Gezondheid alle pijlers

Stem kwijt

02-11-2008 17:17 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok- big problem... Ik ben mijn stem kwijt, maar ik moet overmorgen (9u 's ochtends) mijn afstudeerpresentatie doen...

Iemand tips??
morgen even de dokter (laten) bellen.....of Isla tabletten nemen..
Vooral niet praten of proberen te praten. Lekker veel slapen, gezond eten, vitamines nemen...dat soort dingen.
Veel drinken, weinig praten (en helemaal niet fluisteren!) en morgen resoneeroefeningen (zoemoefeningen) te doen. Succes!
Veel thee drinken, realiseren dat het ook gedeeltelijk stress kan zijn en je niet te druk maken.
Bij mij werkt isla mosla, zijn keelpastilles die veel worden gebruikt door zangers, mensen die veel praten.

Kunt ze gewoon bij de drogist kopen.

Wat ook werkt is honing of een dropje, verders lekker warm houden met sjawl om je nek en beter is het om helemaal niets meer te zeggen ook niet fluisteren.

Beterschap hoop dat het overmorgen beter is.
Vooral niet praten. Thee met honing drinken en ook met verse gember en veel strepsils eten.
dank jullie voor de tips nooit geweten dat het zoooo moeilijk was om helemaal niks te mogen zeggen!

ik had al wat gehoord van Isla, ja, dat ga ik morgen dus kopen... En veel thee drinken is voor mij geen straf gelukkig.

Hoop echt zo dat t dinsdag weer redelijk te doen is!!!

Bedankt, nogmaals, iedereen!
In ieder geval vragen of er een microfoon geplaatst kan worden!
en, hoe is het nu met je stem?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven