paasweekend Leuven?

23-03-2016 12:10 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben het plan om dit weekend naar Leuven te gaan. Dit is redelijk dicht bij Brussel natuurlijk en na alles water daar gebeurt is twijfelen of het wel slim is.

Wat ook mee speelt is dat de winkels volgens mij gesloten zijn tijdens deze dagen (Pasen) en dat het weer niet echt mee zal werken.

Wat vinden jullie/wat zouden jullie doen?

Gaan of niet?
Als de winkels en ook musea dan gesloten zijn, wat ga je daar dan doen? Ik vind het wel gezelliger als ik in een stad ben, dat de winkels open zijn.
Ik ben vaak met Pasen in buitenlandse steden in Duitsland en België enzo vanwege een sporttoernooi, maar dan is het inderdaad niet leuk dat de winkels dicht zijn. Als dat ook nog geldt voor musea, blijft er niet heel veel over om te doen behalve een kroeg in duiken. Persoonlijk zou ik dat dan net zo lief in mijn eigen stad doen, of eentje binnen een half uur met de trein.

Ik weet ook niet hoe je naar Leuven wilde reizen? Met de trein heb je misschien last van uitvallende treinen (al schijnt het vandaag allemaal alweer normaal te rijden), met de auto misschien grenscontrole en wachten.

En zijn hotels nog betaalbaar op zo'n korte termijn?
You can never have too many hats, gloves and shoes
Zondag en maandag zijn volgens mij alle winkels dicht, de musea zijn dan ook gesloten vrees ik. Ik zou geen schrik hebben om naar Leuven te gaan, ik zie echt niet meteen in waarom er daar iets zou gebeuren. Noot: ik zit nu op de trein naar Antwerpen en ben niet heel bang (eerder stress voor m'n afspraak ). Gisteren zat ik in Brussel en was ik vooral bang dat de treinen niet meer zouden rijden en dat ik daar dus vast zou zitten.

Maar als je echt bang bent, zou ik het niet doen.
Alle treinen rijden trouwens weer normaal.
Er is geen grenscontrole tussen Nederland en België, althans m'n vriend kwam gisteren geen grenscontrole tegen.
quote:tvp schreef op 23 maart 2016 @ 12:24:

Er is geen grenscontrole tussen Nederland en België, althans m'n vriend kwam gisteren geen grenscontrole tegen.Vandaag vette files door grenscontroles... http://nos.nl/artikel/209 ... les-aan-grens-belgie.html
You can never have too many hats, gloves and shoes
Ja, ik zag het op het nieuws. Maar die files staan blijkbaar alleen op snelwegen, op B-wegen kun je doorrijden. (Lekker zinvol dus, die controles...)
Ik snap niet zo goed wat je met deze vraag wil. Het gaat er toch om of jij wil gaan?! Wat maakt het dan uit wat andere zouden doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven