Mannen zijn best...

23-03-2016 23:09 49 berichten
Leuk!

Nee, dit is niet mijn coming-out

Kom op hè, we zijn anders. Maar niet meer of minder. En best leuk! Voel je vrij om hieronder ongegeneerd politiek-incorrect te zijn. Ik ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
Als dit nog geen coming out is.......

Ik vind eigenlijk vrouwen leuker. Mag dat ook?
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 23 maart 2016 @ 23:12:

Als dit nog geen coming out is.......

Ik vind eigenlijk vrouwen leuker. Mag dat ook?Gestaft voor off-topic
Simpel. Soms
Always look on the bright side of life
Dat filmpje!!
quote:Amand schreef op 23 maart 2016 @ 23:12:

[...]

Gestaft voor off-topic

Mannen zijn idd ff leuk.
Verder vind ik mannen trouwens vooral heel erg gemeen. En stom. En blehh. Maar die in het filmpje zijn leuk
quote:Liberty97 schreef op 23 maart 2016 @ 23:14:

Dat filmpje!!Wat zullen die mannen een lol gehad hebben!
Overzichtelijk. En dat vind ik positief
Mannen zijn oke ole ole!
Geef nou maar gewoon toe dat jij met die mannen in de zandbak wil spelen.
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:Globox schreef op 23 maart 2016 @ 23:17:

Overzichtelijk. En dat vind ik positief

Precies. Niet hormonaal ofzo.

* zoekt vast dekking *
Mijn man is best heeeel heel leuk.

Maar er zijn er ook genoeg waarvan ik denk "voer voor mijn piranha's!" Dus ik kan even niks met deze stelling geloof ik.
Mannen zijn best wel pussy's. Bedoel, de mansniffles, kom op. Mietjes.
Jaaaa moet je checken als ze een prik moeten bij de dokter
Het is dat scharen niet mijn ding is, met een man kan je toch echt connecten.

Maar die 'ballen' vind ik soms dubieus.

Voor de rest vind ik mannen best wel leuk hoor.
quote:ZombieQueen schreef op 23 maart 2016 @ 23:38:

Mannen zijn best wel pussy's. Bedoel, de mansniffles, kom op. Mietjes.Zelfs Google weet me niet te vertellen wat dat zijn. Wat?????
quote:Amand schreef op 23 maart 2016 @ 23:43:

[...]

Zelfs Google weet me niet te vertellen wat dat zijn. Wat?????De bijna terminale griep bij mannen. Gaat over na zo'n 3 tot 5 dagen. Maar in die tijd gaan ze vaak bijna dood.
quote:ZombieQueen schreef op 23 maart 2016 @ 23:44:

[...]

De bijna terminale griep bij mannen. Gaat over na zo'n 3 tot 5 dagen. Maar in die tijd gaan ze vaak bijna dood.

Dat is de zelfkastijding die ze op dat moment toepassen omdat ze niet meer, gehuld in slechts een lendendoek, gewapend met slechts een speer op mammoets kunnen gaan jagen om hun vrouw en bloedjes van kinderen van voedsel te kunnen voorzien vanwege die ziekte.

True story.
.
tessaa wijzigde dit bericht op 13-08-2017 15:07
Reden: privacy
98.91% gewijzigd
Bedankt, dat had ik ff nodig. Ik zat eigenlijk net te denken, als we nu gewoon van alle mannen sperma opslaan, dan hebben we ze niet meer nodig ook en kunnen ze allemaal het kanaal in.

Maar het is wel valsspelen want dat zijn nogal aantrekkelijke mannen, op wat uitzonderingen na, en ze kunnen nog goed dansen ook. Welke hetero-sexuele man heeft die twee eigenschappen nou?? Slim zijn ze niet want ze werken bij het leger maar dat hoeft ook niet. Gewoon het leger afschaffen. Dus ja, DEZE mannen zijn wel leuk, op hun beroep na, maar de rest? Paarlen voor zwijnen, denk ik vaak, als ik sommige verhalen hier lees.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Ik wist al wel dat ik hetero was, maar na dit filmpje weet ik het zeker. Heb geen seconde naar het linkerbeeld gekeken. Mannen zijn leuker!
quote:Kwejeebo schreef op 24 maart 2016 @ 00:20:

Ik wist al wel dat ik hetero was, maar na dit filmpje weet ik het zeker. Heb geen seconde naar het linkerbeeld gekeken. Mannen zijn leuker!Ik vond die mannen leuk en die vrouwen lekker. Wat ben ik nu?
quote:Sapsorrow schreef op 24 maart 2016 @ 00:06:

Bedankt, dat had ik ff nodig. Ik zat eigenlijk net te denken, als we nu gewoon van alle mannen sperma opslaan, dan hebben we ze niet meer nodig ook en kunnen ze allemaal het kanaal in. Elle??? Ben jij het??
quote:Amand schreef op 24 maart 2016 @ 00:21:

[...]

Ik vond die mannen leuk en die vrouwen lekker. Wat ben ik nu? Hetero of bi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven