Het stamcafé VIII

18-03-2016 18:13 3006 berichten
Deel acht van ons heerlijke café!

Ditmaal een mix tussen noordelijke sferen en het zonnige zuiden.

Virtueel kan tenslotte alles.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

quote:Lady_Voldemort schreef op 23 maart 2016 @ 20:38:

[...]

Ik vind het wel leuk als mijn zoveelste vindsel op Allerhande in de smaak blijkt te vallen bij mijn huisgenoten.De reden waarom ik het echt niet leuk meer vind, het wordt toch niet gegeten.
Alle reacties Link kopieren
quote:AllyMcBeal schreef op 23 maart 2016 @ 20:36:

Ik kan wel koken maar zou het niet erg vinden om het nooit meer te doen zeg maar.

Vanmiddag is mijn schoonvader aan de morfinepomp gegaan, na maanden sukkelen en ziekenhuis in en ziekenhuis uit was zijn wens om thuis te sterven. Maar nu is hij thuis en krijgt hij er eigenlijk niets meer van mee. Nou ja wel fijn geen pijn en hopelijk dringt het besef van thuis zijn toch nog een beetje door. Achter in de 80 is hij dus we klagen niet hoor.kut zeg
very metal
quote:-KING- schreef op 23 maart 2016 @ 20:40:

[...]

bij mij is het ook toeval als het lukt. of ik heb echt goeie tips gehad. (zuurkool en aardappelen niet in 1 pan koken, geen kiwi een tijdje in de yoghurt laten staan, pastasaus een tijdje op laten staan)Waarom niet?
Wat ik écht niet kan, is (naast vast nog honderd andere zaken) een huis inrichten. Ik kan er een bank inzetten en een kast en alles, maar dat VT-wonengevoel heb ik niet. Nu kan het me ook echt niet schelen, dus dat is dan weer fijn.
quote:fietsie schreef op 23 maart 2016 @ 20:39:

Het is je vergeven, als je koken haatq is het ook moeilijk. Ik ken iemand die koken leuk vindt en er ook geen reet van kan. Zelf vinden zij en haar man de brouwsels wel heel lekker.
very metal
quote:-KING- schreef op 23 maart 2016 @ 20:37:

[...]

ik wou dat ik dat had, soms kijk ik 24 kitchen en dan word ik een soort van enthousiast, maar ik heb er gewoon geen gevoel voor.24 kitchen lijkt altijd heel simpel maar is echt niet altijd koken-voor-beginners.
Ik wil geen vt wonen gevoel. Ik zou me er echt ongelukkig in voelen.
quote:barbaracartland schreef op 23 maart 2016 @ 20:42:

Wat ik écht niet kan, is (naast vast nog honderd andere zaken) een huis inrichten. Ik kan er een bank inzetten en een kast en alles, maar dat VT-wonengevoel heb ik niet. Nu kan het me ook echt niet schelen, dus dat is dan weer fijn.Oh bah eenheidsworst van VT wonen
I like being a mess. It's who I am.
quote:Moiren_ schreef op 23 maart 2016 @ 20:41:

[...]

Waarom niet?

dan kan het zijn dat je aardappelen niet gaan worden. volgens mij hebben wij het hier al eens over gehad haha

edit; gaar bedoel ik.
very metal
Ik haat koken ook! Ik kan het wel, maar heb er zó geen zin meer in aan het eind van de middag.

Inrichten kan ik dan weer wel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:barbaracartland schreef op 23 maart 2016 @ 20:40:

Herkenbaar, Ally. Dubbel ook: iemand is klaar, maar soms ben je er zelf nog niet klaar voor dat diegene weggaat. Zeg maar.

Iets eenvoudiger: ik ben geen beste kok, ook geen slechte, maar vandaag bakte ik een visje (veertigdagentijd, ouwe) en dat was een lekker visje.vis heb ik opgegeven, brandt altijd aan mijn pan vast, welke vis, pan, boter of olie ik ook gebruik. ik ben vervloekt denk ik.
very metal

Ik kan wel koken maar zou het niet erg vinden om het nooit meer te doen zeg maar.

Vanmiddag is mijn schoonvader aan de morfinepomp gegaan, na maanden sukkelen en ziekenhuis in en ziekenhuis uit was zijn wens om thuis te sterven. Maar nu is hij thuis en krijgt hij er eigenlijk niets meer van mee. Nou ja wel fijn geen pijn en hopelijk dringt het besef van thuis zijn toch nog een beetje door. Achter in de 80 is hij dus we klagen niet hoor.Ach AllyMcBeal, sterkte
quote:-KING- schreef op 23 maart 2016 @ 20:44:

[...]

dan kan het zijn dat je aardappelen niet gaan worden. volgens mij hebben wij het hier al eens over gehad haha

Tussen de romantische berichten door? Staat me niets van bij.

En altijd gare aardappelen.

Vanmiddag is mijn schoonvader aan de morfinepomp gegaan, na maanden sukkelen en ziekenhuis in en ziekenhuis uit was zijn wens om thuis te sterven. Maar nu is hij thuis en krijgt hij er eigenlijk niets meer van mee. Nou ja wel fijn geen pijn en hopelijk dringt het besef van thuis zijn toch nog een beetje door. Achter in de 80 is hij dus we klagen niet hoor.
quote:-KING- schreef op 23 maart 2016 @ 20:36:

[...]

eh.. ff denken... nee eigenlijk niet. Sssshhhh stil maar kom maar even
quote:fietsie schreef op 23 maart 2016 @ 20:43:

[...]

24 kitchen lijkt altijd heel simpel maar is echt niet altijd koken-voor-beginners.Ik voel me altijd n beetje Rudolf als iksta te kokkerellen
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:-KING- schreef op 23 maart 2016 @ 20:46:

[...]

vis heb ik opgegeven, brandt altijd aan mijn pan vast, welke vis, pan, boter of olie ik ook gebruik. ik ben vervloekt denk ik.

kan. Misschien kunnen Meerminman en Mosseljongen je nog redden...

Ik kan echt niet inrichten. Mijn man doet dat. Ik houd wel van kunst, vreemd genoeg en ik kan dingen ook lelijk vinden. Ik vind gewoon veel dingen wel leuk.
quote:fietsie schreef op 23 maart 2016 @ 20:43:

[...]

24 kitchen lijkt altijd heel simpel maar is echt niet altijd koken-voor-beginners.nee en dan die meterslange ingredientenlijsten!
very metal
quote:-KING- schreef op 23 maart 2016 @ 20:44:

[...]

edit; gaar bedoel ik.Nooit van gehoord

[...]

vis heb ik opgegeven, brandt altijd aan mijn pan vast, welke vis, pan, boter of olie ik ook gebruik. ik ben vervloekt denk ik.Vis is het allergemakkelijkste!
quote:hatsetats schreef op 23 maart 2016 @ 20:48:

[...]

Ik voel me altijd n beetje Rudolf als iksta te kokkerellen

Soms denk ik, mennn ik ben goed

En heel soms zeg ik het hardop.
quote:Nouschi schreef op 23 maart 2016 @ 20:44:

Ik haat koken ook! Ik kan het wel, maar heb er zó geen zin meer in aan het eind van de middag.

Inrichten kan ik dan weer wel.vaasje hier, krukje daar
very metal
quote:hatsetats schreef op 23 maart 2016 @ 20:48:

[...]

Ik voel me altijd n beetje Rudolf als iksta te kokkerellenThe rednosed reindeer?
I like being a mess. It's who I am.
quote:-KING- schreef op 23 maart 2016 @ 20:52:

[...]

vaasje hier, krukje daarPrecies! Beetje VT wonen
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

[...]

vis heb ik opgegeven, brandt altijd aan mijn pan vast, welke vis, pan, boter of olie ik ook gebruik. ik ben vervloekt denk ik.Bij mij gaat de vis altijd stuk. Wat voor zeebeest ik ook in de pan gooi, het loopt altijd uit op brokken. Gelukkig doen ze daar bij mij thuis niet zo moeilijk over, het scheelt weer snijden en kauwen en zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven