Het stamcafé VIII

18-03-2016 18:13 3006 berichten
Deel acht van ons heerlijke café!

Ditmaal een mix tussen noordelijke sferen en het zonnige zuiden.

Virtueel kan tenslotte alles.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
en idd fijn dat het niet voor niks was
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Peacy schreef op 21 maart 2016 @ 13:24:

[...]

Voor gek verklaard? Why? Ik ken er meer, die er last van hebben?Maagpijn door een maagbeschermer vond zowel de huisarts als de apotheker zeer onwaarschijnlijk.
You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
Ah fijn, een kroeg waar je ook steun bij medische trubbels kunt krijgen

Mag ik dan een alcoholvrij biertje en wat draaiende duimen als ik zo met puber naar de poli chirurgie ben? Hij loopt al een jaar met een ontstoken teen en vanwege zijn angst voor naalden hebben huisarts en podotherapeut allerlei alternatieve dingen uit de hoge hoed getoverd. Niks geholpen dus alsnog naar het ziekenhuis.

De laatste keer hing hij met gekromde vingers gillend aan de deurpost, dat hij ècht geen bloed ging laten afnemen, met drie volwassenen stonden we toen de vingers van een 11-jarige van het kozijn te pulken. Hij is ook al eens "ontsnapt" naar het toilet en zichzelf daar opgesloten. Inmiddels is hij groter maar niet minder bang, ik vraag me af hoe we dit voor elkaar gaan krijgen. Zalfjes, sprays en andere medicatie helpen niet, het is niet de pijn maar het idee van de naald waardoor hij op tilt slaat.
Bij, wat rot zeg!!! Gaan ze er direct iets aan doen?

Sterkte

Ally, fijn dat er eindelijk eens duidelijkheid is. Hopelijk weet je gauw hoe nu verder!
Zeg Leo, hoe maakt Herman het?
Bij mij lag het forum er een hele tijd uit.
Ontsteking+dwarszittend stuk nagel zijn op de poli achtergebleven Puber zit trots met grote teen in megaverband op de bank, praatjes te hebben.

Het viel niet mee, maar ook niet tegen. Hij heeft geen kans gehad zich ergens op te sluiten (wat hij best gewild had want hij moest zó nodig naar de wc... nu mag hij maar hoeft wonderbaarlijk niet meer), geen deurposten waar hij zich aan vast kon grijpen. Wel kordate vpk en vlotte arts. En trotse ouders
quote:Rocinante schreef op 21 maart 2016 @ 14:34:

Zeg Leo, hoe maakt Herman het?

Dat zegt hij niet lieverd.

Anders maak jij het ook....

(Herman is enorm klierig omdat ik 'm gisteren in een verkeerde schoen gefrommeld heb, dus vandaag neemt 'ie wraak)
quote:Bij_Zonder schreef op 21 maart 2016 @ 15:51:

Ontsteking+dwarszittend stuk nagel zijn op de poli achtergebleven Puber zit trots met grote teen in megaverband op de bank, praatjes te hebben.

Het viel niet mee, maar ook niet tegen. Hij heeft geen kans gehad zich ergens op te sluiten (wat hij best gewild had want hij moest zó nodig naar de wc... nu mag hij maar hoeft wonderbaarlijk niet meer), geen deurposten waar hij zich aan vast kon grijpen. Wel kordate vpk en vlotte arts. En trotse ouders Hartstikke goed!
quote:Eleonora-1 schreef op 21 maart 2016 @ 15:51:

[...]

Dat zegt hij niet lieverd.

Anders maak jij het ook....

(Herman is enorm klierig omdat ik 'm gisteren in een verkeerde schoen gefrommeld heb, dus vandaag neemt 'ie wraak)ik zou een aambeeld op Herman laten vallen, de etter.
quote:Rocinante schreef op 21 maart 2016 @ 15:58:

[...]

ik zou een aambeeld op Herman laten vallen, de etter.
quote:elfje12 schreef op 21 maart 2016 @ 15:46:

Bij mij lag het forum er een hele tijd uit.Bij mij ook met periodes, Elf.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 21 maart 2016 @ 16:36:

[...]

Bij mij ook met periodes, Elf.Mooi, dan ben ik niet de enige. Nou ja, mooi is het natuurlijk niet.
Wat een gehannes vandaag zeg!

Goed nieuws; morgen een sollicitatiegesprek!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:elfje12 schreef op 21 maart 2016 @ 17:03:

[...]

Mooi, dan ben ik niet de enige. Nou ja, mooi is het natuurlijk niet.Wel lekker rustig
quote:hatsetats schreef op 21 maart 2016 @ 17:13:

Goed nieuws; morgen een sollicitatiegesprek! Top hats!
quote:BridgetteDubois schreef op 21 maart 2016 @ 17:19:

[...]

Wel lekker rustig
Forum deed hier vanmiddag ook moeilijk. Nu zit ik in de trein, maar het lijkt weer normaal te werken.
You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Peacy schreef op 21 maart 2016 @ 13:24:

[...]

Voor gek verklaard? Why? Ik ken er meer, die er last van hebben?Mijn dokter zei het erbij dat je van maagbeschermers maagpijn kunt krijgen en dat je dan terug moet komen. Dan krijg je iets anders.
Niet alles gelezen, maar ik lees dat het met Herman nog niet zo wil, sterkte dus voor Eleonora. Ook beterschap voor Ally en de zoon van Bijzonder.

Zoon hier was bij de huisarts. Luchtweginfectie maar geen longontsteking. Dokter vond zo vaak ziek en zo veel dagen koorts nog niet zorgelijk voor een puber. Dus daar vertrouw ik dan maar op.
Bij die toko van van de week Hats? Waar ze je gingen voorstellen?
quote:hatsetats schreef op 21 maart 2016 @ 17:13:

Goed nieuws; morgen een sollicitatiegesprek!Succes morgen
I like being a mess. It's who I am.
Bij mij werkt het forum nauwelijks.

Het duurt minuten om van pagina te wisselen of iets te posten.

Wat een gezeik zeg.

Fijn, zo'n update.
Bij mij werkt het forum nauwelijks.

Het duurt minuten om van pagina te wisselen of iets te posten.

Wat een gezeik zeg.

Fijn, zo'n update.
Wat is het forum toch ruk vandaag..

Gefeliciteerd Tats, dit maal met je sollicitatiegesprek. Succes morgen.

Fijn Bijzonder, dat alles relatief goed is verlopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven