Het stamcafé VIII

18-03-2016 18:13 3006 berichten
Deel acht van ons heerlijke café!

Ditmaal een mix tussen noordelijke sferen en het zonnige zuiden.

Virtueel kan tenslotte alles.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

quote:WD-40 schreef op 22 maart 2016 @ 20:30:

[img]https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... PgauqJ6pPw[/img]
Ik ga even TV kijken.
Er ga er hier een paar op bed gooien.
quote:Eleonora-1 schreef op 22 maart 2016 @ 20:31:

[...]

Ik ben bang dat het aandachttrekkerij is maar heb hem nog nooit zo meegemaakt. Dat dan weer niet.

Dus ik weet het niet.

Echt niet.Ziek is het soiso
Alle reacties Link kopieren
Ah, Leo, wat naar!
Life is short. Eat dessert first.
Blijf het naar vinden Leo! Hoop zo dat het aandachttrekkerij is!
quote:-KING- schreef op 22 maart 2016 @ 16:21:

[...]

nee als de kat op schoot zit, blijf jij zitten. al wordt het middernacht.Ik moet plassen....
quote:Kittens schreef op 22 maart 2016 @ 21:48:

[...]

Ik moet plassen....Mee naar de kattenbak dan! Kan ze meteen leren hoe het moet
Zo leuk en bevredigend als het voortgangsgesprek op mijn werk was, zo belabberd was het functioneringsgesprek vanavond met mijn moeder. Ze vindt dat ik het zo druk heb en nergens tijd voor heb. Ik kom er nog steeds minstens twee keer per week, sinds ik een baan heb voor vier dagen. Alleen op andere momenten, en ik kom haar weinig toevallig tegen. Vrijdags deden we vaak ongeveer gelijk boodschappen en dinsdags zag ik haar vaak een momentje op de markt. Dus we zagen elkaar minstens vier keer per week, hoewel dat boodschappen doen voor mij niet veel toevoegde, hechtte ze er kennelijk toch veel waarde aan. Het enige waar ik nu echt niet aan toekom is dingen per direct doen. 's Morgens afspreken om 's middags naar het tuincentrum te gaan bijvoorbeeld.

Zelf heeft ze het ook gelukkig nog heel druk met vier clubjes per week en dus heeft zij soms ook geen tijd. Voor het gemak was ze dat vanavond even vergeten. En nu voel ik me gelijk een slechte dochter, terwijl ik anderen altijd vertel dat ze zich geen schuldgevoel moeten laten aanpraten. Bah!
quote:Kittens schreef op 22 maart 2016 @ 21:48:

[...]

Ik moet plassen....laat maar lopen.
very metal
je moeder moet niet zo zeiken fietsie. 2 keer per week is prima.
very metal
quote:-KING- schreef op 22 maart 2016 @ 22:41:

je moeder moet niet zo zeiken fietsie. 2 keer per week is prima.+1
quote:fietsie schreef op 22 maart 2016 @ 22:35:

belabberd was het functioneringsgesprek vanavond met mijn moeder.Functioneringsgesprek met je moeder?
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:fietsie schreef op 22 maart 2016 @ 22:35:

Zo leuk en bevredigend als het voortgangsgesprek op mijn werk was, zo belabberd was het functioneringsgesprek vanavond met mijn moeder. Ze vindt dat ik het zo druk heb en nergens tijd voor heb. Ik kom er nog steeds minstens twee keer per week, sinds ik een baan heb voor vier dagen. Alleen op andere momenten, en ik kom haar weinig toevallig tegen. Vrijdags deden we vaak ongeveer gelijk boodschappen en dinsdags zag ik haar vaak een momentje op de markt. Dus we zagen elkaar minstens vier keer per week, hoewel dat boodschappen doen voor mij niet veel toevoegde, hechtte ze er kennelijk toch veel waarde aan. Het enige waar ik nu echt niet aan toekom is dingen per direct doen. 's Morgens afspreken om 's middags naar het tuincentrum te gaan bijvoorbeeld.

Zelf heeft ze het ook gelukkig nog heel druk met vier clubjes per week en dus heeft zij soms ook geen tijd. Voor het gemak was ze dat vanavond even vergeten. En nu voel ik me gelijk een slechte dochter, terwijl ik anderen altijd vertel dat ze zich geen schuldgevoel moeten laten aanpraten. Bah!

Naar hè fietsie, dat je je bij je moeder dan tóch schuldig voelt, ook als anderen zeggen dat he het prima doet. Mijn moeder zegt regelmatig 'wanneer kom je weer eens' als ik net geweest ben, maar dan is ze dat vergeten. En ik ga altijd te snel weer weg... Maar ze vertelt elk verhaal minstens 3 keer per bezoek dus na een uur of twee ben ik er wel klaar mee. Je doet genoeg fietsie, t is voor haar ook gewoon weer even wennen...

Oh ja, en mijn moeder heeft en had geen idee hoeveel tijd werken én een huishouden samen kosten, want ze heeft al 50 jaar niet meer gewerkt. Dus ze snapt ook oprecht niet waarom ik niet mee kan naar allerlei events en afspraken. En ik ga het niet meer uitleggen.
The owls are not what they seem
quote:Solomio schreef op 22 maart 2016 @ 22:55:

[...]

Functioneringsgesprek met je moeder? Ga ik ook maar eens invoeren. Compleet met competentie lijst.
Stammers, ik moet morgen naar het ziekenhuis. En al is het alleen maar een intakgesprek wegens vage buikklachten en gebeurt er nog niks, ik ben er toch naar van. Ik heb buikpijn van de buikpijn zeg maar. Bah!
The owls are not what they seem
quote:Solomio schreef op 22 maart 2016 @ 22:55:

[...]

Functioneringsgesprek met je moeder? Ik had misschien even ' ' moeten gebruiken. Maar het voelde wel een beetje zo helaas.
quote:Peacy schreef op 22 maart 2016 @ 22:49:

[...]

+2

Nergens voor nodig dus, dat schuldgevoel. Maar herkenbaar, want ik ben geleidelijk aan ook steeds meer gaan werken en heb de andere dagen (nu) hard nodig voor schakelen tussen groepen en voorbereiding op de uiteenlopende lessen. En leren omgaan met de verantwoordelijheden die ik als juf meer heb dan als stagiaire. Mijn moeder begint daar nu enigszins aan te wennen. Klein borreltje doen Fietsie?

Ik kwam zomaar weer eens binnen vallen in de kroeg, lees te hooi en te gras wel mee dus weet iets over Herman, jarig, gejat idee, sollicitatie, blauwe bessen. Het noorderlicht vind ik trouwns prachtig, zou het graag eens op IJsland gaan bewonderen. Voorlopig blijft dat bij wensen want duur.
quote:LadyL0101 schreef op 22 maart 2016 @ 23:00:

Stammers, ik moet morgen naar het ziekenhuis. En al is het alleen maar een intakgesprek wegens vage buikklachten en gebeurt er nog niks, ik ben er toch naar van. Ik heb buikpijn van de buikpijn zeg maar. Bah!
very metal
quote:LadyL0101 schreef op 22 maart 2016 @ 23:00:

Stammers, ik moet morgen naar het ziekenhuis. En al is het alleen maar een intakgesprek wegens vage buikklachten en gebeurt er nog niks, ik ben er toch naar van. Ik heb buikpijn van de buikpijn zeg maar. Bah!He bah, sterkte!
Lady, sterkte voor morgen!

En Fietsie, ook zonder de " " snapte ik dat het soms zo kan voelen, zo'n gesprek.
quote:LadyL0101 schreef op 22 maart 2016 @ 22:57:

[...]

Naar hè fietsie, dat je je bij je moeder dan tóch schuldig voelt, ook als anderen zeggen dat he het prima doet. Mijn moeder zegt regelmatig 'wanneer kom je weer eens' als ik net geweest ben, maar dan is ze dat vergeten. En ik ga altijd te snel weer weg... Maar ze vertelt elk verhaal minstens 3 keer per bezoek dus na een uur of twee ben ik er wel klaar mee. Je doet genoeg fietsie, t is voor haar ook gewoon weer even wennen...

Oh ja, en mijn moeder heeft en had geen idee hoeveel tijd werken én een huishouden samen kosten, want ze heeft al 50 jaar niet meer gewerkt. Dus ze snapt ook oprecht niet waarom ik niet mee kan naar allerlei events en afspraken. En ik ga het niet meer uitleggen.Ik vind dus zelf dat ik helemaal niet zo druk ben, ik ben gewoon weer wat efficiënter in de dingen die ik doe. Dus ik wilde best een bakkie doen, maar ik wilde ook weer op tijd terug zijn voor als zoon thuis kwam van trainen. En dus kon ik niet wachten op dat bakkie tot ook mijn vader er weer was.
fietsie, veel vrouwen denken zo vaak en snel dat ze tekort schieten en voelen zich dan rot omdat ze denken dat ze teleurstellen. doe jezelf dat gevoel niet aan. het is zinloos en je moeder is niet verdrietig en zielig. dus stop dat schuldgevoel. NU!!!!!
very metal
jij zit met dat rotgevoel en je moeder zit nu lachend met chips een leuke film te kijken.
very metal
quote:fietsie schreef op 22 maart 2016 @ 23:02:

[...]

Ik had misschien even ' ' moeten gebruiken. Maar het voelde wel een beetje zo helaas.Oprecht rot dat jouw moeder je dat gevoel kan geven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven