Het stamcafé VIII

18-03-2016 18:13 3006 berichten
Deel acht van ons heerlijke café!

Ditmaal een mix tussen noordelijke sferen en het zonnige zuiden.

Virtueel kan tenslotte alles.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
Zoiets Barb?

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Star schreef op 23 maart 2016 @ 20:11:

O middelbare scholen, pfffff dat is hier een drama. Kan zomaar zo zijn dat je op nummer 11 van de door jou 12 opgegeven scholen terecht komt. Is dat elders ook zo?

Hier niet hoor.

Ik kon gewoon kiezen.
quote:Star schreef op 23 maart 2016 @ 20:11:

O middelbare scholen, pfffff dat is hier een drama. Kan zomaar zo zijn dat je op nummer 11 van de door jou 12 opgegeven scholen terecht komt. Is dat elders ook zo?Niet voor alle scholen. Kind is ingeloot, dus erg blij
quote:SaveTheDay schreef op 23 maart 2016 @ 20:12:

[...]

Ja van hier, lijkt soms alsof je elkaar echt kent.

Is zo.

Gezellig he?
quote:-KING- schreef op 23 maart 2016 @ 21:25:

[...]

ik voel een blackmetal lyric aankomen..

Mijn computer is traag, maar ik snap het idee.

Al wordt het nog lastig courgettes te koppelen aan de apocalyps. Tasteless en murderous kunnen er wel in.
Ja, dat Nouschi. Het combineerde wel heel goed met de donkereikenmeubels, maar het was zo lelijk. En ik ben Eftelingadept, kejjenagaan.
Mijn schoonvader voerde courgettes vroeger aan het vee. Op zich geen gek idee.
quote:barbaracartland schreef op 23 maart 2016 @ 21:33:

[...]

Mijn computer is traag, maar ik snap het idee.

Al wordt het nog lastig courgettes te koppelen aan de apocalyps. Tasteless en murderous kunnen er wel in.Gezien de mate waarin courgettes hier de buurt overwoekeren kan ik me best indenken dat ze op een goede dag de wereld overnemen. Zeker als we er nog een nutty professor bij betrekken die de courgettes genetisch manipuleert waardoor ze zelfstandig kunnen denken en handelen.
ik ben dol op koken, hoe uitgebreider, hoe beter

(Leo, ik zou de naam van de school even weghalen, je hebt idioten.... )

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Courgetten... Daar maak ik pasta van. En dat lust ik wel. Van die warme kleffe komkommers ben ik niet zo dol op.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:rosanna08 schreef op 23 maart 2016 @ 21:43:

ik ben dol op koken, hoe uitgebreider, hoe beter

(Leo, ik zou de naam van de school even weghalen, je hebt idioten.... )

Eens Leo, niet verstandig.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lady_Voldemort schreef op 23 maart 2016 @ 21:39:

[...]

Gezien de mate waarin courgettes hier de buurt overwoekeren kan ik me best indenken dat ze op een goede dag de wereld overnemen. Zeker als we er nog een nutty professor bij betrekken die de courgettes genetisch manipuleert waardoor ze zelfstandig kunnen denken en handelen.That one day, courgettes will rise up and live out!
quote:barbaracartland schreef op 23 maart 2016 @ 21:52:

[...]

That one day, courgettes will rise up and live out!

nee joh, de courgette is een lieflijk en onschuldig plantje

mwhoehahahahahaaa

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik eet ze niet.

Courgettes.

Smaken naar niks en lijken me te veel op die peulen uit 'The invasion of the body snatchers'.
quote:Eleonora-1 schreef op 23 maart 2016 @ 22:11:

Ik eet ze niet.

Courgettes.

Smaken naar niks en lijken me te veel op die peulen uit 'The invasion of the body snatchers'.

Oh om die film heb ik zo verschrikkelijk gelachen!

Wortels zijn trouwens ook best eng.

Die lust ik alleen rauw.

In een vorig leven was ik vast een konijn.
Tsk. Wortels eng.

Seksie zal je bedoelen.

Stelletje barbaren.

En toen ineens had ik heel veel RL, maar gelukkig was het hier niet heel druk, zodat ik om kwart voor bedtijd nog wel effe kon bijlezen. Ik heb 'paasvakantie' mag dinsdag pas weer werken. Lekker lang weekend. Kinderen ook, dus dat is gezellig. Jongste moet morgen nog een half dagje. Middelste niet want die heeft donderdagochtend altijd maar een uur les en dat laten ze ook maar vervallen. Oudste heeft wel een lange dag.
Ik had ook een RL, en ik mis het leukste onderwerp. Koken.

Ik kan daar zo van genieten. Soms gaat er iets mis (zoals vandaag, maar is het nog wel prima te eten), vaak lukt het wel goed. Gelukkig!

Slaap lekker iedereen!
Ally, sterks met je schoonvader.

Ik was op de bank in slaap gevallen, ben net naar bed verhuisd en las even terug.
En ik wil gaan afsluiten met een semi stichtelijk woord (toch geen hond die het leest tot morgenochtend):

Ik ben nog steeds heel blij met dit topic, qua zweer en zo.

Een soort van oase en vluchtheuvel middenin de woelige forumzee.

En als je al een binnensmonds kotsje op voelt komen nu maak ik het nog even erger door een glitterplaatje met een boodschap te posten, al denk ik wel dat het zo is, Hij was gewoon een toffe peer en had het hier ook heel gezellig gevonden, fah sure.

Haha Leo

Mogguh
Goedemorgen.

Alweer de laatste kindvrije dag vandaag. Ik heb het gevoel dat ik er niet optimaal van genoten heb.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Leo . En dat na een werkdag waar ik uit de bijbel voor heb mogen/moeten lezen

Goedemorgen trouwens, vanavond begint het weekend!
Nog even doorzetten TH!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven