Werk & Studie alle pijlers

Salaris

24-03-2016 09:38 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Afgelopen maand ben ik veranderd van werk (zelfde moederbedrijf) Nu heb ik mijn salaris gekregen maar heb het idee dat er niks van klopt. Is hier iemand die ik de gegevens mag noten en dit voor mij kan bekijken? Personeelszaken heb ik al gebeld maar die hielpen mij niet echt verder.

Alvast bedankt.
Wat klopt er niet en hoe kunnen vreemden weten wat het juiste is voor jou?
Ik denk dat ik te weinig salaris gehad heb, en door middel van gegevens zou iemand kunnen begrijpen of dit klopt, helaas kom ik er zelf niet uit.
Je kunt het toch zien op je strook? Je werkt een bepaald procent van 100% tegen je maandloon. Dus als je 1000 salaris krijgt op 40uur en je werkt 32 krijg je 800. Als je op uurloon basis werkt krijg je het aantal uur X je uurloon...
Internagelaktisch
Helaas ligt het bij mij niet zo makkelijk. Ik krijg 3 uur van de maand (dus nu 3 uur van maart) en de rest van februari (alles wat ik in feb gewerkt heb en dan min 3 uur), Nu ben ik dus én overgestapt naar een ander bedrijf én heb ik een contractverhoging gehad waardoor ik er zelf niet uit kom.
Per welke datum ben je overgestapt?
Het zijn 2 bedrijven van 1 moederbedrijf, is deze salarisstrook dan wel voor beiden, of is het alleen nog de afrekening voor de oude baan? En krijg je dus alsnog van de nieuwe baan?
Je kunt beter de salarisadministratie bellen, personeelszaken kan hier idd niets mee
Je bent zelf een theepot
29 februari

Zie nu wel trouwens bij mijn salaris op de bank een andere naam staan, dan bij m'n vorige salaris. Volgens personeel zaken is dit alle salaris die ik krijg deze maand, maar vind dit erg weinig vergeleken wat ik gewerkt heb.
quote:Marana_ schreef op 24 maart 2016 @ 09:56:

Het zijn 2 bedrijven van 1 moederbedrijf, is deze salarisstrook dan wel voor beiden, of is het alleen nog de afrekening voor de oude baan? En krijg je dus alsnog van de nieuwe baan?Dit heb ik dus gevraagd en volgens hun is dit de salarisstrook voor beiden.
Contact opnemen met de salarisadministratie.
Iemand van de salarisadministratie moet je zeker kunnen vertellen hoe het in elkaar zit.
Kan het een bruto-netto-verschil zijn? Twee keer zoveel bruto is zeker niet twee keer zoveel netto.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven