Brussel
maandag 21 maart 2016 om 14:33
Misschien vind je hier nog wel wat leuke dingen. http://www.spottedbylocals.com/brussels/ > scroll naar beneden en zie het menu aan de linkerkant.
You can never have too many hats, gloves and shoes
dinsdag 22 maart 2016 om 17:34
Niet dat ik denk dat je persoonlijk veiligheidsrisico loopt, maar wil je echt nog wel naar Brussel nu? De stad was na de Parijs-aanslagen ook al half dood, metro's die niet reden, dingen die dicht bleven, gedoe met treinen van en naar andere landen die uitvielen...
Persoonlijk zou ik nu geen zin hebben om gezellig de toerist uit te hangen in die stad.
Persoonlijk zou ik nu geen zin hebben om gezellig de toerist uit te hangen in die stad.
You can never have too many hats, gloves and shoes
dinsdag 22 maart 2016 om 17:50
quote:patsy--stone schreef op 22 maart 2016 @ 17:34:
Niet dat ik denk dat je persoonlijk veiligheidsrisico loopt, maar wil je echt nog wel naar Brussel nu? De stad was na de Parijs-aanslagen ook al half dood, metro's die niet reden, dingen die dicht bleven, gedoe met treinen van en naar andere landen die uitvielen...
Ik wou dit enerzijds ook typen vanmiddag. Ik zou nu ook twijfelen dus, zeker met een kind erbij.
Langs de andere kant ... veel hangt af wanneer je juist komt.
"Binnen twee weken" kan de stad al wel terug actiever zijn.
En je wil die idioten ook niet de stad wekenlang zien platleggen en alle toeristen zien wegjagen.
Ik wou dit enerzijds ook typen vanmiddag. Ik zou nu ook twijfelen dus, zeker met een kind erbij.
Langs de andere kant ... veel hangt af wanneer je juist komt.
"Binnen twee weken" kan de stad al wel terug actiever zijn.
En je wil die idioten ook niet de stad wekenlang zien platleggen en alle toeristen zien wegjagen.