Het stamcafé VIII

18-03-2016 18:13 3006 berichten
Deel acht van ons heerlijke café!

Ditmaal een mix tussen noordelijke sferen en het zonnige zuiden.

Virtueel kan tenslotte alles.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 24 maart 2016 @ 17:57:

[...]

Jawel, maar ik bleef ratelen, was niet concreet. Gewoon stom bezig. Morgen hoor ik meer.

Enniewee, het is alweer goed hoor. Ondertussen besloten dat we 'fuck-it andijviestamppot' met vette worst eten. Ik heb het ego van twee pubers waar het testosteron uit de oren spoot finaal naar god geholpen omdat ik met hun max-weight mijn warming up ging doen ('Moeten we het opruimen mevrouw?' 'Nee hoor jongens X-D' en later één van die kerels tegen hen 'Joh, die chick lift 130 kg bro!'hahahahaha) En de jongen van de Appie zag ik dat ik wel wat TLC kon gebruiken dus ik kreeg een doosje kuikentjes bij mn paastakken cadeau. Die nu steeds uit diezelfde takken flikkeren.....oh, dus waar je ging solliciteren heb je niemand voor zijn/haar bek gestompt?
very metal
quote:Moiren_ schreef op 24 maart 2016 @ 18:00:

[...]

Ik buig voor niemand sure
very metal
iemand trouwens enig idee waar ik een stuurslot kan kopen voor mijn Upje? Ik moet er eentje die er dwars overheen gaat, zodat ze niet nog een keer mijn airbag eruit kunnen jatten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:-KING- schreef op 24 maart 2016 @ 18:02:

[...]

sureZeker
quote:rosanna08 schreef op 24 maart 2016 @ 18:05:

iemand trouwens enig idee waar ik een stuurslot kan kopen voor mijn Upje? Ik moet er eentje die er dwars overheen gaat, zodat ze niet nog een keer mijn airbag eruit kunnen jatten https://www.onderdelenzoe ... nderdelen/vw/up/stuurslot
very metal
quote:-KING- schreef op 24 maart 2016 @ 18:02:

[...]

oh, dus waar je ging solliciteren heb je niemand voor zijn/haar bek gestompt? Het scheelde bar weinig.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Moiren_ schreef op 24 maart 2016 @ 18:07:

[...]

Zekerzelf weten.
very metal
thx, maar volgens mij is dat een gewone, die er altijd gewoon in zit en ik moet zo'n ding hebben:

http://www.tuning-gids.nl/stuursloten_s ... liging.htm
en ik zie wel allerlei onlineverkoopdingen, maar geen fysieke winkels
Anwb winkel
Oh dat is inderdaad K U T om te laat te komen op je sollicitatiegesprek. Jammer dat het gesprek dan ook niet lukte. Hopelijk volgende keer beter.
oh top, dat is een goeie WD! Daar had ik helemaal niet aan gedacht
quote:hatsetats schreef op 24 maart 2016 @ 18:10:

[...]

Het scheelde bar weinig.
very metal
quote:-KING- schreef op 24 maart 2016 @ 18:11:

[...]

zelf weten. Ik weet.
quote:-KING- schreef op 24 maart 2016 @ 17:39:

nou het zit mij anders ook niet mee hoor; het touwtje van mijn capuchontrui hangt in mijn koffie.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:rosanna08 schreef op 24 maart 2016 @ 18:16:

oh top, dat is een goeie WD! Daar had ik helemaal niet aan gedacht http://www.brezan.nl

Die heeft ook fysieke winkels
quote:-KING- schreef op 24 maart 2016 @ 17:39:

nou het zit mij anders ook niet mee hoor; het touwtje van mijn capuchontrui hangt in mijn koffie.
Als drie keer geen scheepsrecht is, hoeveel keer dan wel?
quote:fietsie schreef op 24 maart 2016 @ 18:28:

Als drie keer geen scheepsrecht is, hoeveel keer dan wel?Het enige recht is je aanrecht.
quote:WD-40 schreef op 24 maart 2016 @ 18:25:

[...]

http://www.brezan.nl

Die heeft ook fysieke winkels
quote:Moiren_ schreef op 24 maart 2016 @ 18:29:

[...]

Het enige recht is je aanrecht.Stom recht, daar stootte ik net m'n hoofd tegen.
Ik heb een volle open koektrommel laten vallen, daarna dacht ik dat ik best drie plantjes tegelijk naar de kamer kon sjouwen, was er één teveel. Vervolgens een mand met gesoorteerde en gevouwen was tegen de deurpost, lagen alle slips en sokken van vijf personen weer door elkaar in de gang. En tik ik net met een schepje waspoeder tegen het bakje, al het poeder over de grond in de bijkeuken.

Ik ga denk maak stil in een hoekje zitten tot de dag voorbij is!
quote:fietsie schreef op 24 maart 2016 @ 18:33:

Ik heb een volle open koektrommel laten vallen, daarna dacht ik dat ik best drie plantjes tegelijk naar de kamer kon sjouwen, was er één teveel. Vervolgens een mand met gesoorteerde en gevouwen was tegen de deurpost, lagen alle slips en sokken van vijf personen weer door elkaar in de gang. En tik ik net met een schepje waspoeder tegen het bakje, al het poeder over de grond in de bijkeuken.

Ik ga denk maak stil in een hoekje zitten tot de dag voorbij is!Nou, dat kan ik me voorstellen. Ik weet niet of ik het had volgehouden.
quote:fietsie schreef op 24 maart 2016 @ 18:33:

Ik ga denk maak stil in een hoekje zitten tot de dag voorbij is!Als je maar niet in een time loop vastzit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven