het mijn hart was. Ik zei nog het is mijn maag maar ze wilden me niet geloven

Nu mocht ik voor dit onderzoek mijn nexium niet meer nemen, nou toen wist ik helemaal zeker waar het weg kwam zeg wat een crime.

O meid wat rot.

Ik hoop dat je snel hoort hoe en wat.
quote:AllyMcBeal schreef op 21 maart 2016 @ 12:27:

[...]

Ja Beterschap!
Jullie zijn lief
Note to self: vergeet volgende x niet weer de achterdeur op slot te doen als je gaat douchen.

Kom ik hard zingend onder de douche vandaan, hoor ik van beneden een stem 'hallo' roepen. De buurman, of hij iets kon lenen. Ik hoop dat zijn oren nog natuiten van mijn vals kittengejammer.
quote:AllyMcBeal schreef op 21 maart 2016 @ 12:18:

[...]

Ben zo blij dat ze iig iets gezien hebben, voelde me zo ongelofelijk kut de afgelopen tijd.

Echt zo blij voor je!

Nu weten ze eindelijk wat en hoe en kan je behandeld worden.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Kittens schreef op 21 maart 2016 @ 12:46:

Note to self: vergeet volgende x niet weer de achterdeur op slot te doen als je gaat douchen.

Kom ik hard zingend onder de douche vandaan, hoor ik van beneden een stem 'hallo' roepen. De buurman, of hij iets kon lenen. Ik hoop dat zijn oren nog natuiten van mijn vals kittengejammer. Brrrrr het idee dat mijn buurman zomaar naar binnen kan.
quote:AllyMcBeal schreef op 21 maart 2016 @ 12:41:

Jullie zijn lief Beterschap
quote:Peacy schreef op 21 maart 2016 @ 12:34:

[...]

Sucks! Ik kreeg het juist van de Omeprazol. Dus nu een andere.

Sterkte!

Hé, ik kreeg het ook van omeprazol, maar word tot nu toe vooral voor gek versleten door iedereen.

Blij dat ik niet de enige ben.
You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:AllyMcBeal schreef op 21 maart 2016 @ 12:41:

Jullie zijn lief beterschap.

Kom ik hard zingend onder de douche vandaan, hoor ik van beneden een stem 'hallo' roepen. De buurman, of hij iets kon lenen. Ik hoop dat zijn oren nog natuiten van mijn vals kittengejammer.

Kom ik hard zingend onder de douche vandaan, hoor ik van beneden een stem 'hallo' roepen. De buurman, of hij iets kon lenen. Ik hoop dat zijn oren nog natuiten van mijn vals kittengejammer.Oh Kittens dat is niet handig
.
quote:ana_isabel schreef op 21 maart 2016 @ 13:03:

Happy B-day Hats!
En Beterschap Ally
quote:Solomio schreef op 21 maart 2016 @ 12:57:

[...]

Hé, ik kreeg het ook van omeprazol, maar word tot nu toe vooral voor gek versleten door iedereen.

Blij dat ik niet de enige ben.Voor gek verklaard? Why? Ik ken er meer, die er last van hebben?
quote:AllyMcBeal schreef op 21 maart 2016 @ 11:44:

[...]

Oh sorry niet aan gedacht dat niet iedereen dat weet

Dan gaan ze in je maag kijken met een slang met camera eraan. als ik dat ooit nog eens een keer moet ondergaan, dan ook met een roesje! Mén wat vond ik dat een kutonderzoek!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven