Het stamcafé VIII

18-03-2016 18:13 3006 berichten
Deel acht van ons heerlijke café!

Ditmaal een mix tussen noordelijke sferen en het zonnige zuiden.

Virtueel kan tenslotte alles.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

quote:-KING- schreef op 23 maart 2016 @ 21:03:

[...]

geen laven?

Oh man. Ik had zo'n tante. Die bewaarde heur afstandsbediening in een lavenafstandsbedieningbewaarbakje. Kon je kopen bij Kijkshop. Net zoals het lavenkruidenrekje.

Nee, dat soort dingen heb ik niet. Het is hier leeg en licht en er staat een plant. Ik ben zelf gelukkig een ruimtevullende aanwezigheid.
quote:SaveTheDay schreef op 23 maart 2016 @ 21:00:

[...]

Oh, goed zo dan hoef ik je ook niet aan mijn boezem te drukken Moet je ook helemaal niet willen, die sik kriebelt zo tussen je tieten.
quote:hatsetats schreef op 23 maart 2016 @ 21:05:

[...]

Ja of we kijken elkaar aan en zeggen 'godverdomme wat lekker!'Ja wij zouden eens samen moeten koken Hats! We zouden volle zalen trekken
Alle reacties Link kopieren
quote:AllyMcBeal schreef op 23 maart 2016 @ 21:01:

[...]

Met van die schattige kleine paaseitjes en haasjes er in? Aan pastelkleurige strikjes?ja die heb ik, hele middag mee bezig geweest. nou ff uitzakken met bier en shoarma hoor.
very metal
quote:barbaracartland schreef op 23 maart 2016 @ 21:06:

[...]

lavenafstandsbedieningbewaarbakje
Mie is ook een naar product, een soort van smaaktechnisch zwart gat. Net zoals courgette. De combinatie van die twee kan alleen tot de Apocalyps leiden.
quote:Nouschi schreef op 23 maart 2016 @ 21:01:

[...]

Tssssk voorjaarstakken natuurlijk. Had ik al lang verteld. Normaal een grote vaas met pauwenveren schattig
very metal

[...]

Oh man. Ik had zo'n tante. Die bewaarde heur afstandsbediening in een lavenafstandsbedieningbewaarbakje. Kon je kopen bij Kijkshop. Net zoals het lavenkruidenrekje.

Nee, dat soort dingen heb ik niet. Het is hier leeg en licht en er staat een plant. Ik ben zelf gelukkig een ruimtevullende aanwezigheid.Ik ken iemand die had een heel lavendorp In de tuin
quote:Nouschi schreef op 23 maart 2016 @ 21:03:

[...]

Koop een vleesthermometer!daar denk ik nou nooit aan. alleen als ik vlees in de oven heb. maar dan zijn de winkels al dicht.
very metal
quote:SaveTheDay schreef op 23 maart 2016 @ 21:07:

[...]

Ja wij zouden eens samen moeten koken Hats! We zouden volle zalen trekken
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Lady_Voldemort schreef op 23 maart 2016 @ 21:06:

[...]

Moet je ook helemaal niet willen, die sik kriebelt zo tussen je tieten.Gut ja
quote:barbaracartland schreef op 23 maart 2016 @ 21:08:

Mie is ook een naar product, een soort van smaaktechnisch zwart gat. Net zoals courgette. De combinatie van die twee kan alleen tot de Apocalyps leiden.

Mie is ook een naar product, een soort van smaaktechnisch zwart gat. Net zoals courgette. De combinatie van die twee kan alleen tot de Apocalyps leiden.Jaren geleden is het me per abuis één keer gelukt, nestjesmie. En toen had ik zomaar ineens een wok vol met overheerlijke afhaalchineesbami, voor drie euro of zo. Dus het schijnt wel te kunnen. Er zat trouwens geen courgette in, heer nee. Ik vind courgette echt niet lekker, al eet ik het wel als het moet.
quote:SaveTheDay schreef op 23 maart 2016 @ 21:00:

[...]

Oh, goed zo dan hoef ik je ook niet aan mijn boezem te drukken
very metal

Mie is ook een naar product, een soort van smaaktechnisch zwart gat. Net zoals courgette. De combinatie van die twee kan alleen tot de Apocalyps leiden.Courgette eet ik dus echt zo vaak! Gevuld en dan in de oven, in stukjes door de pasta, gestoofd met tomaat. Of ik bak ermee, het gaat gepureerd in cake, pannenkoekbeslag.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
tering ik kan jullie niet bijhouden, ouwe ipad trekt het niet.
very metal
quote:SaveTheDay schreef op 23 maart 2016 @ 21:10:

[...]

Ik ken iemand die had een heel lavendorp In de tuin Ik kwam vroegah nogal eens langs de woning van Pierre Kartner, en die had een kudde smurfen in zijn tuin
Ja courgette door de pastasaus ik hou van de bite.

[...]

very metal
quote:Lady_Voldemort schreef op 23 maart 2016 @ 21:06:

[...]

Moet je ook helemaal niet willen, die sik kriebelt zo tussen je tieten.mijn sik is heel zacht hoor, ik laat er elke dag een uur lang conditioner intrekken.
very metal
quote:hatsetats schreef op 23 maart 2016 @ 21:13:

[...]

Courgette eet ik dus echt zo vaak! Gevuld en dan in de oven, in stukjes door de pasta, gestoofd met tomaat. Of ik bak ermee, het gaat gepureerd in cake, pannenkoekbeslag.Ik eet het ook veel, want het groeit als een malle in de moestuin in augustus, maar ik vind het alleen lekker als de andere ingredienten lekker zijn. Dus gevuld uit de oven is prima en als onderdeel van de groente in een saus mag het ook, maar De Courgette An Sich vind ik ongelooflijk dom.

Mie is ook een naar product, een soort van smaaktechnisch zwart gat. Net zoals courgette. De combinatie van die twee kan alleen tot de Apocalyps leiden.ik voel een blackmetal lyric aankomen..
very metal
quote:Lady_Voldemort schreef op 23 maart 2016 @ 21:13:

[...]

Jaren geleden is het me per abuis één keer gelukt, nestjesmie. En toen had ik zomaar ineens een wok vol met overheerlijke afhaalchineesbami, voor drie euro of zo. Dus het schijnt wel te kunnen. Er zat trouwens geen courgette in, heer nee. Ik vind courgette echt niet lekker, al eet ik het wel als het moet.Oh, ik voel de pijn. Dat je iets een keer heel lekker gekookt hebt en dat het dan niet lukt het nog een keer te doen. Ik maak daarom maar nasi, dat is makkelijker.
quote:barbaracartland schreef op 23 maart 2016 @ 21:21:

[...]

Ik eet het ook veel, want het groeit als een malle in de moestuin in augustus, maar ik vind het alleen lekker als de andere ingredienten lekker zijn. Dus gevuld uit de oven is prima en als onderdeel van de groente in een saus mag het ook, maar De Courgette An Sich vind ik ongelooflijk dom.En ze zijn ook altijd zo groot, courgettes uit de moestuin. En zo veel. Ik woon in een voormalig tuindersdorp waar nog flink wordt gemoestuinierd, en de hobbytuinders weten zelf ook geen weg meer met hun courgettes. Tijdens de courgettecampagne staat er hier op iedere straathoek een kist monstrueuze courgettes, gratis af te halen.
niet zo zeiken hoor, een courgette schuif je toch zo naar binnen?

nog een fijne avond mensen
very metal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven