Het stamcafé VIII

18-03-2016 18:13 3006 berichten
Deel acht van ons heerlijke café!

Ditmaal een mix tussen noordelijke sferen en het zonnige zuiden.

Virtueel kan tenslotte alles.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
geloof dat ik net mijn blender heb opgeblazen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 23 maart 2016 @ 12:54:

geloof dat ik net mijn blender heb opgeblazen Zie nu op tv hoe blenders gemaakt worden..
quote:ana_isabel schreef op 23 maart 2016 @ 13:00:

[...]

Zie nu op tv hoe blenders gemaakt worden.. en dan durven mensen te zeggen dat toeval niet bestaat
quote:rosanna08 schreef op 23 maart 2016 @ 12:54:

geloof dat ik net mijn blender heb opgeblazen Hoe krijg je het voor elkaar!
quote:Peacy schreef op 23 maart 2016 @ 13:12:

[...]

Hoe krijg je het voor elkaar!geen idee, ik was een smoothie aan het maken met bevroren fruit, dat doe ik wel vaker, maar nu wilde het niet helemaal en ineens had ik geen stroom meer Aardlek lag eruit, weer omgezet en alles doet het weer, behalve mijn blender
quote:Eleonora-1 schreef op 23 maart 2016 @ 07:27:

[...]

Yas, heb je die docu gezien over een jaar met Prins Charles?

Ik heb 'm opgenomen.

Woonden we nou maar in de schuilkelder he, dan konden we 'm samen kijken.Nee! Kan ik het ergens terugzien?
quote:rosanna08 schreef op 23 maart 2016 @ 13:14:

[...]

geen idee, ik was een smoothie aan het maken met bevroren fruit, dat doe ik wel vaker, maar nu wilde het niet helemaal en ineens had ik geen stroom meer Aardlek lag eruit, weer omgezet en alles doet het weer, behalve mijn blender Balen zeg! Wat moet je nu zonder blender?
Dag allen. Nog steeds geen mail van Viva mbt mijn account en thuis niet kunnen inloggen. Nu ik even ingelogd ben op werk: waar doe ik mijn verzoek tot antwoord en oplossing voor mijn probleem? Iemand een idee? Niet op het CM topic denk ik?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Contact? Helemaal onderaan en het houdt het midden tussen copyright en colofon.

Ik heb wel rare mail gehad. Maar of die van hen is. Geen idee.

Misschien dat dit helpt? https://www.youtube.com/watch?v=PShaO_2-FFg

Doei!
Is het niet makkelijker om je account te laten anonimiseren terug te komen als oublond1?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Trouwens supergoed nieuws gekregen over ziek familielid. Het is uitstel van executie, daar zijn we ons allemaal meer dan van bewust maar dat maakt me niet minder blij.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 23 maart 2016 @ 16:39:

Is het niet makkelijker om je account te laten anonimiseren terug te komen als oublond1?Dat wilde ik gisteren ook doen, echter ik kan geen nieuw account aanmaken om een of andere reden. Ik maakte OlleGrieze aan met een ander ww en ander mailadres, maar computer says no. En toen ik het opnieuw probeerde kreeg ik de boodschap dat deze nick al bestond. Ja duh... net door mij aangemaakt, maar ik kan niet inloggen! Ik denk dat er een probleem met het ip adres is. Of misschien ben ik zonder het te weten gepermaband?
quote:hatsetats schreef op 23 maart 2016 @ 16:44:

Trouwens supergoed nieuws gekregen over ziek familielid. Het is uitstel van executie, daar zijn we ons allemaal meer dan van bewust maar dat maakt me niet minder blij.Dat is ook nieuws om blij van te worden. Zolang er kwaliteit van leven is, zeker!
'n Avond!

Is er bier?

En Ollegrieze, heb je het linkje in je bevestigingsmail aangeklikt?
quote:yasmijn schreef op 23 maart 2016 @ 13:14:

[...]

Nee! Kan ik het ergens terugzien?

Op RTL XL staat ie zeggen ze bij de aftiteling.

Erg leuk.

Wat een heerlijk volk, de Engelsen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 23 maart 2016 @ 18:07:

'n Avond!

Is er bier?

En Ollegrieze, heb je het linkje in je bevestigingsmail aangeklikt?

Me dunkt!
Oh Leo, ik heb je gehoord! Wat een irritante commercial zeg, maar het feit dat jij hem hebt ingesproken maakt het helemaal goed. Ik heb ook op mijn werk vol trots verteld dat ik die inspreekmevrouw ken van het wereldwijde web
quote:Eleonora-1 schreef op 23 maart 2016 @ 18:32:

[...]

[afbeelding]

Me dunkt!Ah dank Leo, daar kan ik wel een uurtje mee vooruit .
quote:hatsetats schreef op 23 maart 2016 @ 16:44:

Trouwens supergoed nieuws gekregen over ziek familielid. Het is uitstel van executie, daar zijn we ons allemaal meer dan van bewust maar dat maakt me niet minder blij.Je kunt weer even uitademen. .heel begrijpelijk.
Hoe was de dag?

Hats, fijn, goed nieuws betreffende dat familielid.

De vriend die gisteren een aankondiging van zelfmoord deed is spoorloos verdwenen.

Erg raar.

Verder heb ik mijn dochter vandaag officieel ingeschreven voor de middelbare school. Ook weer geregeld.

Gisteren bij de Action geweest.

Ligt het nou aan mij of wordt 'ie echt duurder?
quote:Lady_Voldemort schreef op 23 maart 2016 @ 18:33:

Oh Leo, ik heb je gehoord! Wat een irritante commercial zeg, maar het feit dat jij hem hebt ingesproken maakt het helemaal goed. Ik heb ook op mijn werk vol trots verteld dat ik die inspreekmevrouw ken van het wereldwijde web Ja, het is een suffe campagne maar....ik word minder gehaat dan bij Fonq, dat is weer winst.
De dingen die leuk zijn bij Action worden duurder, maar ja, inflatie he.

Leuk dat je je dochter hebt ingeschreven, Leo. Kan ze zich er al iets bij voorstellen?

Ik ben een geweldige handelaar op Marktplaats. Dat wist ik niet, maar ik heb dus verborgen kanten.
quote:Eleonora-1 schreef op 23 maart 2016 @ 18:39:

[...]

Ja, het is een suffe campagne maar....ik word minder gehaat dan bij Fonq, dat is weer winst.Wordt het ook op tv uitgezonden?
quote:Eleonora-1 schreef op 23 maart 2016 @ 18:39:

[...]

Ja, het is een suffe campagne maar....ik word minder gehaat dan bij Fonq, dat is weer winst.Hen je ook een linkje of moet ik het echt op de radio horen?
I like being a mess. It's who I am.
quote:barbaracartland schreef op 23 maart 2016 @ 18:43:

De dingen die leuk zijn bij Action worden duurder, maar ja, inflatie he.

Leuk dat je je dochter hebt ingeschreven, Leo. Kan ze zich er al iets bij voorstellen?

Ik ben een geweldige handelaar op Marktplaats. Dat wist ik niet, maar ik heb dus verborgen kanten.

Leuk dat je zulke onontdekte talenten ontdekt!

Mijn dochter kan zich geen klap voorstellen bij de middelbare school.

Binnenkort wil ik eigenlijk een paar uur meelopen met haar, met een klas.

Ze is tenslotte autistisch en ik wil haar niet in het diepe gooien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven