Het stamcafé VIII
vrijdag 18 maart 2016 om 18:13
Deel acht van ons heerlijke café!
Ditmaal een mix tussen noordelijke sferen en het zonnige zuiden.
Virtueel kan tenslotte alles.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
Ditmaal een mix tussen noordelijke sferen en het zonnige zuiden.
Virtueel kan tenslotte alles.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
woensdag 23 maart 2016 om 01:32
woensdag 23 maart 2016 om 06:01
Goedemorgen.
Lady, succes vandaag.
Ik heb een lange dag, vanavond 'open avond' op mijn werk, dus na het werk nog tot 9 uur praten, praten, praten met allerlei mensen. Gelukkig kan ik vanochtend gewoon thuis blijven om een hele dikke berg nakijkwerk te doen. Scheelt toch weer wat uurtje opgesloten zitten op het werk.
Daarna gelukkig lang weekend, hopelijk morgen wat langer slapen (was vanmorgen om 4.20 klaarwakker, blergh)
Lady, succes vandaag.
Ik heb een lange dag, vanavond 'open avond' op mijn werk, dus na het werk nog tot 9 uur praten, praten, praten met allerlei mensen. Gelukkig kan ik vanochtend gewoon thuis blijven om een hele dikke berg nakijkwerk te doen. Scheelt toch weer wat uurtje opgesloten zitten op het werk.
Daarna gelukkig lang weekend, hopelijk morgen wat langer slapen (was vanmorgen om 4.20 klaarwakker, blergh)
woensdag 23 maart 2016 om 08:24
quote:Kittens schreef op 23 maart 2016 @ 07:29:
[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... 24eeb8.jpg[/img]
Mogguh. Zo na mijn thee even wat oefeningen voor mijn rug doen. Dat kreng blijft maar zeer doen.
wat een super foto.
Onze kittens stonden alweer paraat op een rijtje in de keuken. (Schrok me dood..sta brood te smeren voor de kinderen en zodra ik mij omdraai,breek ik bijna mijn nek...ninja kittens...)
Goedemorgen ieder!
Beterschap kittens!
[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... 24eeb8.jpg[/img]
Mogguh. Zo na mijn thee even wat oefeningen voor mijn rug doen. Dat kreng blijft maar zeer doen.
wat een super foto.
Onze kittens stonden alweer paraat op een rijtje in de keuken. (Schrok me dood..sta brood te smeren voor de kinderen en zodra ik mij omdraai,breek ik bijna mijn nek...ninja kittens...)
Goedemorgen ieder!
Beterschap kittens!
woensdag 23 maart 2016 om 08:49
Hahaha, Ninja kittens!
Succes vandaag Lady, hopelijk een goed intake gesprek!
Fietsie, I hear you! Moet je in het buitenland wonen, maakt t alleen maar erger. Vooral als je zus óók in het buitenland woont...!
Kittens, rugpijn omdat je zolang moest blijven zitten van King?
Nou, ga me maar eens aankleden, laatste dagje werken en dan tot 4 april vrij
Fietsie, I hear you! Moet je in het buitenland wonen, maakt t alleen maar erger. Vooral als je zus óók in het buitenland woont...!
Nou, ga me maar eens aankleden, laatste dagje werken en dan tot 4 april vrij
woensdag 23 maart 2016 om 08:50
quote:ana_isabel schreef op 23 maart 2016 @ 08:24:
[...]
wat een super foto.
Goedemorgen ieder!
Beterschap kittens!
Zo ben ik een paar keer over onze hond heen gevallen
(Hond is er niet meer)
En dank je voor de beterschap wens! Het gaat al wat beter, maar het schiet niet op. Heb al máánden last van mijn rug en ik doe toch braaf de oefeningen van de fysio).
[...]
wat een super foto.
Goedemorgen ieder!
Beterschap kittens!
Zo ben ik een paar keer over onze hond heen gevallen
(Hond is er niet meer)
En dank je voor de beterschap wens! Het gaat al wat beter, maar het schiet niet op. Heb al máánden last van mijn rug en ik doe toch braaf de oefeningen van de fysio).
woensdag 23 maart 2016 om 08:52
quote:ainne schreef op 23 maart 2016 @ 08:49:
Hahaha, Ninja kittens!
Nou, ga me maar eens aankleden, laatste dagje werken en dan tot 4 april vrij Dat heeft het niet beter gemaakt, maar volgend KING is het mijn eigen schuld. Had ik maar geen kat moeten nemen.
Hahaha, Ninja kittens!
Nou, ga me maar eens aankleden, laatste dagje werken en dan tot 4 april vrij Dat heeft het niet beter gemaakt, maar volgend KING is het mijn eigen schuld. Had ik maar geen kat moeten nemen.
woensdag 23 maart 2016 om 09:43
Lady, sterkte!
Fietsie, kut is dat zeg. KING zegt wijze dingen, luister naar hem!
Verder heb ik niet terug gelezen
Ik ga straks zooooooooooo lekker koken. Marokkaans dit keer. Rundvlees met dadels, honing en walnoten. Gezellig eerst naar de Marokkaanse slager, daar word ik altijd vrolijk van. En mn pakketje van de H&M wordt vanmiddag gebracht, ik ga een uurtje pt-ten en dan vanavond lekker samen met man. Prima dagje dus!
Fietsie, kut is dat zeg. KING zegt wijze dingen, luister naar hem!
Verder heb ik niet terug gelezen
Ik ga straks zooooooooooo lekker koken. Marokkaans dit keer. Rundvlees met dadels, honing en walnoten. Gezellig eerst naar de Marokkaanse slager, daar word ik altijd vrolijk van. En mn pakketje van de H&M wordt vanmiddag gebracht, ik ga een uurtje pt-ten en dan vanavond lekker samen met man. Prima dagje dus!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
woensdag 23 maart 2016 om 10:00
Ik kom even snel zwaaien. Op mijn werk-pc blijf ik raar genoeg ingelogd (ook als de pc herstart wordt). Maar op andere toestellen kan ik niet meer inloggen omdat ik mijn ww niet meer weet en een nieuwe aanvragen niet lukte en ik viva mailde vanaf een ander mailadres en zij dit koppelden aan mijn account en ik nu niets meer kan. Zelfs geen nieuw account aanmaken De technische dienst is er mee bezig. Maar dan weten jullie waar ik uithang!
PS: Ik lees jullie natuurlijk wel, dat spreekt...
PS: Ik lees jullie natuurlijk wel, dat spreekt...
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 23 maart 2016 om 12:51
quote:Peacy schreef op 23 maart 2016 @ 12:40:
Succes Blond! Hopelijk is het snel opgelost!
Fijn Lady dat volgende week meneer L meekan.
Kat klom net op schoot, blijft daar ook zitten. Oh, wacht, ze zit in m'n nek. Een maand geleden had ik dit nooit verwacht.
Succes Blond! Hopelijk is het snel opgelost!
Fijn Lady dat volgende week meneer L meekan.
Kat klom net op schoot, blijft daar ook zitten. Oh, wacht, ze zit in m'n nek. Een maand geleden had ik dit nooit verwacht.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best