Forum werkt niet?

24-03-2016 21:21 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ligt het nou aan mij (of mijn computer) of werkt het forum gewoonweg niet of bijna niet?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
nope, gaat echt kut.
very metal
lijkt nu wel weer te gaan trouwens..
very metal
Klopt. Bij mij ook.
Heeeeeeel traag.
Mobiel doet ie niks, maar op de laptop gaat het beter. Wel wat trager idd...
tsja.....
Hier ook
Al meerdere keren deze week.

Ik schrik daarentegen van hoe vaak ik dus online ben
Ligt dus aan het forum. Dacht dat m'n bericht niet doorkwam maar vervolgens stond het er 5x...
quote:gaya76 schreef op 24 maart 2016 @ 21:32:

Ligt dus aan het forum. Dacht dat m'n bericht niet doorkwam maar vervolgens stond het er 5x...nou ja, dan is het iig lekker duidelijk wat je wilde zeggen.
very metal
Dat is het voordeel van nieuwe (snelle ?) servers welke deze week geplaatst zijn
Niet geschoten is altijd mis
quote:-KING- schreef op 24 maart 2016 @ 21:33:

[...]

nou ja, dan is het iig lekker duidelijk wat je wilde zeggen.Sja, dat dan wel weer. Tijd om muziek te luisteren.
Hardlopers zijn doodlopers.
Ik heb er al de hele week last van. SOms gaat het goed, maar vaak krijg ik een foutmelding.
Ik heb er deze week ook al een aantal keer last van gehad. Dacht dat het aan mijn wifi lag maar was alleen op het Viva Forum. De Viva site zelf deed het steeds wel.
Bij mij ook erg irritant. Ik krijg een error en wordt weer uitgelogd. Alles is zo langzaam ook.
Ik heb ook regelmatig als ik naar een andere pagina wil de melding:

Weet u zeker dat u de pagina wil verlaten?

(ja hoor!!!)

Bij andere sites niets aan de hand.
tsja.....
Ik heb al dagen problemen met de verbinding en vooral om ('s avonds) op het forum te komen, maar dacht dat het aan de provider lag. Op de laptop een betere verbinding dan op de iPad.
Je moet dit melden in het bug topic en dan zeggen ze eens in de zoveel tijd 'bedankt voor de melding, we zijn er mee bezig'.
quote:Deadpool schreef op 24 maart 2016 @ 21:50:

Je moet dit melden in het bug topic en dan zeggen ze eens in de zoveel tijd 'bedankt voor de melding, we zijn er mee bezig'.Ja, en nog erger je melding wordt gewoon gewist, onbeschoft vind ik het.
Ik snap geloof ik niet helemaal dat zoiets dagen kan voortslepen. Want voor wat opstartprobleempjes heb ik uiteraard alle begrip.
Het is al dagen een ramp om op het forum te komen, soms bij toeval ineens.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Dit is gewoon HET teken dat we een leven moeten krijgen
Nou idd, zeker omdat ik merk dat ik er serieus chagrijnig van werd.

Ik heb echt geen leven
quote:Deadpool schreef op 24 maart 2016 @ 22:06:

Dit is gewoon HET teken dat we een leven moeten krijgen

Goed punt :-) :-) :-) !

Maar is hier ook al sinds maandag of zo bijzonder traag... En verspringt soms heel raar op het scherm..
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven