Het stamcafé VIII
vrijdag 18 maart 2016 om 18:13
Deel acht van ons heerlijke café!
Ditmaal een mix tussen noordelijke sferen en het zonnige zuiden.
Virtueel kan tenslotte alles.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
Ditmaal een mix tussen noordelijke sferen en het zonnige zuiden.
Virtueel kan tenslotte alles.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
woensdag 23 maart 2016 om 21:39
quote:barbaracartland schreef op 23 maart 2016 @ 21:33:
[...]
Mijn computer is traag, maar ik snap het idee.
Al wordt het nog lastig courgettes te koppelen aan de apocalyps. Tasteless en murderous kunnen er wel in.Gezien de mate waarin courgettes hier de buurt overwoekeren kan ik me best indenken dat ze op een goede dag de wereld overnemen. Zeker als we er nog een nutty professor bij betrekken die de courgettes genetisch manipuleert waardoor ze zelfstandig kunnen denken en handelen.
[...]
Mijn computer is traag, maar ik snap het idee.
Al wordt het nog lastig courgettes te koppelen aan de apocalyps. Tasteless en murderous kunnen er wel in.Gezien de mate waarin courgettes hier de buurt overwoekeren kan ik me best indenken dat ze op een goede dag de wereld overnemen. Zeker als we er nog een nutty professor bij betrekken die de courgettes genetisch manipuleert waardoor ze zelfstandig kunnen denken en handelen.
woensdag 23 maart 2016 om 21:48
quote:rosanna08 schreef op 23 maart 2016 @ 21:43:
ik ben dol op koken, hoe uitgebreider, hoe beter
(Leo, ik zou de naam van de school even weghalen, je hebt idioten.... )
Eens Leo, niet verstandig.
ik ben dol op koken, hoe uitgebreider, hoe beter
(Leo, ik zou de naam van de school even weghalen, je hebt idioten.... )
Eens Leo, niet verstandig.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 23 maart 2016 om 21:52
quote:Lady_Voldemort schreef op 23 maart 2016 @ 21:39:
[...]
Gezien de mate waarin courgettes hier de buurt overwoekeren kan ik me best indenken dat ze op een goede dag de wereld overnemen. Zeker als we er nog een nutty professor bij betrekken die de courgettes genetisch manipuleert waardoor ze zelfstandig kunnen denken en handelen.That one day, courgettes will rise up and live out!
[...]
Gezien de mate waarin courgettes hier de buurt overwoekeren kan ik me best indenken dat ze op een goede dag de wereld overnemen. Zeker als we er nog een nutty professor bij betrekken die de courgettes genetisch manipuleert waardoor ze zelfstandig kunnen denken en handelen.That one day, courgettes will rise up and live out!
woensdag 23 maart 2016 om 22:08
quote:barbaracartland schreef op 23 maart 2016 @ 21:52:
[...]
That one day, courgettes will rise up and live out!
nee joh, de courgette is een lieflijk en onschuldig plantje
mwhoehahahahahaaa
[...]
That one day, courgettes will rise up and live out!
nee joh, de courgette is een lieflijk en onschuldig plantje
mwhoehahahahahaaa
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 23 maart 2016 om 22:51
En toen ineens had ik heel veel RL, maar gelukkig was het hier niet heel druk, zodat ik om kwart voor bedtijd nog wel effe kon bijlezen. Ik heb 'paasvakantie' mag dinsdag pas weer werken. Lekker lang weekend. Kinderen ook, dus dat is gezellig. Jongste moet morgen nog een half dagje. Middelste niet want die heeft donderdagochtend altijd maar een uur les en dat laten ze ook maar vervallen. Oudste heeft wel een lange dag.
donderdag 24 maart 2016 om 02:57
En ik wil gaan afsluiten met een semi stichtelijk woord (toch geen hond die het leest tot morgenochtend):
Ik ben nog steeds heel blij met dit topic, qua zweer en zo.
Een soort van oase en vluchtheuvel middenin de woelige forumzee.
En als je al een binnensmonds kotsje op voelt komen nu maak ik het nog even erger door een glitterplaatje met een boodschap te posten, al denk ik wel dat het zo is, Hij was gewoon een toffe peer en had het hier ook heel gezellig gevonden, fah sure.
Ik ben nog steeds heel blij met dit topic, qua zweer en zo.
Een soort van oase en vluchtheuvel middenin de woelige forumzee.
En als je al een binnensmonds kotsje op voelt komen nu maak ik het nog even erger door een glitterplaatje met een boodschap te posten, al denk ik wel dat het zo is, Hij was gewoon een toffe peer en had het hier ook heel gezellig gevonden, fah sure.