Het stamcafé VIII

18-03-2016 18:13 3006 berichten
Deel acht van ons heerlijke café!

Ditmaal een mix tussen noordelijke sferen en het zonnige zuiden.

Virtueel kan tenslotte alles.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

O middelbare scholen, pfffff dat is hier een drama. Kan zomaar zo zijn dat je op nummer 11 van de door jou 12 opgegeven scholen terecht komt. Is dat elders ook zo?
quote:Eleonora-1 schreef op 23 maart 2016 @ 19:57:

[...]

O ja?

Vertel....

Of bedoel je vanwege hier?Ja van hier, lijkt soms alsof je elkaar echt kent.
quote:Eleonora-1 schreef op 23 maart 2016 @ 19:07:

[...]

Jawor

Het is een spot van de belastingdienst.

Ik zeg:'moeilijk, moeilijk, mijn mán, díe is moeilijk, vergeleken met hem is dit één groot feest....

En dan zegt de vaste BD stem: 'u mag weer aangifte doen.'

Komt heel vaak voorbij. Ik hoor 'm in de auto echt zeker twee keer per dag tijdens het halen en brengen van mijn dochter.O. Leuk... BD is natuurlijk ook de belastingdienst
Ben weer snipsnotverkouden
Alle reacties Link kopieren
Ik kook gewoon te lekker!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Neee ben jij dat?!?!?????!!!!
quote:Star schreef op 23 maart 2016 @ 20:11:

O middelbare scholen, pfffff dat is hier een drama. Kan zomaar zo zijn dat je op nummer 11 van de door jou 12 opgegeven scholen terecht komt. Is dat elders ook zo?Hier niet. Je kunt hier overal aangenomen worden, tenzij je een bijzonder geval bent (heel laag advies). Aan de andere kant heb je ook geen uitwijkmogelijkheden. Als de school in ons dorp ons niet bevalt, is de dichtstbijzijnde 20 kilometer verder.
quote:hatsetats schreef op 23 maart 2016 @ 20:19:

Ik kook gewoon te lekker!
ik kook gewoon te smerig, kan er geen reet van. maar ik blijf proberen.
very metal
ik haat koken gewoon.
very metal
quote:-KING- schreef op 23 maart 2016 @ 20:28:

ik kook gewoon te smerig, kan er geen reet van. maar ik blijf proberen.Dat vind ik dan wel weer dapper. En laten we wel wezen: vies eten is ook eten.
quote:-KING- schreef op 23 maart 2016 @ 20:29:

ik haat koken gewoon.Ik ook, maar kan wel iets eetbaars produceren.

ik haat koken gewoon.Jij hebt vast andere talenten

ik haat koken gewoon.Echt? Daar kan ik me dus echt niks bij voorstellen, ik heb er zoveel lol in. En in het opeten nog meet!

ik haat koken gewoon.Ik kook nooit. Ik maak wel eten klaar, maar koken kun je het echt niet noemen. Ondanks dat mijn wrochtsels soms best wel te eten zijn, maar dat schrijf ik dan eerder toe aan toeval dan aan mijn keukentalenten.
quote:Lady_Voldemort schreef op 23 maart 2016 @ 20:30:

[...]

Dat vind ik dan wel weer dapper. En laten we wel wezen: vies eten is ook eten.zo is het, ik sla me er altijd weer door heen.
very metal
Ik kan echt prima volgens een recept koken, niets moeilijks aan. Maar gewoon echt niet leuk!
quote:Moiren_ schreef op 23 maart 2016 @ 20:31:

[...]

Ik ook, maar kan wel iets eetbaars produceren.ik soms.
very metal
Ik kan wel koken maar zou het niet erg vinden om het nooit meer te doen zeg maar.

Vanmiddag is mijn schoonvader aan de morfinepomp gegaan, na maanden sukkelen en ziekenhuis in en ziekenhuis uit was zijn wens om thuis te sterven. Maar nu is hij thuis en krijgt hij er eigenlijk niets meer van mee. Nou ja wel fijn geen pijn en hopelijk dringt het besef van thuis zijn toch nog een beetje door. Achter in de 80 is hij dus we klagen niet hoor.
I like being a mess. It's who I am.
quote:SaveTheDay schreef op 23 maart 2016 @ 20:31:

[...]

Jij hebt vast andere talenten eh.. ff denken... nee eigenlijk niet.
very metal
quote:hatsetats schreef op 23 maart 2016 @ 20:32:

[...]

Echt? Daar kan ik me dus echt niks bij voorstellen, ik heb er zoveel lol in. En in het opeten nog meet!ik wou dat ik dat had, soms kijk ik 24 kitchen en dan word ik een soort van enthousiast, maar ik heb er gewoon geen gevoel voor.
very metal
quote:Moiren_ schreef op 23 maart 2016 @ 20:34:

Ik kan echt prima volgens een recept koken, niets moeilijks aan. Maar gewoon echt niet leuk!Ik vind het wel leuk als mijn zoveelste vindsel op Allerhande in de smaak blijkt te vallen bij mijn huisgenoten.
quote:-KING- schreef op 23 maart 2016 @ 20:28:

ik kook gewoon te smerig, kan er geen reet van. maar ik blijf proberen.quote:-KING- schreef op 23 maart 2016 @ 20:29:

ik haat koken gewoon.Het is je vergeven, als je koken haatq is het ook moeilijk. Ik ken iemand die koken leuk vindt en er ook geen reet van kan. Zelf vinden zij en haar man de brouwsels wel heel lekker.
Herkenbaar, Ally. Dubbel ook: iemand is klaar, maar soms ben je er zelf nog niet klaar voor dat diegene weggaat. Zeg maar.

Iets eenvoudiger: ik ben geen beste kok, ook geen slechte, maar vandaag bakte ik een visje (veertigdagentijd, ouwe) en dat was een lekker visje.
quote:Lady_Voldemort schreef op 23 maart 2016 @ 20:32:

[...]

Ik kook nooit. Ik maak wel eten klaar, maar koken kun je het echt niet noemen. Ondanks dat mijn wrochtsels soms best wel te eten zijn, maar dat schrijf ik dan eerder toe aan toeval dan aan mijn keukentalenten. bij mij is het ook toeval als het lukt. of ik heb echt goeie tips gehad. (zuurkool en aardappelen niet in 1 pan koken, geen kiwi een tijdje in de yoghurt laten staan, pastasaus een tijdje op laten staan)
very metal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven