Het stamcafé VIII

18-03-2016 18:13 3006 berichten
Deel acht van ons heerlijke café!

Ditmaal een mix tussen noordelijke sferen en het zonnige zuiden.

Virtueel kan tenslotte alles.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
quote:SaveTheDay schreef op 22 maart 2016 @ 11:57:

[...]

Zeg het maar wijffie

[afbeelding]

Zo je lijkt écht sprekend op je Avatar
Tjezus, wat vals
Voor degene die erop zaten te wachten, mijn bijholten doen weer heel vervelend.
quote:MevrouwJack schreef op 22 maart 2016 @ 12:05:

[...]

Zo je lijkt écht sprekend op je Avatar echt hè? !
Zo, even een dansje wagen.

https://youtu.be/vhg7ND0_yiA
quote:SaveTheDay schreef op 22 maart 2016 @ 11:57:

[...]

Zeg het maar wijffie

[afbeelding]

Leuk.

Je haar.
Ah sorry Leo, ik zie nu pas over je mascara in je decolleté. Niet leuk
Ik zit naar de beelden van de aanslagen te kijken en ik zie mensen lopen, op het vliegveld, met hun koffers (logisch) en dan lopen er mensen met gele vesten en die roepen 'no lugage! no lugage!' dus ál die mensen moeten hun koffers dan maar laten staan?

Onbeheerd?

Stomme vraag misschien hoor maar ik heb bijvoorbeeld weinig kleding en als ik twee weken weg ga heb ik zowat alles bij me.

Dat moet je dus laten staan om het nooit meer terug te krijgen?
quote:ainne schreef op 22 maart 2016 @ 13:59:

Ah sorry Leo, ik zie nu pas over je mascara in je decolleté. Niet leuk

Ik mag gelukkig 19 april voor het eerst naar een peut.

En dan doe ik gewoon geen mascara op.
quote:Eleonora-1 schreef op 22 maart 2016 @ 14:02:

Ik zit naar de beelden van de aanslagen te kijken en ik zie mensen lopen, op het vliegveld, met hun koffers (logisch) en dan lopen er mensen met gele vesten en die roepen 'no lugage! no lugage!' dus ál die mensen moeten hun koffers dan maar laten staan?

Onbeheerd?

Stomme vraag misschien hoor maar ik heb bijvoorbeeld weinig kleding en als ik twee weken weg ga heb ik zowat alles bij me.

Dat moet je dus laten staan om het nooit meer terug te krijgen?Waarschijnlijk krijg je je bagage wel terug hoor. Maar zo niet, dan is op de grotere vliegvelden altijd wel wat nood-kleding te koop.
quote:Eleonora-1 schreef op 22 maart 2016 @ 14:02:

Onbeheerd?

Dat moet je dus laten staan om het nooit meer terug te krijgen?

Ook bij ontruimingsoefeningen wordt daar op gehamerd: niets meenemen. Geen enkele tas, niets.

Als die meute om wat voor reden ook aan het rennen slaat, zijn die tassen niet alleen onhandig maar potentieel gevaarlijk. Mensen kunnen er over struikelen maar in een versmalling/trappenhuis kunnen ze er voor zorgen dat niemand er meer door kan en dan zijn de problemen nog groter.
quote:Rocinante schreef op 22 maart 2016 @ 14:04:

[...]

Waarschijnlijk krijg je je bagage wel terug hoor. Maar zo niet, dan is op de grotere vliegvelden altijd wel wat nood-kleding te koop.

Daar zou ik geen geld voor hebben.

Als arm mens ben je fucked zeg, als zoiets (afkloppen) mocht gebeuren.
quote:Bij_Zonder schreef op 22 maart 2016 @ 14:06:

[...]

Ook bij ontruimingsoefeningen wordt daar op gehamerd: niets meenemen. Geen enkele tas, niets.

Als die meute om wat voor reden ook aan het rennen slaat, zijn die tassen niet alleen onhandig maar potentieel gevaarlijk. Mensen kunnen er over struikelen maar in een versmalling/trappenhuis kunnen ze er voor zorgen dat niemand er meer door kan en dan zijn de problemen nog groter.

Dus (serieus) geld en telefoon, paspoort, tickets op je lijf dragen?

De rest moet achterlaatbaar zijn.
quote:Eleonora-1 schreef op 22 maart 2016 @ 14:10:

[...]

De rest moet achterlaatbaar zijn.

In geval van ontruimingen eigenlijk wel ja.

Bij ontruimingsoefeningen in de kantoren waar ik gewerkt heb werd daar heel streng mee omgegaan, en er werd ook heel duidelijk uitgelegd waarom. Alles wat je kunt laten vallen, is een potentieel gevaar voor de mensen achter je. Als één persoon valt, ontstaat er een opstopping. En in een nood-/panieksituatie kan dat fatale gevolgen hebben.

Dus stonden we bij een oefening op het parkeerterrein te blauwbekken zonder jas, zonder tas, alleen diegenen met mobiel&sigaretten in de kontzak hadden "mazzel".
quote:Eleonora-1 schreef op 22 maart 2016 @ 14:08:

[...]

Daar zou ik geen geld voor hebben.

Als arm mens ben je fucked zeg, als zoiets (afkloppen) mocht gebeuren.wat schoon ondergoed bij de lokale hema zal toch wel lukken?
Voor hetzelfde geld zit er een bom in 1 van die tassen

Donderdag tweede gesprek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ze vonden me erg leuk hahahahah. We hebben dan ook vreselijk gelachen. En de bokswedstrijd gaf denk ik de doorslag LOL
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 22 maart 2016 @ 14:25:

Voor hetzelfde geld zit er een bom in 1 van die tassen

Donderdag tweede gesprek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ze vonden me erg leuk hahahahah. We hebben dan ook vreselijk gelachen. En de bokswedstrijd gaf denk ik de doorslag LOL Jeeeeeejjj
quote:Eleonora-1 schreef op 22 maart 2016 @ 13:51:

[...]

Leuk.

Je haar.Nieuwe föhn kan je wel zien hè?
quote:Eleonora-1 schreef op 22 maart 2016 @ 14:03:

[...]

Ik mag gelukkig 19 april voor het eerst naar een peut.

En dan doe ik gewoon geen mascara op.Waterproof
hoe oud is je hond dan?
very metal
quote:Eleonora-1 schreef op 22 maart 2016 @ 14:10:

[...]

De rest moet achterlaatbaar zijn.* Op vriendelijke toon* Heb je liever je spullen of je leven? Eens met de bovenstaande posts met uitleg.
WD, wat een rot opmerking van de dierenarts. En wat verdrietig van jullie hond.
wil je haar niet laten inslapen?
very metal
quote:elfje12 schreef op 22 maart 2016 @ 15:07:

[...]

Heb je liever je spullen of je leven?

Mijn leven natuurlijk.

Gewoon nooit over nagedacht.

Dus wisselde ik even van gedachten hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven